Σήμερα…


… η μαμά κάνει τραπέζι για την οικογένεια! Πω πω πόσα άτομα θα μαζευτούμε πάλι στο σπίτι… Και θα έχω και τον μπαμπά να φωνάζει…. γιατί γενικά εμείς που είμαστε από την Νάξο, όταν φωνάζουμε, δεν τσακωνόμαστε… απλά μιλάμε, και όταν τσακωνόμαστε, μιλάμε ακόμη πιο δυνατά! Αποτέλεσμα; Να ακουγόμαστε σε όλη την γειτονιά.

Το θέμα όμως δεν είναι αυτό…. Από χτες σέρνομαι γενικώς… Με το που ξύπνησα το πρωί, ήμουν ράκος, δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου, είχα έναν τρομερό πονοκέφαλο mad17.gif , που με χτύπαγε στα αυτιά και τον λαιμό. Η κατάσταση συνεχίζεται… Όσα πονστάν και να πάρω, αν δεν πάω στο γιατρό αύριο, κλάφτα Χαράλαμπε!

Ξέρω τι θα μου πει ο γιατρός… «φουλ ωτίτιδα και αμυγδαλίτιδα… πω πω τι πρησμένες αμυγδαλές είναι αυτές…!!!»… Γιατρέ μου, το ξέρω…. Τα ίδια πέρασα και τον Γενάρη αυτουνού του έτους… Και το χειρότερο; Πήγε Μάρτης για να συνέλθω πλήρως. Την πρώτη αντιβίωση την πήρα στις 15 Γενάρη, την δεύτερη στις 8 Φλεβάρη και την τρίτη στις 26 Φλεβάρη. Βάλε τώρα στο μυαλό σου πόσο χάλια ήμουν, που χρειάστηκα 3 φορές αντιβίωση για να γίνω καλά. Η αδελφή μου καραούλι κάθε βράδυ, από τον βήχα που είχα… μην πάθω καμιά αναρρόφηση…

Τα ίδια βλέπω και τώρα… δεύτερη φορά μες το ίδιο έτος με αμυγδαλίτιδα… στην τρίτη καίγομαι και θα πάω να τις βγάλω… Είναι και το επάγγελμα τέτοιο…. Όλοι με ιώσεις είναι…. Σιγά μην τη γλύτωνα εγώ!

Ωχ πως θα περάσει η μέρα τούτη…. Ούτε το σάλιο μου δεν μπορώ να καταπιώ από τον πόνο…. όχι να φάω όλα αυτά που έχει φτιάξει η μαμά. Θα με βλέπει που δεν τρώω και θα παραξενεύεται…. Εμ, με πρησμένες αμυγδαλές, που να κατέβει το φαί… 

Είμαι κομμάτια, σέρνομαι… για να κάνω μία κίνηση, το σκέφτομαι κανα 10 λεπτό. Α! Δεν γίνεται… «Με συγχωρείται…», θα τους πω, «…αλλά αδυνατώ να κάτσω στην όμορφη παρέα σας…. Έχω τρομερό πονοκέφαλο… τα αυτιά μου σε λίγο θα φύγουν από την θέση τους και ο λαιμός μου θα πάει περίπατο….»

Ω βοή και στεναχώρια…

Πονάω…  cry.gifcry.gifcry.gifcry.gifcry.gifcry.gifcry.gifcry.gif

7 thoughts on “Σήμερα…

  1. Anna και m00nchild, σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Την αντιβίωση σιγά μη την γλυτώσω… Εδώ έτοιμη είμαι να πω στο γιατρό αν γίνεται να τις βγάλω τις αμυγδαλές τα Χριστούγεννα που δεν θα έχω δουλειά…

    Μακριά και αγαπημένοι με τα παιδιά μέχρι να επέλθει η ίαση.

  2. Πήγα εν τέλει στον γιατρό… καταραμμένη ωτίτιδα έχω και με χτύπησε και στο λαιμό. Με χαπάκωσε καλά καλά με μια αντιβίωση αλλά ευτυχώς η αντιβίωση μαζί με τις σταγόνες για τα αυτιά και κάτι καραμελάκια μπλιαχ για το λαιμό, δεν ξεπερνούν το 1/3 (και πολύ λέω) των φαρμάκων που είχα πάρει την προηγούμενη φορά.

    Ήδη νιώθω καλύτερα, καταπίνω λιιιιιιίγο πιο εύκολα… όχι πως δεν πονάω και πάλι, αλλά λέμε τώρα!

  3. Νάτα νάτα… Αρχίζω και έχω καταροή σήμερα ενώ 2 μέρες τώρα έχω και ένα παράξενο βηχαλάκι που μου κάνει έντονα για ξεκίνημα ακροαστικών.
    Κοινώς, το πήρα το(ν) που(ύ)λί(η) …

    κλαψ….

  4. Ελα νταρμαμμουρ, υπομονή μικρή μου και θα περάσει. Αλλά να προσέχεις τον εαυτό σου!!!
    Τουλάχιστον να αποφύγεις τον πυρετό όσο γίνεται

  5. Προσέχω όσο μπορώ. Μα και με τη δουλειά, δεν βγαίνω και έξω καθόλου για να την αρπάξω πάλι. Περιορισμένες έξοδοι και αυτές αναγκαστικά για την δουλειά. Τώρα πως μου γύρισε, ένας Θεός το ξέρει.

    Αλί και τρις Αλί😦

Σχολιάστε

