Ας φυτέψουμε φακές!


Ναι ναι, όπως καταλάβατε φυτέψαμε τις πρώτες μας φακούλες και άρχισαν να μεγαλώνουν. Οπότε θα σας δείξω όλη την διαδικασία για να φτιάξετε και εσείς με τα παιδάκια σας, τέτοια γλαστράκια. Τα υλικά που χρειαζόμαστε, τα έχουμε όλα στο σπιτι μας! Δεν είναι τίποτα περίπλοκο ;)

Υλικά

  1. Ένα πλαστικό κεσεδάκι από γιαούρτι ή ένα πήλινο
  2. Βαμβάκι
  3. Φακές ή φασόλια
  4. Νερό
  5. Και καθημερινή φροντίδα ;)

Διαδικασία

  1. Παίρνουμε ένα κεσεδάκι από γιαούρτι και κόβουμε τοσο βαμβάκι ώστε να καλύψει τον πάτο του κεσεδιού.

  1. Αφού πατήσουμε καλά με το χέρι μας το βαμβάκι, έτσι ώστε να κάτσει λίγο, το βρέχουμε με λίγο νερό.

  1. Παίρνουμε μερικές φακές και τις διασκορπίζουμε πάνω στο βρεγμένο βαμβάκι.

  1. Ύστερα ξαναποτίζουμε ώστε το βαμβάκι να έχει αρκετό νερό, αλλά να μην καλύπτει τις φακές (κοινώς να μην γίνει μπλουμ μπλουμ! :lol: )

  1. Αφήνουμε τις φακές στο παράθυρο και ποτίζουμε μέρα παρά μέρα ή όταν βλέπουμε ότι το βαμβάκι δεν είναι υγρό.
  2. Μετά από τουλάχιστον 3-4 μέρες, οι φακές μας θα αρχίσουν να βγάζουν κλωναράκια.

  1. Τέλος, μην ξεχάσετε να βάλετε ένα χαρτάκι πάνω στο κεσεδάκι με το όνομα του παιδιού. Καλό είναι να έχετε και πολλά χρώματα έτσι ώστε να μάθουν αρχικά να το ξεχωρίζουν από το χρώμα και ταυτόχρονα να μάθουν να αναγνωρίζουν το όνομά τους!

22 thoughts on “Ας φυτέψουμε φακές!

  1. Τι μου θύμισες…
    Το κάναμε μικρά στο σχολείο
    Αργ΄ότερα με φασόλια στο γραφείο και τελευταία στο σπίτι για τα υγιεινά φύτρα που βάζω στις σαλάτες….

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  2. Γεια σου Γλαρένια μου :)
    Έχω σκοπό να φυτέψουμε φασόλια και ρεβύθια και ίσως να φτιάξουμε και βασιλικό… Φυσικά αν με το καλό είμαι ακόμη στο σταθμό ;)
    Είναι πολύ ωραίο να έχεις να φροντίζεις ένα φυτό μέσα στην τάξη! Άσε που δείχνει πιο πράσινη κιόλας! :)

  3. Χα. Και γω το θυμαμαι που το καναμε οταν ημαστε μικρά. Φασόλια, φακές. Ζηλεύω τη δουλειά σου (με την καλη την εννοια) που εχει να κανει με παιδιά και παιχνίδι.
    Την καλημέρα μου!

  4. Θοδωρή μου :lol: Κάποια στιγμη θέλω να φυτέψουμε και λουλούδια σε γλαστρούλες, όπως και βασιλικό για να μυρίζει στην τάξη! Ξέρω που θα απευθυνθώ για πληροφορίες!!! Μέχρι τότε, θα κάνεις τον τεχνικό Η/Υ. :P

    El Greco και γω θυμάμαι που το κάναμε στο δημοτικό… Ήμουν δηλαδή πιο μεγάλη ηλικιακά!
    Join the club και συ! Δηλώστε συμμετοχή για το τμήμα ενήλικων νηπίων :lol:

  5. Αααααααααα γιατί ρε συ;;;;; Απο τα αγαπημένα μου φαγητά! Είμαι ικανή να φάω 2 πιάτα στην καθισιά μου! Και φαντάσουν να έχω και ρέγγες!!! :lol:

  6. Χρύσα μου μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυγοθήκες, κουτιά από χυμό, αναψυκτικά (αφού τα κόψεις πρώτα), ποτηράκια μίας χρήσεως.

  7. οκ ευχαριστω πολυ εχω φυτεψει τις φακες μου και ειμαι πολυ χαρουμενη,διοτι αρχισαν να βγαινουν κλοναρακια!!!

Υποβολή απάντησης

