Κατασκευές για τη γιορτή της μητέρας


Λουλούδι από γκοφρέ χαρτί
Δημοσιευμένο εδώ

Κάρτα καρδιά

  1. Κόβετε ένα χαρτόνι άσπρο, σε λίγο μικρότερο μέγεθος από έναχαρτί Α4.
  2. Σχεδιάστε μια καρδούλα σε κόκκινο χαρτόνι για να την κόψουν τα παιδιά.
  3. Κολλήστε την καρδιά στην μέση της κάρτας.
  4. Βάλτε κόλλα γύρω γύρω γύρω από την καρδιά και στολίστε με χρωματιστά μπαλάκια από γκοφρέ χαρτί.
  5. Από μέσα μπορείτε να δώσετε στα παιδιά να γράψουν, πατώντας διακεκομμένες γραμμούλες, μια ευχούλα για την μαμά τους, την οποία θα έχετε φωτοτυπήσει σε Α4 χαρτί και θα το κόψετε και θα το κολλήσετε στο κέντρο. Τα παιδιά μπορούν να ζωγραφίσουν ή να στολίσουν όπως θέλουν το εσωτερικό της κάρτας.


img_3175

Κάρτα μαργαρίτα
Στο ίδιο στυλ με την άλλη κάρτα, σχεδιάζετε μια μαργαρίτα και αφήνετε τα παιδιά να την στολίσουν με μπαλάκια από γκοφρέ χαρτί ή να κάνουν κολλάζ με διάφορα υλικά.

img_3189

Μεταγιόν καρδιά από πηλό
Παίρνετε πηλό, τον ανοίγετε και θα πρέπει να έχετε μια φόρμα για να βγάλετε το σχεδιάκι. Αν δεν έχετε καρδούλα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποια άλλη φόρμα επιθυμείτε! Βγάζοντάς το από την φόρμα, με ένα μολύβι κάνετε μια τρυπούλα για να περάσει το λουράκι. Αφήνετε να στεγνώσει και γυρνάτε και από την άλλη πλευρά να στεγνώσει καλά.

img_3176 img_3177

Τα παιδιά μπορούν να την βάψουν με τέμπερες, και προτού στεγνώσει να την στολίσουν με χρυσόσκονη για να λάμψει και το μόνο που μένει είναι να βάλετε ένα κορδονάκι ή μια κορδέλα για να το κρεμάσει η μαμά στο λαιμό της.

27 thoughts on “Κατασκευές για τη γιορτή της μητέρας

  1. εισαι καταπληκτικη!δυσκολα συναντα κανεις στις μερες μας τετοιες παιδαγωγους.ειμαι και εγω συναδελφος εχω πλεον δικο μου σταθμο στη θεσσαλονικη.θα ηθελα να μου προτεινεις κακενα θεατρικο για καλοκαιρι γιατι εχω εξαντλησει ολες μου τις ιδεες.

  2. Γεια σου Κατερίνα! Σε ευχαριστώ πολύ :)

    Δες την γιορτή που έκανα εγώ πέρσυ εδώ http://astropeleki.wordpress.com/2008/05/19/%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9/
    και Live εδώ http://astropeleki.wordpress.com/2008/06/23/%CE%B1%CE%BD-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B7%CF%82-live-%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AE-%CE%BC%CE%B1/

    Και προτείνω και αυτες τις σειρές βιβλίων για θεατρικά.
    Η Θεατροπαρέα, 3 πολυτελείς τόμοι με 4 cd
    Μουσικοκινητικές παραστάσεις από τις εκδόσεις Χατζηλάκος.
    Οι τρεις αυτοί τόμοι ονομαστικά είναι οι:
    1. Θεατρικές Πινελιές, της Χρυσούλας Πετρίδου.
    2. Κάθε μέρα μια σκηνή, της Χρυσάνθης Σπυροπούλου-Σπανού
    3. Στη γειτονιά του θεάτρου, της Άννας Σιγγίκου.

    Μουσικοκινητικές και χοροθεατρικές καλοκαιρινές παραστάσεις, Μαριλένα Καββαδά, εκδόσεις Διάπλαση.

    Δυστυχώς, φετος έχω μικρότερα παιδιά, οπότε δεν θα κάνω εγώ γιορτή καλοκαιρινή αλλά μόνο τα νήπια. Μόλις δω τι θα κάνει η συνάδελφός μου, θα το ανεβάσω και εδώ. Αλλά ίσως αργήσω λίγο και ενδεχομένως να μην προλάβεις.

  3. σ’ευχαριστω πολυ για το σκετσακι με τιτλο το νερο αλλα δυστηχως ειναι πολυ μεγαλο για τα δικα μου παιδακια καθως επισης και για το αν ολα τα παιδια της γης αλλα αυτο το εκανα προπερσυ βεβαια με πολυ λιγοτερα παιδια και εμεις ειχαμε και λογακια παντως οταν το ξανακανω θα τιμησω τις ιδεες που μου εδωσες.εχω εναν μικρουλη παιδικο γειτονιας και τα παιδακια μου ειναι απο 2 μηνων εως και προνηπια, οποτε απο 2χρονων και πανω παιρνουν ολα μερος.Φετος εχω μονο 9 που συνεργαζονται τα αλλα ειναι πολυ μικρουλια και με τα 5 απο τα 9 τα εχω κανει ολα τα σκετσακια μου.διαβαζα ποιο πανω το μυνημα μιας κοπελας που ψαχνει σκετσακι με ζωακια της θαλλασας και εχω ενα πολυ καλο με λογακια ομως αλλα δεν ξερω και πολλα απο Η/Υ να φανταστεις οτι καμια ωρα προσπαθουσα να καταλαβω και να βρω αν πηρες το μυνημα μου.θα θελα πολυ να μπορουσα να βοηθησω αλλα ειμαι ασχετη γι’αυτο και εγω το καλοκαιρι θα γραψω ενα βιβλιο κατασκευων βρηκα και εκδοτικο οικο (αν βρω χρονο βεβαια)μηπως να καναμε κατι με το παραδοσιακο ταχυδρομειο;

  4. Κατερίνα μου δυστυχώς δεν έχω ακόμη αρκετά καλοκαιρινά σκετς. Εγώ οταν ξεκίνησα πήγα και πήρα βιβλία με παραστάσεις για να μπορέσω να κάνω μια αρχή και να ξέρω πως να κινηθώ. Οπότε δεν έχω ακόμη πολύ υλικό για καλοκαιρινές γιορτές. Φέτος που θα γράψω τις γιορτές των συναδέλφων, θα τις ανεβάσω στο μπλογκ αλλά σε σας θ7α χρησιμεύσουν του χρόνου.

    Όσον αφορά το σκετσάκι που λες, εάν ξέρεις να στέλνεις e mail απλά στείλτο μου στο vdox.xft@gmail.com Γιατί να μπαίνεις σε έξοδα;Είναι πολύ εύκολο. Εν ανάγκη, ζήτα την βοήθεια κάποιου για να μου το στείλεις ;)

  5. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  6. Αυτά που μου αρέσουν περισσότερο είναι το όμορφο το μενταγιόν καρδιά από πηλό και η Κάρτα καρδιά. Σίγουρα θα ξετρελαθούν οι μαμάδες με αυτά τα όμορφα δώρα

  7. Πολύ ωραία όλα!!!!!Εγώ για τη γιορτή της μητέρας,στα τμήματα που είχα όταν εργαζόμουνα, μου άρεσε να ντύνω με γκοφρέ χαρτί τα μικρά κυπελλάκια από γιαούρτι και μέσα έβαζα λουρίδες από πράσινο γκοφρέ χαρτί και στερέωνα λουλούδι με κοτσάνι από καλαμάκι!Το λοολούδι από χαρτόνι κάνσον με διάφορα χρώματα,σαν γλαστράκι δηλαδή.

  8. Τίνα :

    Πολύ ωραία όλα!!!!!Εγώ για τη γιορτή της μητέρας,στα τμήματα που είχα όταν εργαζόμουνα, μου άρεσε να ντύνω με γκοφρέ χαρτί τα μικρά κυπελλάκια από γιαούρτι και μέσα έβαζα λουρίδες από πράσινο γκοφρέ χαρτί και στερέωνα λουλούδι με κοτσάνι από καλαμάκι!Το λοολούδι από χαρτόνι κάνσον με διάφορα χρώματα,σαν γλαστράκι δηλαδή.

    Πάρα πολύ ωραία ιδέα!!! Σήμερα και αύριο νομίζω θα το φτιάξουμε και αυτό!
    Σε ευχαριστώ πολύ Τίνα μου :)

  9. Ευδοκία μου μ`αρέσει πολύ σε σένα που πάντα ψάχνεις καινούριες χειροτεχνίες και ιδέες παρόλο που έχεις και από προηγούμενες χρονιές! Αυτό το λένε μεράκι:-) Μπράβο σου για ακόμα μια φορά! Όλα είναι πανέμορφα!
    Το μενταγιόν το φτιάξαμε κι εμείς! Κάθε χρόνο φτιάχνω και διαφορετική κάρτα, αλλά το μενταγιόν είναι classical :-)
    Φιλιά!

  10. αμεσση ανταποκριση….η καρδουλα ειναι πολυ ομορφη και ευκολη για τα παιδια,κυριως για προνηπια….αυτη θα κανω αυριο κιολας!σε ευχαριστω πολυ

  11. Άντρια :

    Ευδοκία μου μ`αρέσει πολύ σε σένα που πάντα ψάχνεις καινούριες χειροτεχνίες και ιδέες παρόλο που έχεις και από προηγούμενες χρονιές! Αυτό το λένε μεράκι:-) Μπράβο σου για ακόμα μια φορά! Όλα είναι πανέμορφα!
    Το μενταγιόν το φτιάξαμε κι εμείς! Κάθε χρόνο φτιάχνω και διαφορετική κάρτα, αλλά το μενταγιόν είναι classical :-)
    Φιλιά!

    Άντριά μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Ομολογώ πως αυτές οι δυο καρτούλες μου αρέσουν πολύ και ιδιαίτερα με την καρδιά για τα παιδιά. Σήμερα φτιάξαμε και το γλαστράκι, αλλά θα φτιάξω ποστ αύριο γιατί δεν το ολοκληρώσαμε. Φυσικά και το μεταγιόν που θέλει βάψιμο!!!!!!

  12. παπαγεωργιου αναστασια :

    αμεσση ανταποκριση….η καρδουλα ειναι πολυ ομορφη και ευκολη για τα παιδια,κυριως για προνηπια….αυτη θα κανω αυριο κιολας!σε ευχαριστω πολυ

    Να την φτιάξετε Αναστασία μου!!! Είναι από τις καλύτερες επιλογές!!!

  13. Εμένα μου άρεσαν και οι τρείς προτάσεις, αλλά το λουλούδι λίγο περισσότερο! Θα έλεγα ότι είναι μια ανθισμένη παλέτα!!!Μπιουτιφουλ!!!!

  14. xartaetoi :

    Εμένα μου άρεσαν και οι τρείς προτάσεις, αλλά το λουλούδι λίγο περισσότερο! Θα έλεγα ότι είναι μια ανθισμένη παλέτα!!!Μπιουτιφουλ!!!!

    Σε ευχαριστώ Βάλια μου!!! Όλα είναι όμορφα, όταν τα φτιάχνουν τα παιδιά :)

  15. Στα πλαίσια του εορτασμού για την γιορτή της μητέρας, θα ήθελα να αναδημοσιεύσω στο infokids τις κατασκεύες που έχετε κάνει.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
    Δώρα Λαβαζού για το Infokids

  16. Δώρα Λαβαζού :

    Στα πλαίσια του εορτασμού για την γιορτή της μητέρας, θα ήθελα να αναδημοσιεύσω στο infokids τις κατασκεύες που έχετε κάνει.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
    Δώρα Λαβαζού για το Infokids

    Φυσικά Δώρα μου!!!!

  17. Super θα το αναρτήσω τώρα και θα σου πω πόσοι θα μπουν να σε διαβάσουν.
    Μπορείς εσύ και οι φίλες σου να μπείτε στο http://www.infokids.gr, θα σας αρέσει στα σίγουρα,
    Σε ευχαριστώ και πάλι αν θέλεις να δημοσιεύσουμε κι άλλες κατασκευές σου,απλά πες το μου,
    Καλή συνέχεια

  18. Φυσικά Δώρα και μπορείς να δημοσιεύσεις όσες κατασκευές θέλεις από το μπλογκ, αρκεί να αναφέρεται η πηγή.

    Μπήκα στο site και θα σε προσθέσω και στο blogroll μου :)

  19. εκανα σημερα την καρδια απο γκοφρε και βγηκε φοβερη….πανω απο ολα το διασκεδασαν τα παιδια κατασκευαζοντας τα ιδια χωρις να τους παρει χρονο και κοπο(γιατι οπως γνωριζουμε κουραζονται-βαριουνται ευκολα)Σ ευχαριστω πολυ για την ιδεα ευδοξια μου….!

  20. παπαγεωργιου αναστασια :

    εκανα σημερα την καρδια απο γκοφρε και βγηκε φοβερη….πανω απο ολα το διασκεδασαν τα παιδια κατασκευαζοντας τα ιδια χωρις να τους παρει χρονο και κοπο(γιατι οπως γνωριζουμε κουραζονται-βαριουνται ευκολα)Σ ευχαριστω πολυ για την ιδεα ευδοξια μου….!

    Χαίρομαι Αναστασία μου που6 περάσατε τόσο ωραία κατασκευάζοντας αυτή την καρτούλα!!!!
    Να σαι καλά :)

Υποβολή απάντησης

