Καλοκαιρινή παράσταση: Αν όλα τα παιδιά της Γης


Φέτος το καλοκαίρι προετοιμάζω την παράσταση με τα καμάρια μου, η οποία θα έχει ως θέμα την Διαπολιτισμικότητα. Με αυτό τον σκοπό, στοχεύω στο να μάθουν τα παιδιά ότι όλοι οι άνθρωποι στον κόσμο είναι ίσοι, ανεξάρτητα από τα εξωτερικά και εσωτερικά τους χαρακτηριστικά. Είτε οι άνθρωποι είναι άσπροι, είτε έχρωμοι, είτε έχουν σχιστά μάτια, είτε έχουν άφρο μαλλιά, ανεξάρτητα από όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που μας κάνουν να διαφέρουμε ο ένας από τον άλλον και να έχουμε την μοναδική μας προσωπικότητα, είμαστε ΙΣΟΙ. Το θέμα μας λέγεται “Αν όλα τα παιδιά της Γης” και παρουσιάζουμε παραδοσιακούς χορούς από διάφορα μέρη του κόσμου.

Το σενάριο έχει ως εξής: τα παιδιά, στις ομαδούλες τους, αντιπροσωπεύουν μια χώρα του κόσμου. Οι χώρες που παρουσιάζουμε είναι η Ινδία, η Κίνα, η Ρωσσία, η Ελλάδα, η Ισπανία, η Αφρική, η Βόρεια Αμερική με Ινδιάνους και η Λατινική Αμερική με λατίνους. Οι ομαδούλες των παιδιών θα τοποθετηθούν πάνω σε έναν κύκλο που θα λειτουργεί σαν ρολόϊ και στο κέντρο τους θα υπάρχει μια υδρόγειος σφαίρα. Κάθε ομαδούλα θα παρουσιάζει ένα σύντομο χορευτικό, το πολύ 50 δευτερολέπτων, με τοπική παραδοσιακή μουσική και τοπική παραδοσιακή φορεσιά.

  1. Στην Ινδία θα χορέψουμε ένα ωραίο κομμάτι, το οποίο θα καταλήγει με σχηματισμό της θεάς Κάλι.


  1. Στην Κίνα, οι γκέισες θα παρουσιάσουν χορό με βεντάλιες.


  1. Στην Ρωσία θα χορέψουμε μια ρυθμικότατη Balalaika.


  1. Στην Ισπανία ένα ρυθμικότατο σπανιόλικο χορό με βεντάλιες.


  1. Στην Αφρική θα παρουσιάσουμε τοπικό χορό, ρυθμικό, με μαράκες και ταμπούρλο.


  1. Στην Ελλάδα θα παρουσιάσουμε έναν τσάμικο, ντυμένοι τσολιάδες.


  1. Ενώ στην Βόρεια Αμερική θα παρουσιάσουμε Ινδιάνικο χορό με παραδοσιακά όπλα γύρω από φωτιά.


  1. Τέλος, στην Λατινική Αμερική, θα παρουσιάσουμε ένα ρυθμικότατο Mambo.


Κάθε φορά που τελειώνει μια ομάδα τον χορό της, ο κύκλος προχωράει σαν ρολόι και παρουσιάζει η επόμενη ομάδα το χορευτικό της. Στο τέλος, χορεύουμε και τραγουδούμε το ποίημα του Γιάννη Ρίτσου “Αν όλα τα παιδιά της Γης” σε κύκλο ενώ προς το τέλος του τραγουδιού θα αρχίσουν να βγαίνουν τα πουλιά και να πετούν μέσα στον κύκλο, τα λουλούδια να χορεύουν και αυτά μέσα στον κύκλο παρέα με την Άνοιξη.

Αν όλα τα παιδιά της Γης, σε στίχους του Γιάννη Ρίτσου.

Αν όλα τα παιδιά της γης πιάναν γερά τα χέρια κορίτσια αγόρια στη σειρά και στήνανε χορό ο κύκλος θα γινότανε πολύ πολύ μεγάλος κι ολόκληρη τη Γη μας θ’ αγκάλιαζε θαρρώ.

Αν όλα τα παιδιά της γης φωνάζαν τους μεγάλους κι αφήναν τα γραφεία τους και μπαίναν στο χορό ο κύκλος θα γινότανε ακόμα πιο μεγάλος και δυο φορές τη Γη μας θ’ αγκάλιαζε θαρρώ.

Θα ’ρχόνταν τότε τα πουλιά θα ’ρχόνταν τα λουλούδια θα ’ρχότανε κι η άνοιξη να μπει μες στο χορό κι ο κύκλος θα γινότανε ακόμα πιο μεγάλος και τρεις φορές τη Γη μας θ’ αγκάλιαζε θαρρώ!

Να ευχαριστήσω θερμά την blue eyes –Γαλανομάτα, που μου έστειλε μια εκτέλεση που βρήκε,


καθώς και το Χαμομηλάκι για την δεύτερη εκτέλεση του κομματιού.


Ομάδες και στολές

  1. Ινδιάνοι: 4 αγόρια, ντυμένοι ινδιάνοι και καθένας θα βαστάει από ένα όπλο. Θα έχουμε ένα τόξο, ένα τσεκούρι, ένα δόρυ και μια σφεντόνα.
  2. Ινδία: 4 κορίτσια, ντυμένα με αέρινες στολές από φόδρα, σε διαφορετικό χρώμα, με πέπλο στο κεφάλι από τούλι, μακρύ, για να μπορούν να κάνουν αέρινες κινήσεις με τα χέρια τους.
  3. Λάτινοι: 1 κορίτσι και 1 αγόρι, ζευγάρι. Το κορίτσι ντυμένο με πολύχρωμη στολή – φρου φρου και κόκκινο σκουφοκαπέλο και το αγόρι και μαύρο παντελόνι, στο οποίο θα βάλουμε πολύχρωμες γκέτες και με άσπρο πουκάμισο, στο οποίο θα βάλουμε γκέτες πολύχρωμες στα χέρια, όπως και στα πόδια με κόκκινη κορδέλα στο μέτωπο.
  4. Κίνα: 4 κορίτσια, ντυμένα με κιμονό σε διάφορα χρώματα και με μία βεντάλια στο χέρι.
  5. Ισπανία: 2 κορίτσια, ντυμένες σπανιόλες, με μια βεντάλια. Η στολή μπροστά πρέπει να είναι ανοιχτή και να έχει ουρά, για να μπορούν να παίζουν με το φουστάνι τους.
  6. Αφρική: 3 αγόρια, ντυμένα με μαύρο κορμάκι, μαύρο κολάν, ψάθινη κοντή φούστα μονόχρωμη και άφρο μαλλιά. Κάθε παιδί θα βαστάει μαράκες και ταμπούρλο.
  7. Ρωσία: 3 αγόρια, ντυμένα με μαύρο αέρινο παντελόνι με φουφούλα στο τελείωμά του. κόκκινη μακριά πουκαμίσα με φουφούλα στα χέρια και μαύρο ζωνάρι.
  8. Ελλάδα: 4 αγόρια, ντυμένοι τσολιάδες και με τσαρούχια (αν μπορούν να βρεθούν).
  9. Πουλιά: 2 αγόρια, ντυμένα με χαρτινα φτερά και ράμφος .
  10. Λουλουδια: 3 κορίτσια, ντυμένα το καθένα με ένα έντονο χρώμα φορέματος και ένα χάρτινο λουλούδι στο κεφάλι.
  11. Άνοιξη: 1 κορίτσι, ντυμένο με άσπρο φουστάνι και ένα στεφάνι με λουλούδια στα μαλλιά.

 

Κατασκευή της Γης – Υδρόγειος σφαίρα Πήρα ένα μεγάλο τόπι θαλάσσης και το κάλυψα με εφημερίδες και αλευρόκολλα (παπιέ μασέ).

Photobucket

Μόλις στεγνώσει θα σκληρύνει και θα το βάψω με μπλε χρώμα, αφού πρώτα σχεδιάσω πάνω τις ηπείρους και θα τις γεμίσω με πορτοκσλοκίτρινο χρώμα. Τουλάχιστον έτσι το έχω σκεφτεί. Προς το παρόν, αυτά! :P Οι πρόβες συνεχίζονται… Τα παιδιά σηκώνονται και χορεύουν όλες τις χορογραφίες και των άλλων ομάδων και περνάμε πολύ ωραία. Εν αναμονή της ολοκλήρωσης της κατασκευής. :) :) :)

158 thoughts on “Καλοκαιρινή παράσταση: Αν όλα τα παιδιά της Γης

  1. Συγχαρητήρια!!!!
    Κάνεις δημιουργικά πράγματα, που σημαίνει πως αγαπάς τη δουλειά σου.
    Τυχεροί οι μαθητές σου θα έχουν να θυμούνται για πολλά χρόνια.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  2. Σ’ευχαριστώ Γλαρένια μου!!! Είμαι πολύ περήφανη για τα παιδιά μου και τρομερά ικανοποιημένη που από το γυμνάσιο, όταν είπα μ’αρέσουν τα παιδιά, έμεινα σε αυτό και το ακολούθησα!!! :D

  3. Πολυ θα ηθελα οι μαθητες μου να ειχαν εσενα δασκαλα πριν ερθουν σε μενα…
    Ή μαλλον πολυ θα ηθελα να ειμασταν συναδελφοι…Θα ειμασταν ενα διδυμο…..
    Φιλακια

  4. Αννούλα μου, θα ήταν όντως ευχάριστο να δουλεύουμε μαζί! Αλλά μην ξεχνάς πως παρόλο που εσύ ασχολείσαι με μεγαλύτερα παιδιά, συνεργαζόμαστε ούτως ή άλλως δίνοντας η μία στην άλλη ιδέες ;) Με συγκινείς καλή μου :) Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    Φώτη μου, χεχεχεχε είδες!!!!!!! Πούντο πούντο το τραγουδάκι, ψάξε ψάξε και θα το βρεις!!!!! Θέληση να έχεις και διάθεση και βρίσκεις τα πάντα!!!! :)

    Ζουζούνα μου, η αλήθεια έχω χαθεί αλλά τρέχω τώρα… τρέχω… Μέχρι να φύγει η γιορτή από πάνω μου, θα είμαι σε αναμμένα κάρβουνα :lol:

  5. Μπράβο σου Astropeleki….
    Πραγματικά το λέω μέσα από την ψυχή μου…
    Μπορεί να με πεις μαλάκα, αλλά αυτό που λες, όλοι οι άνθρωποι στον κόσμο είναι ίσοι, ανεξάρτητα από τα εξωτερικά και εσωτερικά τους χαρακτηριστικά… είναι ψέμα. Και δεν είναι ψέμα γιατί εσύ λες ψέματα, αλλά επειδή λέμε μεταξύ μας ψέματα… Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίσοι, δεν ήμαστε όλοι ίσοι. Δυστυχώς. Ετσι θα έπρεπε να ήμασταν, όλοι ίσοι… απλά η ιστορία, η κοινωνία, όχι τώρα, αλλά πάντα δείχνει ότι κάποιοι είναι λίγο πιο ίσοι από κάποιους άλλους. Είναι καλό όμως αυτό που κάνεις, γιατί δίνεις μια ελπίδα ότι μπορεί να γίνουμε ίσοι κάποτε…

    Lykos

    .

  6. Αντώνη μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!! Θέλουμε δουλειά ακόμη… Θέλω να βγει πολύ ζωντάνια από το χορευτικό μας!!!!!

    Λύκε λύκε μου, έχεις δίκιο…. Όσο υπάρχουν κυρίαρχοι στον κόσμο και αφεντεύουν εις βάρος των υπολοίπων και πέφτει εκμετάλλευση, τίποτα δεν θα αλλάξει!

    Το θέμα είναι να περάσουμε άλλο μήνυμα στα παιδιά… Είναι παιδιά και το να τους διδάξουμε την ισότητα αποτελεί βασικό μέρος της παιδείας τους!!! Άλλωστε, αυτό πλέον είναι πιο εύκολο πλέον να γίνει πραγματικότητα γιατί σε κάθε τάξη δεν υπάρχουν μόνο ελληνάκια αλλά και άλλης εθνικότητας παιδιά! Οπότε η συνύπαρξη είναι απαραίτητη και δεδομένη και πρέπει να γίνει αμοιβαία.

    Στο χέρι μας είναι… Και τα παιδιά, μπορεί να νομίζουμε πως δεν καταλαβαίνουν πολλά, αλλά αν κάτσεις να τους εξηγήσεις πως άλλα παιδάκια στον κόσμο δεν έχουν φαγητό, ή δουλεύουν για να ζήσουν ενώ εκείνα τα έχουν όλα και τα περιφρονούν (όσα έχουν) και ζητούν όλο και περισσότερα, μπορούν να καταλήξουν σε καλούς προβληματισμούς και να σεβαστούν περισσότερο. :)

  7. astropeleki m eisai kataplhktikh!!ftou na mh se matiasw:p:p::p:p:p:p:p xi xi xi xi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!h giorth pisteuw oti th ginei kataplhktikh afou th thn diorganwseis toooooooooooosssssssssooooooooo wraia!!bravo gia thn idea s!!prwtotyph kai polu teleia…:p:p:p:P:)))))))))))))))))))))))xairomai pou voh8hsa kai egw ligo ;P;P..kalh epityxia(an kai eimai sigourh oti th petyxeis!!!)

  8. Σε ευχαριστώ πολύ γαλανομάτα μου!!!! Πολύ πολύ πολύ όμως!!!!!!

    Έχω σκοπό να γραφτεί και σε κινητό η παράσταση και να την ανεβάσω να την δείτε!!!!!!

  9. Καβείρε μου σε ευχαριστώ πολύ αλλά μην πτοείσαι :D Τι πάει να πει θα ήσουν κάτι καλύτερο;!;!;! Δεν θέλω να ακούω τέτοια!!! Σοουυυυςςςςςςς :P

  10. Συγχαρητήρια ντάρμαμουρ.
    Πραγματικά είσαι απίστευτη και ακαταπόνητη! Η έμπνευση σου είναι απλά ανεξάντλητη. Αχ ζηλεύω που εμείς δεν είχαμε τέτοιες νηπιαγωγούς!!!
    Κρίμα να μην μπορώ να ανέβω να σε δω επί το έργον.

  11. Ντάρμαμουρ σε ευχαριστώ πολύ!!! Συνεχίζω απτόητη… σχεδόν!!!
    Όταν τα μικρά δεν ακούνε καθόλου, ακυρώνεται επί τόπου η πρόβα και μπαίνουμε μέσα στην τάξη :D Και ο άγιος φοβέρα θέλει….

    Η παράσταση μας θα γίνει στις 11 Ιουνίου, Τετάρτη απόγευμα, στο περιβαλλοντικό πάρκο “Αντώνης Τρίτσης”, σε ένα θεατράκι ανοιχτό που έχει μέσα. Όσοι επιθυμείτε, εννοείτε ότι μπορείτε να έρθετε να μας καμαρώσετε :)

  12. Σε ποια ομάδα είναι ο Δημητράκης;
    Ετσι απτόητη να συνεχίζεις, αν κάπου χάνεις την υπομονή σου ξέσπασε στη Μάρω μας!

  13. Ελπίζω να μην εμφανιστούν τίποτα καουμπόηδες και τον τρέχουμε μετά τον Δημητράκη!!!
    Αχ πάλι φτερά και πούπουλα… (αθάνατη Χιονάτη με τους(;) νάνους σου)

  14. αχαχαχα Να σου πω την αλήθεια, μου είχε περάσει από το μυαλό να βάλω καουμπόηδες, αλλά πόσο Αμερική να δείξω; Ινδιάνοι και Λατίνοι φτάνουν….

    Την αποπήρες την Χιονατούλα…….. την έχεις παρεξηγήσει!!!! :P :P :P

  15. Αναμφίβολααααα, και πολύ τους πέφτει που θα τους τιμήσεις κιόλας.

    Αχ αυτό που είδαν τα ματάκια μου μου δημιούργησε παιδικό τραύμα.
    Εγώ τη θυμόμουν ένα γλυκό κοριτσάκι, όχι…

  16. Να σε βοηθήσω. Οι νάνοι δεν ήταν αρσενικού γένους…

    Αχ μικρό μου κολυμπρι

  17. Άντε βρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!! Είπαμε, παιχνίδι ρόλων ήταν αυτό… Δεν γινόταν να κάνω πρακτική βασιζόμενη ότι τα παιδιά που θα φορούσαν σκουφάκι νάνουν, θα έπρεπε να είναι μόνο αγόρια!!! :P

  18. Πέρασα να σε ενημερώσω πως τέλειωσε ο διαγωνισμός και έπεσα πάνω σε μια πολύ ωραία παράσταση. Μπράβο πάντα τέτοια. Γιατί είχα την εντύπωση πως το “όλα τα παιδιά” είναι σε μετάφραση του Ρίτσου; Μου φαίνεται πως είναι το τραγούδι των Παιδικών Χωριών SOS.

  19. Σε ευχαριστώ πολύ Θοδωρή!

    Για το τραγούδι, απ΄όσο ξέρω είναι σε στίχους του Ρίτσου, αλλά αυτό για τα Παιδικά χωριά ΣΟΣ δεν το ήξερα. Ευκαιρία να ψάξω μήπως υπάρχει και η μελωδία που γνωρίζω από μικρό παιδί. Μήπως τυχαίνει να έχεις αυτό το cd;

  20. απίστευτο!!! δεν περίμενα να υπάρχουν κι άλλοι με όρεξη! σε βρήκα τελείως τυχαία. εψαχνα φωτό της γης για να πάρω ιδέες για την HELMEPA και να ανοιξω τους ορίζοντές μου αλλά αυτό δεν το περίμενα ποτέ!! πολλά συγχαρητήρια, αν και νομίζω πως παίρνεις συνέχεια, έχω την εντύπωση πως ποτέ δεν είναι αρκετά!!!! συνέχισε έτσι και να ξέρεις πως πολλοι εκει έξω σου συμπαραστέκονται!!!!!!!!!!!!!!!

  21. ΜΠΟΥ σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το υπέροχό σου σχόλιο! Εύχομαι να με επισκέπτεσαι και να παίρνεις ιδέες από αυτό το μπλογκ.

    Καλή σου μέρα!

  22. Αστροπελέκι καλημέρα.
    Δεν ξέρω αν είσαι από τη Νάξο, απ’ όπου είμαι κι εγώ.
    Δουλεύω σ’ ένα ειδικό σχολείο φέτος στο ρέθυμνο.
    Αύριο θέλω να κάνουμε ένα μουσικοκινητικό και σκέφτηκα το “Αν όλα τα παιδιά της γης…” Έψαξα στο google και μου άνοιξε το blog σου… Όμορφες ιδέες και δουλειά και χαίρομαι πολύ που τα βλέπω εδώ.
    Σ ευχαριστώ λοιπόν. Και ήθελα να σε ρωτήσω αν μπορώ να κατεβάσω τη μελωδία του τραγουδιού. Μπορώ από δω; Θα μπορούσες να μου τη στείλεις σε ένα e mail;
    Αν το δεις και έχεις χρόνο θα μπορούσες να μου απαντήσεις ίσως. Σ ευχαριστώ.
    Θα τα ξαναπούμε εδώ. Καλημέρα…

  23. Καλημέρα συμπατριώτισσα Σοφία :) :)
    Είμαι από τ’ Απεράθου, εσύ από που;

    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά και να αγαπάς και εσύ αυτό που κάνεις, γιατί το ζουμί εκεί βρίσκεται.

    Και φυσικά μπορώ να σου στείλω στο μέιλ σου το τραγούδι ;)

    Θα περιμένω και άλλα σχόλια και προτάσεις σου! :)

  24. Είμαστε από το ίδιο χωριό! Το διάβασα μετά αφού σου έγραψα, στην επικοινωνία! Δε γεννήθηκα στη Νάξο έμενα στην Αθήνα αλλά οι γονείς μου είναι και οι δυο από κει, είναι το χωριό μου! Έχω αρκετό καιρό να πάω από τότε που πέθανε ο πατέρας μου δεν ξαναπήγα. Είμαι στο Ρέθυμνο εδώ και 6 χρόνια αλλά θα πρέπει κάποια στιγμή να γυρίσω Αθήνα, δυστυχώς… Προσπαθώ να σκεφτώ τώρα πώς θα κάνουμε αύριο το τραγούδι με όλα τα παιδάκια του σχολείου… Ψάχνω και για πασχαλινά… χαμός… είδα τα τζάμια της τάξης σου! Ουαου! πού δουλεύεις ; Μένεις στη Νάξο; Ναι φαντάζομαι.

  25. Συγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση αλλά οι πρωινές δουλειές δεν με αφήνουν :lol:

    Πασχαλινά όπως θα είδες έχω πολλά στο μπλογκ και έχω στο νου μου άλλες δυο ίσως κατασκευές που θα φτιάξουμε με τα παιδιά από βδομάδα. Αλλά αν ψάξεις στo search θα βρεις και τα περσυνά μου.

    Και εμένα οι δυο γονείς μου είναι Απεραθίτες. Δεν γεννήθηκα εκεί αλλά Αθήνα, όπως και οι γονείς μου αλλά πηγαίνω σχεδόν κάθε χρόνο πλέον στο χωριό.

    Είσαι τυχερή που δουλεύεις σε νησί…γενικά εκτός Αθηνών. Εγώ μένω Αθήνα, δουλεύω στην Αθήνα σε παιδικό σταθμό, αλλά περιμένω αποτελέσματα ΑΣΕΠ και εύχομαι να με στείλουν ή Ρόδο ή Νάξο. Ρόδο γιατί σπούδασα εκεί και έχω και κουμπαριά και Νάξο γιατί όπως και να το κάνουμε είναι το χωριό μου.

    Αν θες, δες την τελική χορογραφία του “Αν όλα τα παιδιά της Γης” που συμμετείχεαν πλέον όλα τα παιδιά της τάξης μου στην περσυνή καλοκαιρινή μου γιορτή εδώ http://www.youtube.com/watch?v=6N0Jun1x-pA&feature=channel_page

  26. EΥΔΟΚΙΑ ΜΟΥ Κ ΕΣΥ ΑΠΟ ΝΑΞΟ ΕΓΩ ΚΟΜΙΑΚΗ.ΡΙΧΝΩ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ.ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ…..ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ
    ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

  27. Έλα να μαζευτεί όλη η Νάξος στο μπλογκ!!! :lol:
    Απο Κωμιακή έχω φίλους ;) Θα τα μιλήσουμε στο μσν μόλις μπορέσω να μπω. Καλή σου μέρα!

  28. γεια σου astropeleki ψαχνω απελπισμενα για καλοκαιρινη γιορτη και βρηκα το δικο σου blog. Μ’ αρεσει παρα πολυ η γιορτη σου τα παιδια της γης και θα ηθελα αν μπορουσες να μου στειλεις στο e-mail μου την μουσικη απο καθε ομαδουλα, θα το εκτιμουσα παρα πολυ! Επισης αν ειχες και κατι αλλο να μου προτεινεις για καλοκαιρινη γιορτη η καποιο βιβλιο που θα μπορουσε να με βοηθησει!
    Ευχαριστω

  29. Γεια σου Στελλίνα! Και φυσικά θα στα στείλω και από Δευτέρα θα σου στείλω και κάποια βιβλία που μπορείς να βρεις καλοκαιρινές γιορτές. :)

  30. Καλημερα astropeleki σε ευχαριστω παρα πολυ που μου απαντησες και που μου εστειλες τα κομματια, δεν ξερεις ποσο πολυ μ εχεις βοηθησει!Οσο για το βιβλιο το παραγγειλα ηδη! Και παλι χιλια χιλια ευχαριστω!

  31. Καλησπέρα κι από μένα. Όντως astropeleki μου η ιδέα σου είναι καταπληκτική, ειδικά για τάξεις με παιδιά από άλλες χώρες και τάξεις μικρών νηπίων σαν τη δική μου. Μου άρεσε πολύ που έχεις βάλει πολλά χορευτικά από διάφορες χώρες. Κι εγώ θα ήθελα σε παρακαλώ αν μπορείς να μου στείλεις τη μουσική. Αυτή η δραστηριότητα μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσα στην τάξη σαν μουσικοκινητικό παιχνίδι, παιχνίδι μίμησης η για να γνωρίσουμε τη μουσική άλλων χωρών. Μπράβο σου για άλλη μια φορά για τις ιδέες σου.

  32. Αχου ειδα την παράστασή σας απο το you tube και τρελάθηκααα. Ήταν καταπληκτική!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τη μουσική.

  33. καλησπερα astropeleki η παρασταση των μικρων σου φιλων με ενεπνευσε για ενα σκετσακι με θεμα την οικολογια. θα μπορουσες να μου στειλεις στο mail μου τα μουσικα κοματια που χρησιμοποιησες;
    ευχαριστω εκ τον προτερων

    μπραβο και σε σενα και στα παιδακια σου!!!

  34. ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΘΈΣΩ ΜΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ. ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΣ? ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΣΤΟ Ε-ΜΑΙΛ ΜΟΥ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

  35. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΚΟΥΩ ΤΟ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ. ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ, ΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ, ΤΟ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΜΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΟΜΜΑΤΙ “ΑΝ ΟΛΑ…”, ΤΟ ΙΝΔΙΑΝΙΚΟ, ΤΟ ΜΑΜΒΟ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΙ ΑΥΤΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.

  36. Προσπαθώ να στα στείλω με μειλ αλλά αργεί πολύ. Σε έχω κάνει add στο msn για να στα στειλω πιο άμεσα. Αν μπορείς και συ να μπεις, καλό θα είναι.

  37. kalispera, katarxin sigxaritiria, poli orea doulia agapas afto p kaneis kai fenetai…! ego teliosa nipiagogos alla doulebo s paidiko sta8mo k brika sto internet gia t xristougenna 1 8aetriki parastasi p anaferete st paidia t kosmou ton polemo k ton xristo p ir8e ston kosmo gia na ferei eirini..to prosarmosa bebea katalila stin taksi m, alla 8 mou itan poli xrisimo an m estelnes tis mousikes p brikes ine poli antiprosopeftikes stin ka8e xora-fili!efxaristw ek twn proterwn…

  38. Γεια σου xanthoula!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Φυσικά και θα σου στείλω τις μουσικές. Θα ήθελα πολύ να μου έστελνες το σενάριο που έχεις για τα χριστούγεννα, να το διαβάσω και να το έχω στο αρχείο μου, αν σου είναι εύκολο!

    Καλό σου βράδυ!!!

  39. xanthoula έχεις κάποιο άλλο μέιλ για να στα στείλω; Γιατί μου στέλνει σφάλμα πίσω το μέιλ που σου στέλνω με τις μουσικές.

  40. mporei kapoios na me voithisei oste na bro ta tragoydia tis parastaseis ??? eneimeroste me sas parakalo eyxaristo

  41. ειναι ευκολο να στειλετε και σε μενα τα τραγουδια της παραστασης? ευχαριστωωωω..!

  42. θα κανω μια παρομοια γιορτη με θεμα τις χωρες και τις σημαιες τους αλλα εβαλα και αλλα τραγουδια ενα απο το παραμυθοτραγουδα του ζουγανελη που λεει
    να μπορουσα λεει να ανεβω σε ενα αλογο ολασπρο
    σαν το συννεφο να φτασω στο γαλαζιο ουρανο
    και απο κει ψηλα να βλεπω καθε φιλο μου μικρο
    το καλοκαρδο τουρκακι τον ψηλο αμερικανο
    το μαυρουλι το νεγρακι τον ξανθο τον γερμανο
    το χλωμο το κινεζακι υο ρωσακι το χοντρο
    και απο κει ψηλα που θα μαι να φωναξω δυνατα
    και στου κοσμου του μεγαλου να ακουστω καθε γωνια
    ελατε ολοι στην ελλαδα για να παιξουμε παιδια
    και εχω βρει και ενα τραγουδι απο το συγχρονο νηπιαγωγειο που λεγεται οι σημαιοστολισμενοι
    επισης βαζω τα αγορια να χορεψουν και συρτακι τον ζορμπα βεβαια με δικα τους βηματα και βγαινει πολυ καλο η ηλικια τους ειναι γυρω στα 4 οποτε θελουν και πιο ευκολα πραγματα τα τραγουδια ξερω να στα στειλω μονο μεσω email αν τα θες πεσ μου συγνωμη αν σε ζαλισα αλλα νομιζω οτι εχεις μεγαλη ορεξη για τη δουλεια σου εγω δουλευω με παιδια 26 χρονια και θα δουλευω ακομα για πολλα ετσι οπως παμε δεν θα μπορουσα να κανω ομως αλλη δουλεια. καλυνηχτα

  43. επισης αν ψαξω μπορει να βρω το αν ολα τα παιδια της γης απο παιδικη χορωδια νομιζω οτι το εχω καπου αν σε ενδιαφερει πεσμου να το ψαξω

  44. Ευδοκία μου καλημέρα!!! Θα το εκτιμούσα πάρα πολύ αν μου τα στείλεις αυτά τα 2 τραγούδια, να τα έχω στο αρχείο μου και να τα χρησιμοποιήσω και γω αργότερα. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ προκαταβολικά :)

  45. καλησπερα! συγχαρητηρια! δουλευω σε παιδικο σταθμο και για πρωτη φορα θα κανω καλοκαιρινη γιορτη. σκεφτομαι κατι σχετικο με παραλια, εχω βρει περιπου τους ρολους και τα λογια αλλα οχι την μουσικη. ειμαι πολυ αγχωμενη.. ειναι ευκολο να μου προτεινεται μουσικη η τραγουδια? ευχαριστω.

  46. Καλησπέρα Χριστίνα!!! Σε ευχαριστώ πολύ :)
    Αν μου πεις τι θέμα έχει η γιορτή περίπου για να βρω κατάλληλα τραγούδια, θα με βοηθούσες ιδιαίτερα!!! Στο περίπου τι θέμα έχεις και τι ρόλους για να ψάξω τα καλοκαιρινά μου τραγούδια. :)

  47. Καλημερα σε ολους! Ενδιαφερομαι κι εγω για τα τραγουδια της παραστασης, ειδικα αυτα με τους ηχους απο καθε χωρα! Ευχαριστω προκαταβολικα!

  48. Ioanna :

    Καλημερα σε ολους! Ενδιαφερομαι κι εγω για τα τραγουδια της παραστασης, ειδικα αυτα με τους ηχους απο καθε χωρα! Ευχαριστω προκαταβολικα!

    Ιωάννα μου θα σου τα στείλω :)

  49. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ Κ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΓΧΩΘΕΙ!!!ΘΑ ΣΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΑΝ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΕΣ ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

  50. MAHI :

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ Κ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΓΧΩΘΕΙ!!!ΘΑ ΣΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΑΝ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΕΣ ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    Φυσικά και θα σου τα στείλω!!!

  51. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΣΕ ΠΡΗΖΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΑΝ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ(ΙΝΔΙΑ,ΚΙΝΑ…..Κ.Τ.Λ.),ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΩ.ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΕΣΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!

  52. MAHI :

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΣΕ ΠΡΗΖΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΑΝ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ(ΙΝΔΙΑ,ΚΙΝΑ…..Κ.Τ.Λ.),ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΩ.ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΕΣΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!

    Γεια σου καλή μου!!! ου τα έστειλα και αυτά τα τραγούδια. Δυο μέιλ δεν έλαβες; Θα σου τα ξανακάνω προώθηση για σιγουριά :)

  53. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΜΟΥ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΙΛ.ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ!!!ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

  54. πολύ καλή η ιδέα σου astropeleki!θα χρειαστώ κι εγώ τη βοήθεια σου…θα μπορούσες να στείλεις και σε μένα τα τραγουδάκια σου;pleaaaase!

  55. MAHI :

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΜΟΥ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΙΛ.ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ!!!ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    Να σαι καλά!!! Καλή επιτυχία στην γιορτή :)

  56. ελενα :

    πολύ καλή η ιδέα σου astropeleki!θα χρειαστώ κι εγώ τη βοήθεια σου…θα μπορούσες να στείλεις και σε μένα τα τραγουδάκια σου;pleaaaase!

    Φυσικά Έλενά μου!!!!

  57. χίλια ευχαριστώ.τι θα ΄κανα χωρις τη βοήθειά σου….΄μ’έσωσες!!!!!

  58. ανθιμοπουλου ευδοκια :θα κανω μια παρομοια γιορτη με θεμα τις χωρες και τις σημαιες τους αλλα εβαλα και αλλα τραγουδια ενα απο το παραμυθοτραγουδα του ζουγανελη που λεεινα μπορουσα λεει να ανεβω σε ενα αλογο ολασπροσαν το συννεφο να φτασω στο γαλαζιο ουρανοκαι απο κει ψηλα να βλεπω καθε φιλο μου μικροτο καλοκαρδο τουρκακι τον ψηλο αμερικανοτο μαυρουλι το νεγρακι τον ξανθο τον γερμανοτο χλωμο το κινεζακι υο ρωσακι το χοντροκαι απο κει ψηλα που θα μαι να φωναξω δυνατακαι στου κοσμου του μεγαλου να ακουστω καθε γωνιαελατε ολοι στην ελλαδα για να παιξουμε παιδιακαι εχω βρει και ενα τραγουδι απο το συγχρονο νηπιαγωγειο που λεγεται οι σημαιοστολισμενοιεπισης βαζω τα αγορια να χορεψουν και συρτακι τον ζορμπα βεβαια με δικα τους βηματα και βγαινει πολυ καλο η ηλικια τους ειναι γυρω στα 4 οποτε θελουν και πιο ευκολα πραγματα τα τραγουδια ξερω να στα στειλω μονο μεσω email αν τα θες πεσ μου συγνωμη αν σε ζαλισα αλλα νομιζω οτι εχεις μεγαλη ορεξη για τη δουλεια σου εγω δουλευω με παιδια 26 χρονια και θα δουλευω ακομα για πολλα ετσι οπως παμε δεν θα μπορουσα να κανω ομως αλλη δουλεια. καλυνηχτα

    θα μπορούσες να μου στείλεις ή να μου πεις που μπορώ να βρω αυτό το τραγουδάκι;

  59. έλενα :

    ανθιμοπουλου ευδοκια :θα κανω μια παρομοια γιορτη με θεμα τις χωρες και τις σημαιες τους αλλα εβαλα και αλλα τραγουδια ενα απο το παραμυθοτραγουδα του ζουγανελη που λεεινα μπορουσα λεει να ανεβω σε ενα αλογο ολασπροσαν το συννεφο να φτασω στο γαλαζιο ουρανοκαι απο κει ψηλα να βλεπω καθε φιλο μου μικροτο καλοκαρδο τουρκακι τον ψηλο αμερικανοτο μαυρουλι το νεγρακι τον ξανθο τον γερμανοτο χλωμο το κινεζακι υο ρωσακι το χοντροκαι απο κει ψηλα που θα μαι να φωναξω δυνατακαι στου κοσμου του μεγαλου να ακουστω καθε γωνιαελατε ολοι στην ελλαδα για να παιξουμε παιδιακαι εχω βρει και ενα τραγουδι απο το συγχρονο νηπιαγωγειο που λεγεται οι σημαιοστολισμενοιεπισης βαζω τα αγορια να χορεψουν και συρτακι τον ζορμπα βεβαια με δικα τους βηματα και βγαινει πολυ καλο η ηλικια τους ειναι γυρω στα 4 οποτε θελουν και πιο ευκολα πραγματα τα τραγουδια ξερω να στα στειλω μονο μεσω email αν τα θες πεσ μου συγνωμη αν σε ζαλισα αλλα νομιζω οτι εχεις μεγαλη ορεξη για τη δουλεια σου εγω δουλευω με παιδια 26 χρονια και θα δουλευω ακομα για πολλα ετσι οπως παμε δεν θα μπορουσα να κανω ομως αλλη δουλεια. καλυνηχτα

    θα μπορούσες να μου στείλεις ή να μου πεις που μπορώ να βρω αυτό το τραγουδάκι;

    Φυσικά και θα ήθελα να μου τα στείλεις για να τα έχω στο αρχείο μου! Στείλε μου τα στο μέιλ μου vdox.xft@gmail.com
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!!

  60. Kalispera kai sigxaritiria !! poli kali douleia!!!
    tha kanoyme sto sxoleio mia parastasi paromoia me auti pou parousiazeis edw…Mhpws tha mporouses na mou steileis ta tragoudia tis parastasis kai akoma to tragoudi apo ta paramithotragouda. episis an exeis kai kati allo na m proteineis gia kalokairini giorti tha me boithouse poli….
    euxaristw…

  61. Νικολέτα φυσικά και θα στα στείλω.
    Τώρα για άλλη γιορτή, θα βρεις στην ετικέτα θεατρικές παραστάσεις και εξαρτάται με το τι θέλεις εσύ να δουλέψεις σαν θέμα για να δω αν έχω κάτι στο υλικό μου.

  62. γεια!!!!!! παρακολουθω καιρο το site σου κ μου αρεσει πολυ η δουλαεια σοι…πραγματικα θα ηθελα να μπορουσες να στειλεις στο mail καποια απο τα τραγουδια που χρησιμοποιησες για αυτη την καλοκαιρινη γιρτη… ευχαριστω γενικα πολυ με βοηθα πολυ η δουλεια σου

  63. Καλησπερα.Πολύ ωραία η παράσταση και η μουσική.Μου άρεσε η μουσική κάποιων χώρων που έχεις βάλει .Της Κίνας,Ινδίας, Ινδιάνων,Αφρικής και Ελλάδας που μπορώ να τη βρω η΄αν μπορώ να την κατεβάσω από εσένα και πως?.Πιστεύω να με βοηθήσεις.Ευχαριστώ.

  64. Astropeleki mou, kai gw xreiazomai th vohtheia sou me th mousikh.Tha sou htan eukolo na th steileis kai se mena?pleaseeeeeeeee

  65. Kalispera! pragmatika poli kali douleia! tha me endiefere kai emena na mou steileis ta tragoudia gia na ta xrisimopoiisoume stin kalokairini mas giorti! euxaristw poli ek twn proterwn kai perimenoume nees idees!

  66. ΚΑΛΗΜΕΡΑ! Η ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΚΑΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ! ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ Η ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ‘ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ”….. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΟΒΟΛΙΚΑ!

  67. Γεια σου Νεφέλη μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ :)
    Την δεύτερη εκτέλεση δεν ξέρω δυστυχώς να σου πω ποια την ερμηνεύει. Θέλεις να σου στείλω το τραγούδι ή το έχεις;

  68. geia sou astropeleki! onomazomai maria kai eimai nhpiagogos. etoimazoumai thn kalokairinh mas giorti, ta paidia toy kosmou, kai tha ithela an einai efkolo na mou steileis ti mousiki sou apo tin antistoixi parastasi sou.
    efxaristo poli.
    to mail mou einai maryhatz25@hotmail.com

  69. Νεφέλη μου στο έστειλα, αλλά την άλλη εκδοχή του τραγουδιού, διότι αυτή που μου ζητάς, δεν την έχω στο λαπτοπ.

  70. kalhspera kai sygxaritiria gia thn xara pou dinete sta paidia ayths ths hlikias. me thn seira mou kai ego (logo tou epagelmatos-leitourgima) tha xreiasto kapoia komatia apo thn parastash sas. poso eukolo einai na exoume to suntomotero dynaton th mousikh apo thn parastash ” an ola ta paidia ths ghs” ?????????
    eyxaristo ek ton proteron…!!!

  71. Πολυ δημιουργικη ολη η παρασταση….κανω πρακτικη σε νηπιαγωγειο και μου αρεσε παρα πολυ ολη η ιδεα!! Θα μπορουσες να μου στειλεις στο mail μου τα τραγουδια απο την παρασταση? Σε ευχαριστω εκ των προτερων!! valia_an@windowslive.com

  72. Υπεροχη δουλεια πραγμα τικα!!!!!!!!!!!πολλα πολλα συνχαρητηρια!!!!!!!!!!!!Φετοσ για καλοκαιρινη γιορτη θα κανς και εγς αν ολα τα παιδια της γης σασ παρακαλς θελω την μουσικη απο κάθε χωρα!!!!!!!!!!!!!!1μπορείται και μενα να μου την στειλεταί.θα με ωοηθουσατε πραγματικά.

  73. pragmatika eimai poly xaroymenh poy moy ta steilate!sas yper eyxaristw na xerete poso me vohthhsate!!!!!!!!!!!1kai pali synxarhthria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  74. sugxaritiria koritsi mou, daskales san esena leipoun apo ta ellinika sxoleia! polu kali i douleia sou
    alla dustuxws den mporesa pouthena na vrw ti mousiki, tha mporouses mipws na me pliroforiseis?
    Se euxaristw ek twn proterwn..

  75. Άννα μου καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! :)
    Τα τραγούδια στα έστειλα στο μέιλ σου.
    Εάν τα θέλεις και ολόκληρα, πες το μου, να στα στείλω και αυτά!

  76. Πολλά συγχαρητήρια για τη δουλειά σας!!Θα μας ήταν παρα πολύ χρήσιμη η μουσική σας για το νηπαγωγείο μας!!! θα μπορούσατε να μας τη στείλετε? όπως επίσης και κάποιες ιδέες χορογραφίας που πιθανόν χρησιμοποιήσατε?Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  77. Βούλα μου σε ευχαριστώ πολύ! Εδώ http://astropeleki.wordpress.com/2008/06/23/%CE%B1%CE%BD-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B7%CF%82-live-%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AE-%CE%BC%CE%B1/ μπορείς να δεις τι ακριβώς χορέψαμε…απλά είδα βιντεάκια από τους αντίστοιχους χορούς και προσπάθησα να βγάλω κινήσεις που θα μπορούσαν εύκολα να κάνουν τα παιδιά!

    Φυσικά και θα σου στείλω τις μουσικές!

  78. πάρα πολύ ωραία η γιορτή σας!!!!!συγχαρητήρια!!!!επειδή θα κάνω κι εγω παρόμοιο θέμα και ψάχνω μουσικές από διάφορες χώρες μήπως σας είναι εύκολο να μου στείλετε τις μουσικές γιατί δεν μπορώ να τις κατεβάσω από το site σας?

  79. ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!πραγματικά πολύτιμη η βοήθειά σας!!!!τα έλαβα τα τραγούδια!!!η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα τόσο γρήγορη απάντηση!!!!!!μια τελευταία χάρη…..αν είναι εύκολο και υπάρχει θα ήθελα και τη δεύτερη εκτέλεση του τραγουδιού “αν όλα τα παιδιά της γης”!!!!!και πάλι ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μεσα απο την καρδιά μου!!!

  80. Σεμίνα μου, να είσαι καλά!!! :)
    Αλλά νομίζω πως την άλλη εκτέλεση δεν την έχω εδώ μαζί μου…θα ψάξω στον εξωτερικό μου δίσκο για σιγουριά και θα σου απαντήσω σε λίγο! :)

  81. Σας βάζω σε κόπο τώρα και αισθάνομαι ασχημα!!!! Κοιτάξτε το όποτε κ αν μπορείτε!!!θα περιμένω απάντησή σας!!!

  82. τις έχω αυτές τις εκτελέσεις γι’αυτό ήθελα την άλλη…..δεν πειράζει αν κάποια στιγμή τη βρείτε κ μπορέσετε στείλτε τη μου!!!η γιορτούλα θα γίνει μέσα στον Ιούνιο οπότε έχω λιγο περιθώριο ακομα :)

  83. Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω και σε αυτό, αλλά μέσα στον Ιούνιο δεν θα έχω γυρίσει στο πατρικό μου….το τραγούδι λογικά το έχω στον άλλο υπολογιστή! Εάν πάντως το βρω, θα στο στείλω!!!

  84. εντάξει θα περιμένω…..αλλιώς δεν πειράζει σε άλλη γιορτούλα….απλά μου ταιριάζει πιο πολυ ο ρυθμός αυτός στο χορευτικό μας….το ψάχνω κ στο youtube αλλα δυστυχώς δεν το βρίσκω γι’ αυτό σας το ζήτησα!!!ελπίζω να έχω σύντομα νέα σας!!!!

  85. Το συγκεκριμένο που ζητάς, μου το είχαν στείλει, αν θυμάμαι καλά από το Χαμομηλάκι! Θα προσπαθήσω να το βρω!!!

  86. nai etsi einai…exw prospa8hsei alla den to exw vrei….anto vrhte peite mou h an mporw apo kapou na to katevasw….

  87. Θα σε ενημερώσω Σεμίνα μου! Αν θες, κάνε μια προσπάθεια να στείλεις στο Χαμομηλάκι ένα μνμ, αν μπορούν να στο στείλουν!

  88. θα στείλω κ ελπίζω να έχω καλά νέα!!!!ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφερον σας!!!!

  89. ΑΧ!! Η ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ, ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ… ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ;; ΤΟ EMAIL MOY EINAI almantziouka@yahoo.gr. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!

  90. παρα πολυ ωραια μπραβο σου!μηπως μπορεις να μου πεις τις ονομασιες των τραγουδιων να τα βρω στο ιντερνετ?ευχαριστω πολυ

  91. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ!
    Τις ξέρω τις ονομασίες,αλλά όχι απ’έξω! Δυστυχώς! Τα τραγούδια,αν θυμάμαι καλά, τα έχω στον σταθερό μου υπολογιστή στην Αθήνα, για να σου έδινα τους τίτλους. Τα χρειάζεσαι άμεσα; Διότι θα μπορούσα να στα πω όταν γυρίσω πίσω….δηλαδή σε καμμιά 10αριά μέρες!

  92. Ελένη μου με το καλό όταν πάω Αθήνα, θα σου τα πω! Θα μου το υπενθυμίσεις όμως μετά τις 22 του μήνα γιατί είμαι λίγο ξεχασιάρα! :P

  93. Καλησπέρα. Με λένε Καλλιόπη Λιακοπούλου και είμαι δασκάλα απ’το Βόλο. Μου άρεσε πάρα πολύ η δουλειά σας και λέω να προσπαθήσω να κάνω κάτι κι εγώ με θέμα τα παιδιά της γης. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει δυνατότητα να κατεβάσω ή να μου στείλετε με κάποιο τρόπο τα υπέροχα ηχητικά που βρίσκονται πιο πάνω στη σελίδα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συνεργασία σας

  94. καλησπερα μηπως μπορεις να με βοηθησεις με ποιηματα για καλοκαιρινη γιορτη παιδικου σταθμου με θεμα τον ελληνικο κινηματογραφο η οτι εχεις για αυτο το θεμα΄σ ευχαριστω

  95. Φωτεινή μου δυστυχώς δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το θέμα Ελληνικός κινηματογράφος και δεν έχω κάτι στο υλικό μου. Τώρα μόνο μέσω google αν θα βρεις κάτι από κάποια άλλη συνάδελφο!

  96. Γεια σου astropeleki! Φοβερή δουλειά, μπράβο σου! Ετοιμάζω κι εγώ καλοκαιρινή γιορτή με το θέμα των χωρών συνδυάζοντάς το με τα δικαιώματα των παιδιών. Δεν μου βγαζει όμως τις μουσικές σε αυτά που ανάρτησες. Μήπως τις έχεις? Θα με βοηθούσες πολύ…Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  97. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ! Από την σελίδα δεν μπορείς να κατεβάσεις την μουσική αλλά μπορώ να στην στείλω εγώ. :)
    Καλή επιτυχία να έχεις!!!

  98. Astropeleki τι να πω? Σε ευχαριστώ πραγματικά ολόψυχα. Εργάζομαι σε ειδικό σχολείο και θα κάνω κάποιες μετατροπές στο θέμα. Αλλά η βοήθεια σου είναι πολύτιμη. Σε ευχαριστώ και πάλι. Καλή συνέχεια!

Υποβολή απάντησης

