Πιο τραγούδι ήταν Top όταν γεννηθήκατε;


Λοιπόοοον… μου έστειλαν με μέιλ αυτό το λινκ

Βάζοντας την ημερομηνία γέννησής σας, μπορείτε να δείτε ποιο τραγούδι ήταν τοπ όταν γεννηθήκατε, ποιο ήταν το νούμερο 1 άλμπουμ και ποιοι τργουδιστές-μουσικοί είναι γεννημένοι την ίδια ημερομηνία με εσάς!

Εγώ έβαλα τα δικά μου…

Το νούμερο 1 σινγκλ ήταν: Frankie Goes To Hollywood – «Relax»

Κουλάτο κομμάτι, δε λέτε;;; Ριλάξ λέμε😉 Δυναμώστε τα ηχεία.. Αν δεν μπορείτε, θα το κάνω εγώ που έχω και dolby ήχο… Πάμε, στη διαπασών τώρα!!!!

Το νούμερο 1 άλμπουμ ήταν: Eurythmics – «Touch»

touch.jpg

Γεννημένοι την 7η Φεβρουαρίου:
1924 – Dora Bryan
1960 – Steve Bronski ( keyboard player, Bronski Beat )
1962 – David Bryan ( keyboard player, Bon Jovi )
1962 – Garth Brooks ( country singer, full name Troyal Garth Brooks )
1974 – Danny Goffey ( drummer, Supergrass )

19 thoughts on “Πιο τραγούδι ήταν Top όταν γεννηθήκατε;

  1. On 14th Feb 1973 …

    The Number 1 single was:
    The Sweet – «Blockbuster»
    For Number 1 single over the subsequent years

    The Number 1 album was:
    Elton John – «Don’t Shoot Me I’m Only The Piano Player»

    Born on 14th Feb:
    1945 – Vic Briggs ( guitarist, The Animals )
    1951 – Kenny Hyslop ( Slik / The Skids / Simple Minds )

    Ούτε που τα ξέρω τα τραγούδια αυτά!!!!

    καλημέρα😉

  2. >> Αντώνιε,

    νομίζω πως το Blockbuster ακούγεται -ή μάλλον ακουγόταν- και σε μία διαφήμιση από γνωστό σκουπάκι… Ωραίο τραγουδάκι!!

    Και γω θα ετοιμάσω σχετικό ποστ, αλλά μάλλον θα το αφήσω για τις 18 του μήνα που θα κάνω απολογιστική συνέλευση με τον εαυτό μου, λόγω των γενεθλίων μου!! Τα πρακτικά της συνέλευσης θα δημοσιευτούν στη Nebula in caelo!!😛

  3. The Number 1 single was:
    Pet Shop Boys – «West End Girls»

    The Number 1 album was:
    Various artist compilation (Virgin/EMI) – «Now, That’s What I Call Music 6»

    Born on 8th Jan:
    1935 – Elvis Aaron Presley ( ‘The King’ of rock ‘n’ roll; deceased )
    1937 – Shirley Bassey
    1947 – David Bowie ( real name David Jones )
    1947 – Terry Sylvester ( guitarist, The Swinging Blue Jeans / The Hollies )
    1959 – Paul Hester ( drummer, Crowded House )
    1969 – R Kelly

    Εγώ και ο Βασιλιάς της rock !!!!!

  4. Όρίστε γιατί στα χρωστούσα🙂

    The Number 1 single was:
    David Essex – «Gonna Make You A Star»

    The Number 1 album was:
    Elton John – «Elton John’s Greatest Hits»

    Born on 26th Nov:
    1939 – Tina Turner ( real name Annie Mae Bullock; vocalist, solo and with former husband Ike )
    1944 – Jean Terrell ( Diana Ross’ replacement in The Supremes )
    1945 – John McVie ( bassist, Fleetwood Mac )
    1949 – Martin Lee ( vocalist, Brotherhood Of Man )
    1966 – Mark Gillespie ( of Big Fun )

  5. lifewhispers, ο David Bowie δεν ήταν ποτέ από τους αγαπημένους μου… Λίγα τραγούδια του ξέρω.

    Αντώνιε, μα δεν ξέρεις το Blockbuster;;;; Ξαφνιάζομαι καλέ! Τα ξέρω εγώ που είμαι μικρότερή σου κατά 11 χρόνια!!!! Μα καλά τι άκουγες όταν ήσουν μικρός;😛

    Άννα, μα γιατί καλή μου με κρατάς σε αΓΚωνία; Έλα έλα για πες γιατί είμαι και ανυπόμονο άτομο εγώ😛

    marjá, ευτυχώς που είσαι αδελφή μου και ξέρω ποιο ήταν τοπ…. αλλιώς θα σε κατσάδιαζα που δεν γράφεις τουλάχιστον το τραγούδι! Υστ

    Βιργινία, δεν το ήξερα αυτό το τραγούδι! Καλό κομματάκι μου ακούστηκε πάντως!

    d1af, πολύ ωραίο τραγούδι και αυτό!
    Ορίστε που έχεις γενέθλια μαζί με τον Έλβις😉

    Άναστασία μου, το Gonna make you a star πρώτη φορά τώρα το άκουσα. Ωραία φωνή έχει ο τύπος😉

    Πάντως μου αρέσουν πολλά τραγούδια, των οποίων τον τίτλος μου ξεφεύγει ή και δεν τον έχω ακούσει ποτέ!

  6. Αααα, τι ωραίο!
    Θα μπω να το δω και να σου πω αποτελέσματα😀

    …..
    ..

    Λοιπόν….

    The Number 1 single was:
    Adamski – «Killer»

    The Number 1 album was:
    Carpenters – «Only Yesterday – Richard & Karen Carpenter’s Greatest Hits»

    χεχε!
    Πολλά φιλιά, καλό βράδυ🙂

  7. Επειδή μου φάνηκε περίεργο που ξαφνιάστηκες που δεν έχω ακούσει το Blockbuster, πήγα να το ακούσω από το youtube και τελικά πρέπει να σου πω ότι…
    ΝΑΙ… δεν το έχω ξανακούσει ποτέ στη ζωή μου!😉

  8. The Number 1 single was:
    Chris De Burgh – «The Lady In Red»
    For Number 1 single over the subsequent years

    The Number 1 album was:
    Madonna – «True Blue»
    For Number 1 album over the subsequent years

    Born on 14th Aug:
    1941 – David Crosby ( real name; David Van Cortland; guitarist and vocalist; solo and with The Byrds / Crosby Stills Nash and Young )
    1947 – Maddy Prior ( vocalist, Steeleye Span )
    1961 – Sarah Brightman ( vocalist; solo and with Hot Gossip )
    1965 – Mark Collins ( guitarist, The Charlatans )

    Λες να φταίει αυτό, που μου αρέσει και μου ταιριάζει τόσο το κόκκινο χρώμα?? χιχιχι!!🙂
    Ούτε εγώ ξέρω το τραγούδι μου παντώς!!

  9. Ααααα πολύ ωραίο τραγουδάκι και αυτό..
    Πολύ μελωδικό και ρομαντικό! αχ αχ αααααααααααααχ🙂

    Ε φως φανάρι γλυκιά μου! Γεννήθηκες εσύ και έβγαλαν αυτό το καταπληκτικό τραγούδι μόνο για σένα. Σίγουρα δεν φταίει ότι σου αρέσει το κόκκινο χρώμα επειδή είσαι Ολυμπιακός (αν είσαι😛 ).
    —————————————————-

    Ευτυχώς που είχα και την αδελφή μου και με μύησε από γυμνασιόπαιδο στα ’60s εώς ’90s🙂
    Εκεί που όλα τα κοριτσάκια άκουγαν Σάκη Ρουβά και Backstreet boys (αυτούς τους άκουγα και τους ακούω ακόμη αλλά όχι σε πολύ τακτά διαστήματα), εγώ άκουγα Beatles, Rolling stones και συναφή🙂 Τώρα πλέον ακούω απ’ όλη την γκάμα των τραγουδιών και των ειδών τους😉

Σχολιάστε

