Ψώνια… Blogoπαίχνιδο


Ύστερα από πρόσκληση της αγαπημένης m00nchild, ορίστε που θα ήθελα να δω και το δικό μου όνομα…

astrpeleki01.jpg

Στην πινακίδα του αγαπημένου μου αυτοκινήτου…. inlove.gif

horse.jpg

Σε ένα γρήγορο άλογο που θα ήθελα να έχω… τα λατρεύω αυτά τα ζώα! inlove.gif

hollywood1.jpg

Σε ένα από τα αναγνωρισμένα αστέρια του Hollywood… 10.gif

astropeleklara-croft.jpg

AstroleLekara Croft….  Θα ήθελα πολύ να είμαι η Λάρα Κρόφτ γιατί είναι η αγαπημένη μου ηρωίδα! Βέβαια έχω καρπωθεί το πρώτο μου ψευδώνυμο ως moulara croft… Επομένως, μία η άλλη μου έρχεται το θέμα! 4.gif

astropeleki-way.jpg

Μπορεί ο Γαλαξίας μας να λέγεται Milky Way… όλα όμως θα γίνονταν με τον Astropeleki Way… 10.gif

most-wanted.jpg

Όχι απλά WANTED όπως γινόταν στο far west, αλλά most wanted because i am (ψώωωωωωνιοοοοοο….. πλάκα κάνω φυσικά!). Και τα 20 χιλιάρικα δολλάρια, λίγα είναι… Θα ανεβάσω λίγο την τιμή 10.gif

Στέλνω πρόσκληση στους nebulaincaelo, Ας μπουμε σε μια ταξη! και elusivecure

25 thoughts on “Ψώνια… Blogoπαίχνιδο

  1. Παράθεμα: Vote for Maroulita! « nebula in caelo

  2. Καλως σε βρήκα αστροπελέκι στο μπλογκ σου. (Για την προώθηση της υποψηφιότητας της Μάρως ιν κελο ήρθα όχι για σένα)😉
    Δεν ήξερα ότι είχε κάνει μπλογκ και η μικρή μου αδελφή. Μου αρέσει το χιούμορ σου ( Άκου.. Αστροπελεκάρα Κρόφτ….) Vote for Maroulita και να την προσέχεις

  3. Γεια σου Βασίλη και ευχαριστώ για τα ωραία σου λόγια!
    Συνάδελφοι στην τρέλα είμαστε όλοι εδώ μέσα.
    Σε καλωσορίζω στο μπλογκ μου… (θα περάσω και από το δικό σου… ξανά… καμιά φορά βολτάρω πολύ🙂 Και ξέρεις πως τα λένε τα πολλά σούρτα φέρτα μου στο χωριό; Τα ταξιδάκια της τσουλοΒδοκιάς! χαχαχαχαχαχα)

    Α, για να σου πω! Της δήλωσα 3 φορές ότι θα την ψωφήσω.. αφού μου’ χει τάξει😛
    Βέβαια live δεν της το λέω πολύ, για να μην πάρουν τα μυαλά της (και τα μαλλιά της) αέρα και απογοητευθεί. Προσπαθώ να την κρατώ προσγειωμένη στο έδαφος, διότι με το χίντερ που΄χει βάλει στο μπλογκ της, σίγουρα έχει ξεφύγει κατά πολύ και τρέχω να σώσω ό,τι μπορώ!

    Υ.Γ. Εγώ είμαι η μικρή σου αδελφή;😛

  4. Τα ταξιδάκια της Τσουλοβδοκιάς: Δηλαδή της «περιώνυμης αήθου Ευδοκίας» ;
    Φυσικά και είσαι αδελφή μου. Δεν με αναγνωρίζεις; Είσαι η μικρότερη αδελφή μου μάλιστα. Το στερνοπαίδι ως γνωστό είμαι εγώ. Η μεγάλη νομίζω κι εγώ ότι έχει ξεφύγει… Πάρτην με το καλό

  5. Ξέχασα ….κι εμένα μου ‘χει τάξει η υποψήφια. Ένα πορτραίτο …εδώ και κάτι μήνες …και ακόμα το περιμένω… Λες αν εκλεγεί να πραγματοποήσει τις υποσχέσεις της; Χλωμό😦

  6. Μόλις γύρισα από το βιβλιοπωλείο-χαρτοπωλείο, απ’ όπου και μπήκα στο σπίτι κουβαλώντας πάλΕ χαρτόνια και συναφή υλικά.

    Μ’ αρέσει που με πιάνννννεις! Μην πεις παραΌΞΩ για την φήμη μου του ονόματός μου… το κρατώ ως κόρη (και υιό) οφθαλμού! χεχεχεχε BIG BROTHER! (δεν είχα αδελφό και απέκτησα… πως είναι αλήθεια να έχεις αδελφό και όχι αδελφή; Ποτέ δεν θα μάθω.. ή μάλλον θα βιώσω!).

    Εγώ είμαι ο Βενιαμίν της οικογένειας… αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα με έχετε συνέχεια στο τρέξιμο, γιατί εδώ αυτό συνηθίζουν να κάνουν…. Το μικρότερο παιδί θα πάει για όλες τις δουλειές… (γκρρρρρρρ μη τα σπάσω όλα!).

    Η μεγάλη έχει ξεφύγει εδώ και πολλά χρόνια, απλά τώρα η κατάσταση έχει επιδεινωθεί. Ο γιατρός είπε να της λέμε σε όλα ΝΑΙ, αλλά εγώ επειδή είμαι αντιδραστικό στοιχείο, της λέω συνέχεια ΟΧΙ (σαν του Μεταξά, ένα πράγμα) και της σπάω τα νεύρα! (lol)

    Ξέρεις πολλούς πολιτικούς, ή μάλλον πολλούς υποψήφιους πολιτικούς, να εκπληρώνουν αυτά που έχουν υποσχεθεί; Αυτή παιδί μου, μόλις γεμίσει το πουγκί της, θα την κάνει για άλλες πολιτείες…. Δεν βλέπεις τα χρώματα της παράταξής της; Γνωστό αμερικανάκι του λόγου της…. (lol)

  7. Εμ, έτσι πάει… καλά λένε ότι τους φίλους τους επιλέγεις, ενώ τους συγγενείς τους λούζεσαι…

    ΤΣΟΥΛΟΒΔΟΚΙΑ εεεεε Τσουλοβδοκιά!!!!😛

  8. Αστροπελέκι, η αδελφή μας μια τάση για Καλιφόρνια πάντως την έχει.

    Αστειεύομαι Marja, έχεις άλλα πιο σημαντικά να σκεφτείς

  9. Πολύ χαίρομαι που τιο μπλογκοπαίχνιδο που σκέφτηκα ταξιδεψε ως εσένα! Πλάκα δεν έχει;
    Αλλά και καταχητούμενη;
    Ολα τα λεφτά!

  10. Λοιπόν, Αννουλα… Χαίρομαι πάρα πολύ που έχει εξελιχθεί έτσι το μπλογκοπαίχνιδο. Έχει πολύ φάση. Είναι σαν αυτά τα μέιλ αλυσίδας που και καλά δεν πρέπει να σπάσουν.
    Η αλήθεια είναι ότι προτού μου έρθει η πρόσκληση από το φεγγαρόπαιδο, σκεφτόμουν να ξεκινήσω ένα παρόμοιο παιχνίδι, όχι απαραίτητα όπως αυτό, αλλά με τη λογική του «στέλνω πρόσκληση και σε άλλους να συνεχίσουν». Απλά δεν είχα σκεφτεί το θέμα του. Αλλά τελικά με προλάβατε και έτσι εγώ θα το κάνω κάποια άλλη στιγμή που θα είμαι και πιο λάσκα από θέμα χρόνου.
    Το καταχητούμενη το λες από θέμα hits να υποθέσω; Η καταχτυπημένη;🙂
    (Σαν βραζιλιάνικο σίριαλ ακούγεται….😆 )

  11. Μόλις ανταποκρίθηκα…

    (συγγνώμη για την καθυστέρηση! Τέλος τριμηνου βλέπεις και «τρέχουμε», καθηγητές και μαθητές)

Σχολιάστε

