Ανοιξιάτικα θέματα για στολισμό τάξης (πατρόν)


Που λέτε…. σήμερα ξεστόλισα την τάξη από τα Αποκριάτικα… και δεν μου άρσε καθόλου! Χάθηκε όλο το χρώμα! Δεν υπάρχει ούτε ένα κρεμαστό στα φώτα… Και στους τοίχους πλέον υπάρχουν μόνο κάτι ξύλινες φιγούρες… οι οποίες μόνες τους δεν μου κάνουν τελικά καθόλου αίσθηση!

Είχα προνοήσει γι’ αυτό… Από την περίοδο των Απόκρεων, είχα αρχίσει να ετοιμάζομαι για ανοιξιάτικα θέματα και Πασχαλινά. Βέβαια τα Πασχαλινά είναι πολύ νωρίς για να τα κρεμάσω… Αυτά θα μπουν αρχές Απρίλη. Παρόλαυτά, είχα φτιάξει αρκετά θέματα για την Άνοιξη. Επίσης, σε λίγες μέρες έχουμε και 25η Μαρτίου. Οπότε, έχουμε Τσοπλιάδες, Αμαλίες, τσαρούχια, σημαιούλες και συναφή.

Σήμερα έκατσα και έφτιαξα τους τσολιάδες και τις Αμαλίες, ενώ έβαλα σε όλα τα μόμπιλό μου κλωστές για να ξεκινήσω αύριο ξανά το στόλισμα της τάξης. Να γεμίσει από χρώμα και από όμορφα και χαρούμενα θέματα. Τα έβγαλα φωτογραφία και όταν με το καλό κρεμαστούν όλα σε φώτα και τζάμια, θα κάνω ξεχωριστό ποστ.

Τα ανοιξιάτικα θέματα μου

Τα λουλουδάκια μου, τα οποία όχι μόνο θα κρεμάσω αλλά θα βάλω και στα τζάμια για να φτιάξω έναν κήπο…

dsc01982.jpg

Τα χελιδονάκια μου… έχω φτιάξει κάτι ιδιαίτερο… Μερικά θα κάθονται σε καλώδια και μερικά θα πετάνε…

dsc01984.jpg

Οι μελισσούλες μου… Πανεύκολες στην κατασκευή… Απλά χρειάζεστε ρολό από χαρτί τουαλέτας… Με το ίδιο σκεπτικό μπορούν να γίνουν και πεταλούδες…

dsc01987.jpg

Άλλες μελισσούλες, για τα τζάμια…

16-03-08_0059.jpg

Οι πασχαλίτσες… Αν και δεν έχει έρθει το Πάσχα, πασχαλίτσες υπάρχουν…

dsc01983.jpg

Οι ελεφαντίνες… Είναι 6 και καθεμιά φοράει διαφορετικό χρώμα φουστάνι…

dsc01985.jpg

Για την 25η Μαρτίου

Οι πρώτοι τσολιάδες, με την φουστανέλα και το όπλο…

dsc01980.jpg

Οι τσολιάδες… που θα κάνουν παρέα στις Αμαλίες μου…

dsc01981.jpg

Οι Αμαλίες μου… Αν και είναι Κυκλαδίτικη η φορεσιά, και συγκεκριμένα από τη Σίφνο…

dsc01988.jpg

Ο τσολιάς παρέα με την Αμαλίτσα…

dsc01989.jpg

Αυτά είναι τα θεματάκια μου…
Ρωτήστε ό,τι θέλετε για τον τρόπο κατασκευής τους ή ό,τι άλλο :)

Τέλος, η κυρά Σαρακοστή μας…

dsc01991.jpg

19 thoughts on “Ανοιξιάτικα θέματα για στολισμό τάξης (πατρόν)

  1. Ααααααα θελω και εγω!!!Τι ωραια που ειναι ολα!!!
    Κουκλιτσα ειχα μια προσκληση απο σενα.Δε ξερω αν στο ξαναγραψα αλλα ειχα ηδη παιξει σε παιχνιδι με βιβλιο..Ειναι το τριτο ποστ σε ιστολογιο μου!
    Φιλακια και οπως και να εχει ευχαριστω για προσκληση!!!
    Φιλακια!!!

  2. Αννούλα μου, ό,τι θες ρώτα ε!
    Για το παιχνίδι, ναι νομίζω πως μου το είπες ότι έχεις παίξει.

    Καλημέρα και φιλιά πολλά!

  3. ΟΛΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!! :p
    (Είχαμε και εμεις χελιδονάκια στην τάξη μας… :-) )
    Αν σε είχα δασκάλα θα σε λάτρευα… τι καλα που ασχολήσαι τόσο με την τάξη σου!! Αυτό δείχνει μεράκι…!!!

  4. Καλησπέρα σε όλους τους φίλους!

    Γκαρμποφανούλα μου έλα! Σε περιμένω :)

    Φώτη μου, μαζευτείτε όλοι μαζί… θα σας νοικιάσω και πουλμανάκι! :lol:

    Φιράκι μου, τα χελιδονάκια τα είχα αρχικά για κρέμασμα, αλλά τελικά κάλυψα λευκό τοίχο με αυτά :)

    Αδελφούλη μου, οι πασχαλίτσες είναι γουστόζικες… Έχω φτιάξει και κάποιες πιο απλές, για τα τζάμια. Θα τις βάλω αργότερα βέβαια. Λέω να κάνω στο ίδιο στυλ και κάμπιες :)

    Σήμερα τα κρέμασα όλα, αλλά θέλω να βάλω και άλλα. Τουλάχιστον 2 θέματα ακόμη για να γεμίσει περισσότερο χρώμα. Ίσως κάμπιες και πιθηκάκια. Παρόλο που κουράζομαι και έχω βγάλει τα μάτια μου με τις χαρτοκοπτικές, τόσο θέλω να φτιάχνω και άλλα. Πριν το Πάσχα με βλέπω να αρχίζω να φτιάχνω και μερικά καλοκαιρινά θέματα. Βαρκούλες, ναυτάκια (του Αιγαίου :P ), γλάρους, ψαράκια κλπ :D

  5. Εμεις σημερα βαλαμε λουλουδακια και πεταλουσες σε παραθυρα..Εχω σημαιακια ετοιμα για εθνικη γιορτη και εχω αρχισει να μαζευω ιδεες για Πασχα.Χρησιμοποιεις καποια σειρα κατασκευών.Οσο για καλοκαιρινα θα τα αρχισω απο Πασχα για να τα βαλω Μαη μολις γυρισουμε απο Πασχα…Εχω και προγραμμα Περιβαλλοντικής με θεμα τη θαλασσα και εχω να κανω δουλεια και μονη αλλα κυριως με παιδια.Κατι κορνιζες ψαρακια εχω βαλει σε ματι και κατασκευες με καπακια απο μπουκαλια….
    Εχω μονιμα κολλες σε χερια μου!

    Φιλακια πολλα

  6. Σημαιάκια θα φτιάξω μαζί με τα παιδιά εγώ. Θα τους βάλω για εξάσκηση με ψαλίδι να κόψουν λευκές λωρίδες, καθώς επίσης θα σχεδιάσω και μια μεγάλη σημαία σε χαρτί μέτρου για να την ζωγραφίσουμε με τέμπερες και να την κρεμάσουμε σε ένα συγκεκριμένο σημείο της τάξης, να γεμίσει με δημιουργία παιδιών.

    Θέλω επίσης να φτιάξω και μερικά τσαρούχια. Ελπίζω να προλάβω αυτό το Σαβ\κο να τα κάνω.

    Χρησιμοποιώ τα βιβλία των εκδόσεων “Ντουντούμης”. Έχει πάρα πολύ όμορφα πράγματα. Κάθε πατρόν είναι πίο ωραίο από το προηγούμενο. Μερικά πάλι είναι από ένα βιβλιαράκι που έχω για κατασκευές, που το είχα πάρει απο σούπερ μάρκετ, ενώ άλλα τα ψάχνω στο νετ ή από φωτογραφίες, και τα εκτυπώνω σε ασπρόμαυρο για να βγάλω το πατρόν τους. Για παράδειγμα, τους τσολιάδες και την Αμαλία, τα πήρα απο φωτογραφίες το νετ και έβγαλα το πατρόν.

    Κορνίζες ψαράκια ε; Μου έδωσες και άλλη ιδέα. Περσυ είχα φτιάξει στα παιδιά μου μια αναμνηστική κορνίζα με κοχύλια, πετραδάκια και ομπρελίτσες, με σκοινί γύρω γύρω (πολύ δουλειά έριξα μιλάμε…. πολύ δουλειά… Ευτυχώς που έχω κρατήσει μία κόπια, αλλά τώρα δεν μου αναγνωρίζεται η κάρτα στο πισί για να στη δείξω- το κάνει που και που) και βγάλαμε και αναμνηστική φωτογραφία και τους το έδωσα. Για φέτος έχω σκεφτεί κορνίζα καραβάκι, αλλά και το ψαράκι μου αρέσει.

    Και γω είμαι μονίμως με κόλλες και μαρκαδόρους (εννοείται) στα χέρια μου… Και οι άτιμοι δεν βγαίνουν εύκολα! :lol:

  7. Και εγω τα σημαιάκια μαζι με παιδια τα εχω κανει..Θα κανουμε και τσαρουχια και εμεις αλλα τιποτα αλλο για Εθνική Γιορτη!Απλα ενα κολαζ με εικονες απο νετ, περιοδικα και εφημερίδες…
    Καλα σημερα ειχα κατι νευρα..Ολο ξεκολλανε αυτα που εβαλα σε παραθυρα (με σελοτέιπ)
    Α για καλοκαιρι θα κανουμε και ενα βυθό με δικτυ ψαρα και πανω μετα κολλημενα διαφορα!
    Παρασκευη παμε εκδρομη σε Ενυδρειο Κρητης!!!
    Αντε ελατε!!!

  8. Daisy μου είναι πανεύκολα να τα φτιάξεις ακόμη και συ! Κάποια στιγμή θα ανεβάσω και τα πατρόν.

    Αννούλα μου, το κολλάζ είναι πολύ ωραία ιδέα. Το έχω σκεφτεί και γω για καλοκαιρινή δραστηριότητα. Να φτιάξουμε βυθό θάλασσας με ένα καράβι.

    Το σελοτέιπ φεύγει πιο εύκολα από τα τζάμια. Πάρε κολλητική ταινία διάφανη από τα χρωματοπωλεία. Δεν φεύγει με τίποτα. Εγώ που ξεκρέμασα τα Αποκριάτικα, έκανα αμάν σε ορισμένα. Πολλές φορές μου έμενε και η κόλλα πάνω στο τζάμι. :lol:

    Μόνο στο Ενυδρείο της Ρόδου έχω πάει… Έχει και στην Κρήτη; Και πως δεν το επισκεφτήκαμε όταν είχαμε έρθει οικογενειακώς το 1999; Πότε φτιάχτηκε; Είναι στην Ιεράπετρα;

  9. Περιμενω τα πατρον και εγω!!!
    Το Ενυδρειο ειναι κοντα στο Ηρακλειο συγκεκριμενα στις Γουβες.
    Πριν 2 χρονια λειτουργησε!Θα σας δειξω φωτογραφίες αν βγουν καλές γιατι απαγορεύεται το φλας , τρομαζει τα ψαρακια!!!
    Τα μικρα εχουν ενθουσιαστει και μετρανε τις μερες!
    Θα δω για την ταινία που λες γιατι ειναι πολυ εκνευριστικο να πεφτουν ολα κατω!!!
    Πολλα φιλια και ευχαριστω!!!

    Παω να ετοιμαστω για σινεμά!!!

  10. καλημέρα και πάλι.
    τα πατρόν φυσικά τα περιμένουμε όλοι μας.
    Κανένα σκετσάκι για την 25η Μαρτίου δεν υπάρχει;;; Όχι τίποτα άλλο δεν μας παίρνει και ο χρόνος να περιμένουμε πολύ. Όσο για τις κόλες στα χέρια μας, νομίζω ότι στο επάγγελμά μας δεν υπάρχει καμιά που να το γλυτώνει αυτό. Ειδικά αυτή την εποχή.
    Φιλάκια

  11. Γεια σου καλή μου :)

    Τα πατρόν θα τα ετοιμάσω μέσα στο Σαββατοκύριακο που θα έχω χρόνο!

    Για την 25η Μαρτίου θα φτιάξω μερικά ποστ με σκετσάκια και ποιηματάκια που έχω βρει από το ιντερνετ έτσι ώστε να προετοιμάζεστε. Θα σας τα φτιάξω σε word αρχεία, γιατί είναι αρκετά, έτσι ώστε να τα κατεβάσετε.

    Φιλιά πολλά :)

  12. kalispera astropeleki.. eimai foititria paidagwgikwn prosxolikis ilikias.. enthousiastika poli me ta anoixiatika themata k tha ithela se parakalw an einai eukolo na mou ta steileis estw me ena mail..
    einai alitheia katapliktika… kai giauto to logo tha ithela na ta parousiasw se mia ergasia mou… tha me voithiseis ?? se euxaristw polu !

  13. Λένα :

    kalispera astropeleki.. eimai foititria paidagwgikwn prosxolikis ilikias.. enthousiastika poli me ta anoixiatika themata k tha ithela se parakalw an einai eukolo na mou ta steileis estw me ena mail..
    einai alitheia katapliktika… kai giauto to logo tha ithela na ta parousiasw se mia ergasia mou… tha me voithiseis ?? se euxaristw polu !

    Γεια σου Λένα μου!!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Φυσικά και θα στα στείλω καλή μου :)

Υποβολή απάντησης

