Καλύτερο Ποίημα του 2006


 678a49c27b9fb1e2a805bbd793692feb.jpgbenetton3.jpgbenetton.jpg

Αυτό το ποίημα το έγραψε ένα παιδάκι από την Αφρική και βραβεύτηκε ως το Καλύτερο Ποίημα το 2006

Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος

Όταν μεγάλωνω, είμαι μαύρος

Όταν βγαίνω στον Ήλιο, είμαι μαύρος

Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος

Όταν είμαι άρρωστος, είμαι μαύρος

Και όταν θα πεθάνω, θα είμαι μαύρος

Και εσύ, λευκέ φίλε μου

Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ

Όταν μεγαλώνεις, ασπρίζεις

Όταν βγαίνεις στον Ήλιο, κοκκινίζεις

Όταν κρυώνεις, μελανιάζεις (γίνεσαι μπλε)

Όταν φοβάσαι, κιτρινίζεις

Όταν είσαι άρρωστος, πρασινίζεις

Και όταν θα πεθάνεις, θα είσαι γκρίζος

Και αποκαλείς εμένα έχρωμο;;;

 

Καλό μήνα σε όλους και Χρόνια Πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν!

Χρόνια Πολλά στους Πολιούχους της περιοχής μου, Αγίους Αναργύρους!

Σχολιάστε

