Οι πρώτοι στίχοι του 2006


 

the-pieces-of-my-life.jpg

Δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό,
είσαι για μένα δυνατό ναρκωτικό
Είμαι τόσο εξαρτημένη,
και στο κενό απόλυτα χαμένη
Η σκέψη μου πάντα σε σένα τριγυρνάει,
και είναι ένα όνειρο που με ξυπνάει
Τη μορφή σου στο νου μου δημιουργώ,
και νομίζω πως τώρα σε συναντώ
Τρέχω στην αγκαλιά σου και σε φιλώ,
σε κοιτώ στα μάτια και γλυκά σου χαμογελώ
Με κοιτάς με πάθος και με φιλάς στο λαιμό,
ένα δάκρυ κυλά και σου λέω σ’ αγαπώ
Δεν μπορώ να ζήσω μακριά σου,
δεν μπορώ να ζήσω στη σκιά σου
Η απουσία σου ματώνει την καρδιά μου,
γύρνα πίσω μες την αγκαλιά μου
Είσαι η αρρώστια μου η πιο μεγάλη,
δεν μπορώ να βγω απ’ αυτή τη ζάλη
Δεν μπορώ να το αιτιολογήσω,
είναι αδύνατον να σε μισήσω.

-Astropeleki

Σχολιάστε

