Μουσικοκινητικές δραστηριότητες


Μακριά στην Ισπανία, όλε
Μακριά στην Ισπανία, όοοολε
Που χει ψηλά βουνά
και θάλασσα πλατιά
ο ήλιος λαμπερός
και το κρασί γλυκό
κιθάρες τραγουδούν
και τα πουλιά πετούν
Μακριά στην Ισπανία, όοοοοοοολε!

Τσιριτρό
Σε μια ρώγα από σταφύλι
έπεσαν οχτώ σπουργίτες
και τρωγόπιναν οι φίλοι.
Τσίρι τίρι, τσιριτρό,
τσιριτρό τσιριτρό!

Εχτυπούσανε τις μύτες
και κουνούσαν τις ουρές,
κι είχαν γέλια και χαρές.
Τσίρι τίρι, τσιριτρό,
τσιριτρί τσιριτρό!

Πώπω, πώπω, σε μια ρώγα
φαγοπότι και φωνή!
την αφήκαν αδειανή.
Τσίρι τίρι, τσιριτρό,
τσιριτρί τσιριτρό!

Και μεθύσαν κι όλη μέρα
πάνε δώθε, πάνε πέρα,
τραγουδώντας στον αέρα.
Τσίρι τίρι, τσιριτρό,
τσιριτρί τσιριτρό!

Η κουκουβάγια
Πάνω στη βελανιδιά κάθεται μια κουκουβάγια
Έχει μάτια γουρλωτά και φωνάζει δυνατά
Κουκουβά, κουκουβά, Κουκουβά, βα βα βα βαα
Κουκουβά, κουκουβά, Κουκουβά, βα βα βα βαα

Ξάφνου βλέπει από ψηλά, ένα σμήνος νυχτοπούλια
και φωνάζει δυνατά, κουκουβά βα βα βα βα
Κουκουβά, κουκουβά, Κουκουβά, βα βα βα βαα
Κουκουβά, κουκουβά, Κουκουβά, βα βα βα βαα

Στης νυχτιάς τη σιγαλιά κάποιοι γρύλοι τραγουδάνε
μα η κυρα Κουκουβά τους φωνάζει δυνατά
Κουκουβά, κουκουβά, Κουκουβά, βα βα βα βαα
Κουκουβά, κουκουβά, Κουκουβά, βα βα βα βαα

25 thoughts on “Μουσικοκινητικές δραστηριότητες

  1. καλησπερα astropeleki
    εγω δεν σε ξεχνω σε αντιθεση με εσενα
    ηθελα να σου πω ενα παιχνιδι που εκανα και κανω με την μικρη μου για να μαθει τα γραμματα
    τραγουδαμε
    π.χ α α α τι ξεκιναει απο το α ο αστράγαλος παιδιά ξεκινά απο το α
    ααα τι ξεκιναει απο α ο αγκωνας ξεκινα ξεκινα απο το α
    και τι αλλο παιδια ξεκινα απο το α το αυτάκι μας παιδιά ξεκινα απο το α κ.τ.λ
    καλο βραδυ

  2. Καλημέρα Βίκυ… Λυπάμαι αν έχω δώσει την εντύπωση αυτή…Δε σε ξεχνώ, απλά δεν έχω τον ίδιο χρόνο να κάθομαι στον υπολογιστή καθώς δουλεύω και όταν γυρίζω σπίτι διαβάζω για τον ΑΣΕΠ. Επιπλέον, το ότι δεν αφήνω κάποιο σχόλιο, δε σημαίνει ότι δεν σε διαβάζω. Πολλές φορές προλαβαίνω μόνο να διαβάζω. Με τη λογική σου, θα έπρεπε όλοι οι φίλοι από το blogroll μου, να μου κάνουν παράπονα ότι τους έχω ξεχάσει…

    Το παιχνίδι σου το εχω πραγματοποιήσει και εγώ… Είναι ένα παιχνίδι σκέψης και δημιουργίας. Προσωπικά τους έλεγα “Πάμε να βρούμε λεξούλες που ξεκινούν με την φωνούλα ααα, βββ, γγγγ, δδδ, κλπ.”

  3. ΣΟΥ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ BLOG MOY
    ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΟΥΝ ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΛΕΞΟΥΝ
    ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΣΕ ΛΙΓΕς ΗΜΕΡΕς ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΙΛΙΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

  4. χαίρομαι που υπάρχουν συνάδελφοι που αγαπούν τόσο αυτό που κάνουν.Μπράβο astropeleki

  5. μια που εχασα πολλα ποστ, αστροπελεκι, καλλιο αργα παρα ποτε δε λενε;;; ηρθα να ευχηθω κι εγω καλη χρονια!με κανεις συνεχεια και θυμαμαι τα χρονια στο δημοτικο, αν και δε θυμαμαι να χαμε τοσο κεφατους δασκαλους!
    καλημερες

  6. Pingback: ΕΝΑΣ …ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΤΑ TOP 100 ΤΟΥ WOORDPRESS. « Kopanakinews’s Weblog

  7. Μπράβο που έβαλες και άλλα βίντεο με Μουσικοκινητικές δραστηριότητες μου αρέσουν πολύ δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να βάλω στο blog μου γιατί δεν μου επιτρέπουν να τραβήξω βίντεο τα παιδιά. Καλή συνέχεια!!!!!

  8. Προς το παρόν δεν έχω άλλα βιντεάκια να δείξω, αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα γίνει ξανά. Προσωπικά τραβάω με κινητό, οπότε η ανάλυση στα πρόσωπα των παιδιών δεν είναι πολύ καλή, άρα και δεν υπάρχει θέμα. :)

  9. Καλησπέρα και καλή χρονιά. Μπαίνω πολύ καιρό στο blog και επιτέλους πήρα την απόφαση να γράψω κάτι…
    Είναι στ’ αλήθεια φοβερή η δουλειά που κάνεις και οι ιδέες σου μου δίνουν απίστευτη έμπνευση. Όσον αφορά τα τραγουδάκια, τα επιστράτευσα και εγώ και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν! Συνέχισε έτσι!!!

  10. Πρόβατο με κασκόλ (τι ωραίο νικνέιμ :) ) σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! Δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι να μου πεις κάτι, όλα είναι καλοδεχούμενα και χαίρομαι πολύ όταν μου ζητάτε συμβουλές, δραστηριότητες κλπ.

    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ, να είσαι καλά εσύ και τα παιδάκια σου :)

  11. geia se olous.. psaxnw na vrw se cd to tragoudi “makria sthn ispania”. exei kanenas upopsh tou pou mporw na to vrw?? euxaristw poluuu..

  12. nikolettitsa :

    geia se olous.. psaxnw na vrw se cd to tragoudi “makria sthn ispania”. exei kanenas upopsh tou pou mporw na to vrw?? euxaristw poluuu..

    Νικολέττα μου δεν ξέρω αν υπάρχει σε cd το Μακριά στην Ισπανία. Αλλά μπορείς να τους μάθεις εσύ την μελωδία και να κάνουν τις κινήσεις!

  13. Γεια σας!ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ΄ΜΑΚΡΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΟΟΟΟΛΕ!ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕς ΩΡΑΙΕς Κ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕς ΙΔΕΕΣ!

Υποβολή απάντησης

