Σημαιάκι για το Πολυτεχνείο


Σκέφτηκα να φτιάξουμε ένα σημαιάκι για το Πολυτεχνείο και τη 17 Νοέμβρη. Είναι ένα σημαιάκι με ένα περιστέρι που συμβολίζει την ειρήνη, την ελευθερία.

Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι:
DSC04426άσπρο χαρτόνι
μαρκαδόροι
κόλλα
ματάκια μεσαίου μεγέθους
ξύλινο καλαμάκι
ένα κλαδάκι με φύλλα από δέντρο

Αφού έκοψα ένα κομμάτι χαρτόνι άσπρο, σχεδίασα με μολύβι την Ελληνική σημαία για να μπορέσουν τα παιδιά να ζωγραφίσουν σωστά τις μπλε λωρίδες.
DSC04420 DSC04421

Ύστερα σχεδίασα σε άσπρο χαρτόνι το πατρόν ενός περιστεριού.

DSC04422  DSC04423

Ύστερα κολλήσαμε το περιστέρι πάνω στην σημαία που φτιάξαμε.

DSC04424

Κολλήσαμε ένα κλαδάκι με φυλλαράκια από δέντρο στο στόμα του περιστεριού.

DSC04425

Κολλήσαμε ένα ξυλάκι από σουβλάκι στο πίσω μέρος της σημαίας και τοποθετήσαμε πάνω του ένα χαρτονάκι μικρότερο, που γράψαμε το σύνθημα ¨Κάτω η Χούντα¨.

DSC04426

24 thoughts on “Σημαιάκι για το Πολυτεχνείο

  1. Φοβερή η κατασκευή σου.Δεν παίζεσαι Ευδοκία.Ζήλεψα και θα την κάνω κι εγώ με τους μαθητές μου. Καλό ΣΚ

  2. xartaetoi :

    Τί να πω;;;;Δεν έχω λόγια!!!Πολύ καλή κατασκευή!!!!!!!!!

    Βάλια μου να σαι καλά!!! Κατασκευή της τελευταίας στιγμής, μιας και ήθελα να κάνω κάτι με περιστέρι :)

  3. Φωτεινή :

    Φοβερή η κατασκευή σου.Δεν παίζεσαι Ευδοκία.Ζήλεψα και θα την κάνω κι εγώ με τους μαθητές μου. Καλό ΣΚ

    Φωτεινή μου να το κάνεις και συ!!! Είναι πολύ εύκολο!!! Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα!!! :)

  4. Ευδοκία μου πολύ ωραία εύκολη και γρήγορη η κατασκευή σου. Θα την κάνω κ γω στην τάξη μου! Να σαι καλά να δημιουργείς κ να παίρνουμε κ μεις ιδέες!!!

  5. juli :

    Ευδοκία μου πολύ ωραία εύκολη και γρήγορη η κατασκευή σου. Θα την κάνω κ γω στην τάξη μου! Να σαι καλά να δημιουργείς κ να παίρνουμε κ μεις ιδέες!!!

    Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!
    Καλό βράδυ! :)

  6. τι να πω είσαι υπέροχη μόνο αυτό σου λέω, κάθε κατασκευή και καλύτερη!χίλια μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Για μια ακόμη φορά αξίζεις συγχαρητήρια! Τόσο για τις ευφάνταστες ιδέες σου όσο και για την απίστευτη γενναιοδωρία σου. Ειδικά την περίοδο των εθνικών επετείων που δεν υπάρχουν πολλές κατασκευες, οι ιδεές σου είναι μανα εξ ουρανού!Εκπληκτική η κατασκευή με το σημαιάκι και το περιστέρι. Τι να πω; Συγχαρητήρια! Συγχαρητήρια και πάλι συγχαρητήρια!!

  8. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Προσπαθώ να σκέφτομαι κάθε χρόνο και άλλα για να μην κάνω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια. Εμπλουτισμός κατασκευών!!! :)

  9. γεια σου! τέλεια η προσπάθεια που κάνεις. έχουμε πολλές κοινες ιδέες και χαιρομαι που μπορώ να επικοινωνώ με ένα αξιόλογο ανθρωπο σαν εσένα. είμαι και γω νηπιαγωγός σε παιδικό σταθμό και ελπίζω και γω να πάω στο δημόσιο νηπιαγωγείο.

  10. filia vlachaki :

    γεια σου! τέλεια η προσπάθεια που κάνεις. έχουμε πολλές κοινες ιδέες και χαιρομαι που μπορώ να επικοινωνώ με ένα αξιόλογο ανθρωπο σαν εσένα. είμαι και γω νηπιαγωγός σε παιδικό σταθμό και ελπίζω και γω να πάω στο δημόσιο νηπιαγωγείο.

    Καλησπέρα και σε σένα!!! Σε ευχαριστώ πολύ ΅:)
    Κάποια στιγμή όλοι μπαίνουμε στο δρόμο μας… ελπίζω σύντομα να διοριστείς και συ :)

  11. καλα κοριτσια την παλευετε?εχετε κατα νου οτι υπαρχει οδηγος νηπιαγωγου?τον εχετε ανοιξει?πιο δασκαλοκεντρικες δραστηριοτητες δεν εχουμε συναντησει ποτε!που ακριβως συμμετεχουν τα παιδια στην ολη διαδικασια?στις τελιτσες?την κολλα τουλαχιστον την κρατανε τα παιδια η απλως παρακολουθουν τη δασκαλα τους να “μεγαλουργει”?

  12. Νικολέτα μου, αν παρατηρήσεις λίγο καλύτερα, το σημαιάκι αυτό είναι απλά ο οδηγός για την ιδέα που παρουσιάζεται και όχι αυτό που έχουν φτιάξει τα παιδιά……..

  13. τη ιδια τη δραστηριοτητα σχολιαζουμε οχι το δειγμα!!δε θα χρησιμοποιησουν ενα συγκεκριμενο πατρον?πού ειναι η φαντασια, η δημιουργικότητα, η ελευθερη εκφραση των παιδιών?

  14. Nikoletta νομίζω πως υπερβάλεις. Κατακρίνουμε το πατρόν και το κάθε πατρόν; Τ’ότε δεν πρέπει να φτιάξουμε ούτε κανόνια ειρήνης, ούτε σημαιούλες απλές, ούτε οποιαδήποτε χειροτεχνία βασίζεται σε πατρόν… Εδώ παρουσιάζεται ένα είδος χειροτεχνίας που μπορεί να γίνει με ένα πατρόν, το οποίο μπορούν τα ίδια τα παιδιά να κόψουν, να χρωματίσουν, να κολλήσουν και να φτιάξουν όπως εκείνα θέλουν.

    Με την λογική σου, δεν πρέπει να διαβάζουμε ούτε και το Παράθυρο στην εκπαίδευση, γιατί περιέχει κατασκευές με πατρόν!!!!

    Είναι μία κατασκευή, από τις πολλές και διάφορες που γίνονται. Όποιος ενδιαφέρεται και του αρέσει σαν ιδέα, μπορεί να την πραγματοποιήσει… όποιος πάλι δεν θέλει, δεν είναι υποχρεωμένος. Προσωπικά, μου αρέσουν πολύ οι κατασκευές και προσπαθώ να παρουσιάζω όσες ιδέες μπορώ.

  15. Προσπαθήσαμε κι εμείς σήμερα μ’ αυτή την κατασκευή και σ’ ευχαριστούμε για την ιδέα! Τη σημαία προσπάθησαν να τη φτιάξουν μόνα τους, αλλά δυσκολεύτηκαν πολύ. Αλλά εδώ δυσκολεύτηκαν να κόψουν το περιστέρι και πάλι του ‘κοψαν ράμφος, πόδια, φτερά κλπ. :( Κολλήσαμε, όσοι δεν έγραψαν σύνθημα, και από ένα κόκκινο γκοφρέ γαρίφαλο. ;)

    Να ‘σαι καλά, να μας δίνεις ιδέες! Σνουποφιλιά σβουριχτά!

  16. Δεν έχω, δυστυχώς! Ξέχασα να βγάλω! :(

    Όσο για την προσπάθεια που λες, συμφωνώ απόλυτα! Γι’ αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε μόνοι μας τη σημαία, όπως μπορούσαμε καλύτερα…

Υποβολή απάντησης

