Σκετσάκια για τα Χριστούγεννα


Σήμερα απλά θα ανεβάσω μερικά σκετσάκια για τα Χριστούγεννα.

ΤΟ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΟ

Α’ ΠΑΙΔΙ: Τι έχεις μέσα στο κουτί;
Β’ ΠΑΙΔΙ: Αν το βρεις θα φας κι εσύ.
Α’ ΠΑΙΔΙ: Για σήκωσέ το πιο ψηλά;
Β’ ΠΑΙΔΙ: Να κοίτα το καλά.
Α’ ΠΑΙΔΙ: Τι να ’ναι; Τι να ’ναι;
Β’ ΠΑΙΔΙ: Κάτι που μπορούν να φάνε.
Α’ ΠΑΙΔΙ: Να ’ναι λουκούμι, να ’ναι παστέλι;
Β’ ΠΑΙΔΙ: Κάτι φτιαγμένο όλο μέλι.
Α’ ΠΑΙΔΙ: Μελομακάρονο! Το βρήκα!
Β’ ΠΑΙΔΙ: Κάνε όρεξη, εγώ το είπα.
Α’ ΠΑΙΔΙ: Ώστε δεν θα μου δώσεις;
Β’ ΠΑΙΔΙ: Θα σου δώσω μη θυμώνεις.
Α’ ΠΑΙΔΙ: Άνοιξέ το να το φάμε! Το χαρτί θα κοιτάμε!
Β’ ΠΑΙΔΙ: Να, το ανοίγω και ένα μόνο κομματάκι θα τσιμπήσω και το άλλο θα σου το χαρίσω.
Α’ ΠΑΙΔΙ: Ω! ‘Ελα να σε φιλήσω!

ΤΑ ΔΩΡΑ

ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ:’Ηρθε η ώρα για τα δώρα που θα πάρετε παιδιά.
ΠΑΙΔΙ: Με χαρά θα τα δεχτούμε πόσο λαχταράει η καρδιά.
ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ: Σας τα φέρνω στο σακούλι να χαρεί κάθε ψυχή.
ΠΑΙΔΙ: ‘Αγιε μας Βασίλη που αγαπάς κάθε παιδί.
ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ: Εχω τόσα που θα αρέσουν στον καθένα από εσάς.
ΠΑΙΔΙ: Να τα δούμε, να τα δούμε μυστικά μην τα κρατάς!

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΚΟΡΗ: Είναι αλήθεια μητερούλα, πώς θα έρθουν οι γιορτές;

ΜΗΤΕΡΑ: Ναι, ωραία μου κορούλα.

ΚΟΡΗ: Είναι αλήθεια πώς θα ’νοιξει
στα δυο ο ουρανός
και την πίτα μας θα κόψει
πρώτα από όλα ο Χριστός;

ΜΗΤΕΡΑ: Ναι παιδί μου, θα κατέβει κι από την πίτα μας θα κόψει.

ΚΟΡΗ: Πόσο ευτυχισμένη θα ’μαι μητερούλα μου γλυκειά!

ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Α’ ΠΑΙΔΙ: Τον καλό Αϊ Βασίλη συλλογίζομαι…
που έρχεται από την Καισαρεία
κι είναι τόσο φορτωμένος.
Θα κουράστηκε ο καημένος
στο ραβδί του ακουμπισμένος.

Β’ ΠΑΙΔΙ: Τι κουτός που είσαι καημένε
που πιστεύεις παραμύθια.
Τώρα που άλλαξε ο κόσμος,
άλλαξε κι αυτός συνήθεια.
Τάχα δε καταλαβαίνεις;

Έρχεται με αεροπλάνο
κι ώσπου να πεις, παιδί μου,
κάθεται στη στέγη επάνω
και ξαφνικά από την καμινάδα
τα παιχνίδια μας πετάει.
Κι αμέσως ο καλός σου
μες στα σύννεφα βουτάει.

14 thoughts on “Σκετσάκια για τα Χριστούγεννα

  1. ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ.ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

  2. Αγαπητο αστροπελεκι γεια σου , θα ηθελα ωα μου στειλεις αν ειναι δυνατον τη χριστουγεννιατικη παρασταση η Κοκκινοσκουφιτσα και ο αγιος Βασιλης σε ευχαριστω θα με σωσεις

  3. stazer δυστυχώς δεν το έχω αυτό το θεατρικό. Θα ψάξω μήπως το βρω από αλλού και αν έχω κάτι νεότερο, θα στο στείλω στο μέιλ σου.

  4. oraia ta sketsakia sas.eimai kainourgia se afta ta themata kai tha ithela an mporite na mou stilete 2-3 gia pedia 6-10 xronon.oxi xristougeniatika omos einai noris gia mena afta

  5. Χριστιάνα μου να δω τι έχω για μεγαλύτερα παιδιά (γιατί δεν θυμάμαι να έχω πέρα από κανα δυο). Αλλά τι εννοείς όχι χριστουγεννιάτικα; Με τι θέμα θες να ασχοληθείς;

  6. Atropeleki το blog σου ειναι φοβερό! Ειλικρινά πολύ καλή δουλειά! Ιδιαιτέρως επικεντρώθηκα σε μερικά σκετσάκια για Χριστούγεννα. Χρειάζομαι μερικα σκετσάκια για περίπου 4-5 άτομα να εμφανίζονται πάνω στην σκηνή! Ηδη χρειάστηκα πολλά απο τα θεατρικά που ανέβασες και αναρωτιέμαι αν μπορεις να βρεις και αλλα τέτοια σκετσάκια για τα άτομα που χρειάζομαι. Θα σου ήμουν πολύ ευγνώμων! Ευχαριστώ προκαταβολικά!

    Y.Σ Keep up the good work!😉

  7. Διονύση σε ευχαριστώ πολύ!!! Να σαι καλά!
    Θα ψάξω να δω τι άλλο μπορώ να βρω🙂 Αλλά αν κάνεις και μια αναζήτηση στο google για χριστουγεννιάτικα σκετσάκια, θα σου βγάλει αρκετά. Έτσι τα googlίζω και γω😉

  8. Ναι πράγματι βοηθάει πολυ! Χάρη σε αυτο βρήκα και το blog σου!🙂
    Αλλά δυστηχώς δεν κατάφερα να βρω άλλα… για μένα εισαί μοναδική η πρώτη!🙂😉
    Πάντως θα συνεχίσω να βοηθώ το blog σου όσο μπορώ!🙂

  9. ειναι φοβερα!!ασχολουμαι με παιδια προσχολικης ηλικιας και εψαχνα σκετσακια τυπου διαλογων!!εισαι φοβερη και κανεις πολυ καλη δουλεια!!

Σχολιάστε

