Θεατρικό Χριστουγέννων: Χριστούγεννα με τα παραμύθια


Θεατρικό με 13 ρόλους, με ήρωες από τα παραμύθια.

Τα πρόσωπα που συμμετέχουν είναι τα εξής:

  1. Τελάλης
  2. Οι νεράϊδες των Χριστουγέννων: Ροζαλίτα, Ηλιαχτίδα και Θαλασσογέννητη
  3. Ο Λύκος
  4. Η Κοκκινοσκουφίτσα
  5. Η Χιονάτη
  6. Η Καλή Μάγισσα
  7. Ο Βασιλιάς των Παραμυθιών
  8. Η Σταχτοπούτα
  9. Η Καλή Μητριά
  10. Η 1η αδερφή
  11. Η 2η αδερφή

Σενάριο

Τελάλης: Ακούσατε, ακούσατεεεεεεεεεεεε! Ο παραμυθένιος βασιλιάς μας απόψε, καλεί όλους τους παραμυθένιους φίλους του στο παλάτι. Θα γίνει δεξίωση γα τα Χριστούγεννα. Ακούσατεεεεεε!

Ροζαλίτα: Αγαπημένες μου νεράϊδες των Χριστουγέννων… Ήρθαν πάλι τα Χριστούγεννα. Η μεγαλύτερη γιορτή του χρόνου. Ξέρετε ότι πάντα βάζουμε και μεις το χεράκι μας για να γίνει αυτή η νύχτα μοναδική. Ας στρωθούμε στη δουλειά λοιπόν! Ακούω προτάσεις!

Ηλιαχτήδα: Φίλες μου, Ροζαλίτα και Θαλασσογέννητη, έχω μια ιδέα. Φέτος λέω να ομορφύνουμε τα παραμύθια. Βαρέθηκα πια να ακούω για κακούς λύκους, κακές μητριές και κακές μάγισσες!

Θαλασσογέννητη: Έχεις δίκιο Ηλιαχτίδα. εγώ προτείνω με το μαγικό μας ραβδάκι, να κάνουμε όλους τους ήρωες των παραμυθιών να φιλιόσουν μεταξύ τους. Και να πάμε όλοι στη δεξίωση του βασιλιά των παραμυθιών αγαπημένοι. Εσύ τι λες Ροζαλίτα;

Ροζαλίτα: Συμφωνώ απολύτως Θαλασσογέννητη. Ας ενώσουμε λοιπόν τις δυνάμεις μας. για να γίνει αυτή η χρονιά μαγική!

Λύκος: Πω πωωω! Έφτασαν τα Χριστούγεννα! Πρέπει να βιαστώ! Έχω να σιδερώσω το καλό μου κουστούμι για τη δεξίωση απόψε στο παλάτι. Α! Να ψάξω να βρω και την Κοκκινοσκουφίτσα. Άραγε θα ήθελε να τη συνοδέψω απόψε στη δεξίωση; Κοκκινοσκουφίτσα που είσαι;

Κοκκινοσκουφίτσα: Έλα λύκε φίλε μου. Πες μου γρήγορα τι θέλεις γιατί πνίγομαι στις δουλειές. Πρέπει να πάω για φαγητό στη γιαγιά μου, που είναι άρρωστη και μετά τρέχοντας να ετοιμάσω το βραδινό μου φόρεμα για τη δεξίωση στο παλάτι.

Λύκος: Κοκκινοσκουφίτσα μου, αφού θα πάμε και οι δυο στη δεξίωση, θέλεις να είμαι ο συνοδός σου;

Κοκκινοσκουφίτσα: Ναι καλέ μου φίλε. Για να αποδείξουμε σε όλους ότι είμαστε φίλοι και να σταματήσουν οι φήμες ότι δήθεν θέλεις να φας εμένα και τη γιαγιά μου. Πως να μας φας αφού έγινες φυτοφάγος;

Λύκος: Πάμε λοιπόν να ετοιμαστούμε.

Χιονάτη: Αχ καλή μου μάγισσα, θα έρθεις απόψε στο παλάτι για να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα; εμένα θα με συνοδέψει το πριγκιπόπουλο. Όσο για σένα, μου είπε ο μάγος του Οζ, ότι θα είναι τιμή του να σε συνοδέψει στο παλάτι.

Καλή μάγισσα: Χιονάτη μου πάρε και ένα από τα μαγικά μου μήλα. Θα το φας και θα περάσεις μια μαγική βραδιά με τον πρίγκιπά σου.

Χιονάτη: Ναι μάγισσα μου. Θα το φάω αμέσως γιατί σου έχω μεγάλη εμπιστοσύνη. Πάντα όταν τρώω τα μαγικά σου μήλα, μου έρχονται όλα δεξιά. Πάμε να ετοιμαστούμε για απόψε!

Βασιλιάς των παραμυθιών: Σταχτοπούτα έλα γρήγορα! Βλέπω την μητριά σου με τις αδελφές σου να έρχονται στο παλάτι!

Σταχτοπούτα: Ναι άντρα μου, τρέχω! Καλώς όρισες καλή μου μητριά στο παλάτι μας. Ελάτε αδελφούλες μου, απόψε θέλω να γιορτάσουμε μαζί τα Χριστούγεννα σαν μια όμορφη οικογένεια.

Καλή μητριά: Καλώς σε βρήκαμε Σταχτοπούτα μου. Αγαπημένη μου κορούλα δεν σε είδαμε καθόλου μετά το γάμο σου με το βασιλιά των παραμυθιών. Μας έλειψες πολύ!

1η αδελφή: Ναι αδελφούλα μου.. εγώ δεν μπορώ να ζήσω μακριά σου! Νιώθω ότι λείπει κάτι όταν δεν είμαστε όλες μαζί!

2η αδελφή: Ούτε και γω. Σε αγαπώ πολύ αδελφούλα μου και μου λείπεις πολύ. Θέλω να είμαστε πάντα μαζί!

Βασιλιάς των παραμυθιών: Τότε θα ήταν μεγάλη μου χαρά να ζήσετε μαζί μας στο παλάτι. Και εσένα καλή μητριά της γυναίκας μου, θα σε έχουμε κοντά μας σαν πραγματική μας μητέρα!
Ας ξεκινήσει λοιπόν, η γιορτή! Ελάτε όλοι να χορέψουμε! Καλά Χριστούγεννα!!!!

2 thoughts on “Θεατρικό Χριστουγέννων: Χριστούγεννα με τα παραμύθια

Υποβολή απάντησης

