Στολίσαμε την τάξη μας Χριστουγεννιάτικα…


Την Παρασκευή στολίσαμε επιτέλους την τάξη του σχολείου μας… Είχαμε φτιάξει ένα σωρό στολίδια με την Ιωάννα, την κοπέλα που κάνει την πρακτική της στο τμήμα μου, και φαντασική και τρομερή φίλη μου, και μετά το φαγητό των παιδιών, πήραμε σκάλα, κλωστές, ψαλίδια και σελοτέιπ για να κρεμάσουμε τα μόμπιλό μας και να κολλήσουμε στα τζάμια μας στολίδια, να μπούμε στο εορταστικό κλίμα και τα παιδιά να μπουν μέσα στην τάξη και να ξαφνιαστούν από την αλλαγή.

Τα θέματα που χρησιμοποιήσαμε είναι τα εξής:

  1. Πακέτα – Δώρα
  2. Σύννεφα με χιόνι να πέφτει
  3. Έναστρος ουρανός
  4. Τάρανδοι
  5. Χριστουγεννιάτικα δέντρα
  6. Καμπάνες
  7. Αγγελάκια

Αυτά τα 7, κρεμάστηκαν από τα φωτιστικά της τάξης.

Στα τζάμια κολλήσαμε, δεντράκια, ταρανδάκια, χιονανθρώπους, αγγελάκια, πιγουινάκια και καμπανούλες.

Όλα στολίδια έγιναν από χαρτόνια… Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα είδη χαρτονιών υπάρχουν!

21 thoughts on “Στολίσαμε την τάξη μας Χριστουγεννιάτικα…

  1. Μόλις ήρθα από το σούπερ μάρκετ… Παναγιά μου στολίδια και κακό… κουράστηκα να κοιτώ και να μην ξέρω τι να διαλέξω!!!!
    ——————————

    Ευτυχώς έχουμε πολλά πολλά φωτιστικά.. Να φανταστείς ότι αφήσαμε και ένα φωτιστικό κενό γιατί λέμε θα βαρύνει πολύ και θα είναι too much… Αλλά όσο το βλέπω μια χαρά μου φαίνεται. Τα υποστηρίζει η τάξη τόσα θέματα με στολίδια.

    Σωλήνες έχουμε πολλές… Οι κόκκινοι, όμως, που φαίνονται πιο έντονα, είναι σωλήνες για την φωτιά. Ξέρεις, να πετάνε το νερό!

    Θενκς Μάνο, σούπερ ντάντι!!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!

  2. Aυτά είναι … Τα αγγελάκια πολύ κλασικά κάναμε και εμείς!!! Πρέπει να είσαι τέλεια δασκάλα … Εμένα η δικιά μου με βάραγε αλλα την αγαπάω γιατι με έκανε άνθρωπο😛

    Γενικά ωραίος στολισμός, θα ήθελα να κάνω μάθημα σε αυτή την τάξη (αν πήγαινα δημοτικό😛 )

  3. Βρε… νηπιαγωγός είμαι😛 Χαίρομαι που σου αρέσει!

    Βασικά εγώ δεν χτυπώ εννοείται! Αν το κάνω, θα δώσω μία ελαφριά στον ποπό.. Αλλά συνήθως τους βγάζω τιμωρία για να σκεφτούν αυτό που έχουν κάνει ή τους «απειλώ» ότι δεν θα πάρουν αυτοκόλλητο και τέτοια.

    Βέβαια, καθώς είμαι και διπλωμάτισσα (αφού τον έχω τον ωροσκόπο Ζυγό, τον χρησιμοποιώ άνετα), τους λέω αν κάνουν κάτι, θα κερδίσουν κάτι άλλο ή γενικά κάνουμε και συμφωνίες τύπου «κολλάμε χέρια και δεν αθετούμε υποσχέσεις γιατί είναι πολύ σημαντικές».

    Επίσης, δεν χτυπώ, αλλά έχω αγριοφωνάρα🙂 Άμα υψώσω την φωνή μου… φοβού.. Ή αν δε χρησιμοποιήσω την φωνή, ρίχνω δολοφονικό βλέμμα ή αυστηρό βλέμμα… Ή έναν συνδυασμό όλων αυτών!😆

    Παρόλαυτά, τα παιδάκια μου με αγαπούν… Γραπόνονται πάνω μου, αγκαλιάζουν τα πόδια μου (έτσι περπατώ σαν συγκαμένη όταν προχωρώ και είναι πάνω μου, γύρω μου κλπ :lo: ), τρέχουν και με αγκαλιάζουν με δύναμη στα ξαφνικά, εκεί που δεν το περιμένω… Και με την δύναμη που έρχονται πάνω μου, ψιλοπονάω ώρες και φορές, αλλά φεύγει αμέσως γιατί πολύ απλά τις αγαπώ αυτές τις φάτσες και γελάω μαζί τους🙂

  4. aha! Στο νηπιαγωγείο όσο καλή και να ήταν η δασκάλα εγώ έκλαιγα😛 Αυτό στην πρώτη τάξη γιατί μετά μου είπαν φέτος μεγάλωσες δεν πρέπει να κλαις που φεύγει ο μπαμπάς … Και εγώ τους πίστεψα😛

  5. Επίσης δεν κάνει να κλαις γιατί… θα χαλάσεις τα όμορφα ματάκια σου καλο μου παιδάκι!😛 Ολόκληρος άντρας είσαι.. δεν πρέπει να κλαις! Τα μεγάλα παιδάκια δεν κλαίνε…

  6. Πολύ όμορφα και γλυκά. Μου άρεσαν τρελλά τα αγγελάκια και τα δεντράκια που κρέμονταν από ψηλά🙂

    Καλό βράδυ και όνειρα γλυκά ^^

  7. Ξέρεις πόσα αγγελάκια μου περίσσεψαν;;;;; Είχα κάνει τόσα πολλά λες και θα στόλιζα 3-4 τάξεις😆

    Καλό σου βράδυ Πριγκιπέσσα, καλή ξεκούραση, φιλιά πολλά και αστέρια πολλά!

  8. Μούχε ξεφύγει αυτό το ποστ!
    Φτου φτου ωραία είναι 🙂 Για το χαρτόνι που λες, έχω μπλεχτει…κάθε χρόνο φτιάχνω μια κάρτα για παππουδογιαγιαδοθειοξαδέρφια με τα οικογενειακά μας χρονια πολλα. και τις φάτσες των μικρών…φέτος κάτι σε χιονισμένο σπιτάκι σκέφτομαι ή σε κάλτσα αη βασίλη…το ψάχνω ακόμη🙂

  9. Χμ, θα προσπαθήσω να βγάλω ένα πατρόν και να το ανεβάσω. Δεν ξέρω αν θα προλάβω σήμερα, αλλά θα σε έχω στο μυαλό μου Αναστασία μου. Ήδη επεξεργάζομαι κάτι🙂

  10. Είναι πολύ όμορφα όλα…
    Ονειρότοπος!!!!
    Με γύρισες πίσω όταν έφτιαχνα κι εγώ τέτοια!!
    Καλή σου μέρα Αστροπελέκι🙂

  11. Αντώνιε, μ’ άρεσε ο χαρακτηρισμός «ονειρότοπος»🙂
    Καλό μεσημέρι σου!

    Vera, να βάλεις αγγελάκι!!! Θα ανεβάσω και το πατρόν του αν θες. Επίσης αντί για κρεμαστό, μπορείς να το κάνεις και διακοσμητικό κερί, αν διπλώσεις το φόρεμά του στο τέλος και τοποθετήσεις πάνω σε αυτό ένα ρεσώ, το οποίο θα κολλήσεις με ατλακόλ. Αυτή την κατασκευή θα την κάνουμε και με τα παιδιά, για να την πάρουν στο σπίτι μαζί με άλλες χριστουγεννιάτικες που έχουμε φτιάξει και που θα φτιάξουμε.

    Αναστασία μου, τι νομίζεις καλε; Αφού ψάχνομαι και γω συνέχεια… Τρελαίνομαι για κατασκευές, όπως επίσης τρελαίνομαι να βοηθάω κόσμο.. Ειδικά άτομα που συμπαθώ, αγαπώ😉

Σχολιάστε

