Το πρώτο ποστ…


Καλησπέρα….😎
Μια νέα αρχή για μένα στο WordPress, με ένα νέο και πιο ανανεωμένο ως προς τις λειτουργίες blog!
Σήμερα, Τετάρτη 26 Σεπτεβρίου του 2007 και ώρα 21.00 και κάτι, πήρα την απόφαση να ξεκινήσω κάτι καινούργιο, μπας και αλλάξει και ανέβει η διάθεση! Θέλω να ξεκινήσω κάτι δημιουργικό, κάτι που δεν θα το αφήσω όπως έκανα παλιότερα, αλλά θα ανανεώνω συχνά. Προς το παρόν, μέχρι να μάθω όλες τις λειτουργίες, το blog θα είναι «υπό κατασκευήν»…. Λόγω απουσίας χρόνου και δουλειάς, το ψάξιμο και η εφαρμογή λειτουργιών μπορεί να με κάνουν να καθυστερήσω λίγο στην συγγραφή και συναφή, αλλά πιστεύω δεν θα πάρει πολύ καιρό. Άλλωστε αυτά εμένα μου αρέσουν πολύ και ασχολούμαι, οπότε σύντομα θα έχω ένα λειτουργικό blog.
Καλώς σας ήρθα λοιπόν, καλώς με βρήκατε😛
Πείτε μου ένα γεια όσοι περνάτε απο δω και με βλέπετε! Ακόμη και τώρα που είναι υπό κατασκευήν!

-Astropeleki

8 thoughts on “Το πρώτο ποστ…

  1. Εγω δεν εχω αβαταρ! :Ρ
    Καλή αρχή να το πω;Μαλλον καλη συνέχεια!
    Και μαλλον ειναι το πρωτο comment απο επισκέπτη!😀
    Ελπιζω να φερω γουρι!

  2. Πωπω ξέχασα να σε καλωσορίσω στη wordpress… Ντροπή και αίσχος!!!

    Εύχομαι το μπλογκ σου να έχει το ύφος και την τύχη του τριγωνοψαρούλη. Διαφορετικό, αλλά κουλ!!!🙂

Σχολιάστε

