Η κυρά Σαρακοστή


Την κυρά Σαρακοστή
όλοι φτιάξτε μαζί
με αλεύρι και νερό
έτοιμη είναι στο λεπτό!

Πόδια πρέπει να’ χει εφτά
τις βδομάδες να μετρά!
Στόμα δεν έχει! Ξέρεις γιατί;
Κάνει νηστεία αυστηρή
μέχρι του Πάσχα την Κυριακή!

Βαγγέλης Ηλιόπουλος

dsc01991 cebacf85cf81ceb1-cf83ceb1cf81ceb1cebacebfcf83cf84ceae
Η κυρά Σαρακοστή – Χαρτοκολλητική

Εμείς την κυρά Σαρακοστή την φτιάξαμε με φασόλια. Αφού σύρραψα την φωτοτυπία πάνω σε ένα Α4 χαρτόνι, τα παιδιά την ζωγράφισαν και ύστερα κολλήσαμε φασόλια στην ποδιά της με ατλακόλ. Αραίωσα την ατλακόλ σε ένα μπολάκι με λίγο νερό, και με ένα πινέλο πλατύ έβαλα την κόλλα στην ποδιά και στα μαλλιά της κυράς Σαρακοστής.

dsc03694

Στην ποδιά βάλαμε φασόλια και στα μαλλιά πέταλα από τριαντάφυλλα.

dsc03695 dsc03696

Αφού τελείωσαν τα παιδιά, πρόσθεσα λίγη παραπάνω κόλλα με το πινέλο μου, ώστε να στερεωθούν καλά τα φασόλια όταν στεγνώσουν.

dsc03701 dsc03700 dsc03699 dsc03702

dsc03698

20 thoughts on “Η κυρά Σαρακοστή

  1. Γειά σου βρε αστροπελέκι με τα ωραία πράγματα που φτιάχνετε με τα παιδιά!
    Καλό Σαββατοκύριακο να χεις!

  2. ξερω ενα ωραιο τραγουδι για την κυρα Σαρακοστη.

    Η κυρα Σαπακοστη που ‘ναι εθιμο παλιο
    οι γιαγιαδες μας την φτιαχναν με αλευρι κ νερο.
    για στολιδι της φορουσαν στο κεφαλι ενα σταυρο
    μα το στομα της ξεχνουσαν γιατι νηστευε καιρο.
    και τις μερες τις μετρουσαν με τα ποδια της τα εφτα κοβαν ενα την βδομαδα μεχρι να ρθει Παχαλια!!

  3. Ερώτηση . Γιατί κρατά στα χέρια της την κούκλα η κυρά – Σαρακοστή ; Την κάναμε στην τάξη την ωραία χαρτοκοπτική σου αλλά με ρώτησε ένα μικρ’ακι για την κο’υκλα και δεν ήξερα . Μήπως ξέρεις εσύ ;;;;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ

  4. Καλημέρα Μαρία μου :)
    Δεν υπάρχει κάποιος λόγος γι’ αυτό που ρωτάς. Εάν προσέξεις και οι άλλες δυο κυρές Σαρακοστές δεν βαστούν τίποτα στα χέρια τους. Και άλλες 2 που έχω δει δεν βαστούν επίσης κούκλα στα χέρια τους. Απλά είναι το σχέδιο έτσι.

    Να σαι καλά :)

  5. γεια σου,τι ωραια πραγματα ειναι αυτα……κ τι τρεξιμο που εχουμε εμεις οι παιδαγωγοι για να ειμαστε καλοι στη δουλεια μας….εχω γεμισει ενα δωματιο με φωτοτυπιες κ αλλα πολλα….προσπαθω να περιοριστω στο δωματιο γιατι ειναι πολυ ευκολο να γεμισω ολο το σπιτι…εσυ το σπιτακι σου πως το εχεις?

  6. Εγώ Αλεξάνδρα μου μένω σε μια μικρή γκαρσονιερούλα-δωμάτιο, μαζί με την αδελφή μου, και μέσα εκεί κοιμάμαι και δουλεύω. Οπότε καταλαβαίνεις τι γίνεται όταν βγάλω όλα μου τα χαρτόνια και τα εργαλεία για να ξεκινήσω χειροτεχνίες! Ευτυχώς τα στιβάζω όλα σε ντοσιέδες και κουτιά για να τα έχω μαζεμένα και βουρ στο μικτό παταράκι που έχουμε στο δωμάτιο. Οπότε, όποτε κάνω δουλειά, βάζω και βγάζω, ανεβάζω και κατεβάζω κουτιά προκειμένου να είναι όλα τακτοποιημένα :)

    Όταν με το καλό φτιάξω το δικό μου σπίτι, ένα δωμάτιο θα είναι το εργαστήρι μου. Από τώρα το φαντάζομαι πως θα είναι και ανυπομονώ!

  7. εγω το εφτιαξα μολις το δικο μου σπιτι κ παντρευομαι τα χριστουγεννα…μια τρελα οπως καταλαβαινεις.να σε ρωτησω κατι να μου πεις κ εσυ τη γνωμη σου.για τη γιορτη της μητερας εχω ετοιμασει κατι πολυ ωραιο για τα παιδια.ομωσ στην ταξη μου εχω ενα παιδακι που η μαμα του εχει πεθανει τι να κανω?

  8. Με το καλό με το καλό τα στέφανα!!!

    Όσον αφορά το ερώτημά σου… Εξαρτάται ποιος το μεγαλώνει.. εάν έχει τη γιαγιά του, τότε αναπληρώνει το κενό της μαμάς… Αν έχει μεγαλύτερη αδελφούλα επίσης που το προσέχει και το φροντίζει μπορεί να το δώσαει σε εκείνη. Να του εξηγήσεις ότι μανούλα είναι κάθε άτομο που μας αγαπάει, που μας φροντίζει, ακριβώς σαν τη μανούλα. Μπορεί να το δώσει και στον μπαμπά…

    Θα μπορούσες επίσης, να το πιάσεις ξεχωριστά και να γράψετε στην κάρτα μια ξεχωριστή ευχούλα με το περιεχόμενο “Μπορεί η μανούλα να μην είναι εδώ κοντά μας, αλλά με αγαπάς και με προσέχεις σα να ήταν εκείνη εδώ. Σ’ αγαπώ πολύ πολύ – μπαμππά, γιαγιά αδελφούλα μου κλπ”.

  9. και εγω κατι τετοιο σκεφτομαι αλλα το κακο-καλο δεν ξερω πως να το πω ειναι οτι την θυμαται εντονα κ κυριως σε γιορτες μελαγχολει κ παλι θα του το θυμισω αλλα κ τι αλλο να κανω??σκληρη η ζωη μερικες φορες……….

  10. Δυστυχώς κάποια πράγματα μας κάνουν σκληρούς… έτσι και το παιδί είναι λογικό να νιώθει έτσι! Τόνισέ του την αγάπη που παίρνει από την υπόλοιπη οικογένεια, και το πόσο σημαντικό είναι :)

  11. αχ γλυκειά μου Ευδοκία. Με έχεις κάνει να μετανοιώσω που σπούδασα Οικονομικά και όχι Παιδαγωγικά. Βέβαια τα χρόνια τα δικά μου, τη δουλειά του δασκάλου/νηπιαγωγού την θεωρούσαν υποδεέστερη των άλλων και δυστυχώς οι γονείς μου δεν με άφησαν. Ευτυχώς το κοριτσάκι μου διάλεξε ανεπηρέαστο απο τέτοια χαζά (δεν άφησα κανένα να την επηρεάσει, βράχος εγώ).
    πάντα τέτοια και καλύτερα

  12. Γεια σου Κατερίνα μου :) Κάθε άτομο πρέπει να αποφασίζει το επάγγελμα που θα ακολουθήσει, διαφορετικά αν δεν κάνεις αυτό που σου αρέσει, ποιο θα είναι το αποτέλεσμα;;; Εκπαιδευτικοί που δεν ασχολούνται; Που δεν έχουν ενδιαφέρον;;; Γιατί έχουν πολλούς τέτοιους… Επομένως, η επιλογή είναι καθαρά δικιά της :)

  13. Μπορεί η κατασκευή σου να είναι περσινή αλλά εγώ φέτος σε ανακάλυψα οπότε δεν είναι ετεροχρονισμένο το Μ Π Ρ Α Β Ο που σου αξίζει.
    Διάβασα τα πιό πάνω σχόλια .Αποκόμισα ότι μας λείπουν παιδαγωγοί-εκπαιδευτικοί σαν και σένα !!!!!!!!!!!

  14. ΟΡΦΕΑΣ :

    Μπορεί η κατασκευή σου να είναι περσινή αλλά εγώ φέτος σε ανακάλυψα οπότε δεν είναι ετεροχρονισμένο το Μ Π Ρ Α Β Ο που σου αξίζει.
    Διάβασα τα πιό πάνω σχόλια .Αποκόμισα ότι μας λείπουν παιδαγωγοί-εκπαιδευτικοί σαν και σένα !!!!!!!!!!!

    Σε ευχαριστώ πολύ Ορφέα!!!! Θα το ξαναναρτήσω για φέτος, μιας και το φτιάξαμε με τα παιδιά στο νήπιο.

  15. ΑΧ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!!!!ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ!!ΕΧΩ ΤΗΝ ΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΩ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ ΑΠΟ ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΤΑΞΑ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΒΑΛΩ ΜΕΣΑ!ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΠΙΤΙ!ΜΟΝΟ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ!ΔΟΥΛΕΥΑ ΑΝΥΠΑΝΤΡΗ,ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ?
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ!!!!!!!!!!

  16. Και γω το ίδιο κάνω… κρατώ τις κατασκευές, μαζεύω και υλικό από άχρηστα χρήσιμα αλλά χρειάζεται χώρος…αρκετός χώρος!!!!

    Σου εύχομαι να βρεις κάτι γρήγορα :)

Υποβολή απάντησης

