Χριστουγεννιάτικο μπλογκοπαίχνιδο updated


Ύστερα από την πρόσκληση της Άννας, και αφού σήμερα είπα στην μανούλα μου να κατεβάσουν οι άλλοι αν θέλουν τις κούτες για να στολίσουμε το δέντρο μες την βδομάδα, τελικά έστησε το δέντρο η μαμά και επειδή δεν μπορούσα να το βλέπω άδειο, είπα «Ας πάει το παλιάμπελο» και ασχολήθηκα με τον στολισμό του.

Το δεντράκι μας είναι πλέον… αυτό:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

update: Και μερικά από τα στολίδια που έβγαλα από κοντά είναι τα παρακάτω (για λόγους οικονομίας χώρου, δίνω κατευθείαν σε slide show όλα τα στολίδια που έβγαλα):

Τα αγαπημένα μου και πιο παλιά στολίδια είναι όλα τα κόκκινα ξύλινα που έχω δώσει και στα λινκ μαζί με τα 2 καρουζέλ, ένα άσπρο και ένα μπλε. Θυμάμαι τα κόκκινα ξύλινα, τα είχαμε πάρει από το skip πριν πολλά χρόνια. Τα καρουζέλ πρέπει να ήταν από μπομπονιέρες, ακόμη πιο παλιές… Είχαμε άλλη μία κόκκινη μου φαίνεται, η οποία έσπασε.

 

Αυτά… Ελπίζω να σας αρέσουν οι φωτό. Ο στολισμός αυτός είναι του σαλονιού. Για το δωμάτιο που μένω (καθώς είναι χώρια από το υπόλοιπο σπίτι), θα κάνω ένα update, όταν με το καλό το στολίσω με την αδελφή μου.

update: Επιτέλους στολίσαμε και το δωμάτιό μας!!!!Πέμπτη βράδυ έγινε το όλο σκηνικό… Γύρω στις 9 παρά, τελειώνοντας τις χαρτοκοπτικές μου για τα πράγματα που φτιάχνω, μου ήρθε η λόξα να κάτσω να καθαρίσω… Παρόλο που ήμουν κουρασμένη, πιάνω και ρίχνω χλωρίνες, άζαξ και συναφή εις την τουαλέτα, βάζω σκούπα, περνάω στο δωμάτιο, ρίχνω ένα ξεσκόνισμα και μία σκούπα, περνάω στο χωλ, τακτοποιώ τα ντουλάπια, ξεσκονίζω, βάζω και μια σκούπα να τελειώνω! Παίρνω την σκάλα, ανεβαίνω στο παταράκι για να ανεβάσω μια σακούλα με χαρτόνια (για να μην την έχω μες τη μέση), βλέπω μπροστά μου τις σακούλες με τα Χριστουγεννιάτικα… τα κοιτώ καλά καλά…Η αδελφή μου να κάθεται στο πίσι και γω να είμαι σκαρφαλωμένη! Φωνάζω… «Μαρία;…. Να στολίσουμε, να τελειώνουμε μια και έξω;»… «Ξέρω γω»… μου λέει… «Καλά, καλά…» της λέω… Σήκω τώρα και έλα να πιάσεις τις σακούλες… Θα στολίσουμε!!!»🙂 Ε ρε τρέλα… Γύρω στις 11 παρά κάτι τελειώσαμε… Βάζουμε στις μπρίζες τα φωτάκια και μπαίνουμε στο πνεύμα και στο δωμάτιό μας!!!!

Με τη σειρά μου, προσκαλώ όσους είναι στους Απλανείς αστέρες και μη, να μας δείξουν το δικό τους δέντρο, στολίδια και ότι άλλο Χριστουγεννιάτικο επιθυμούν!

26 thoughts on “Χριστουγεννιάτικο μπλογκοπαίχνιδο updated

  1. Μαρέσει το δέντρο σου γιατί έχει μια ομοιομορφία, έχει πολύ κόκκινο… Τα στολίδια απο το skip τα έχουμε και εμείς😛
    Ψύθηκα να στολίσω δέντρο😀
    Το σπιτάκι πάνω στο καλοριφέρ πρόσεχε μην καεί😛

  2. Άντε τσουρουφλήσου για να ανεβάσεις φωτό να δούμε και το δικό σου δέντρο!

    Στο δέντρο μας παίζουν οι εξής αποχρώσεις: κόκκινο, χρυσό και πορτοκαλοκεραμμυδί.

    Τα στολίδια από το skip τα έχουν οι περισσότεροι μου φαίνεται. Το θέμα είναι ότι είναι διαχρονικά και ποτέ δεν φεύγουν από την μόδα. Τα ξύλινα στολίδια είναι άλλη φάση.

    Το σπιτάκι, όταν ανάβει το καλοριΦΕΡΙ(μπόουτ), φεύγει απο κει και κάθεται στην πολυθρόνα… Φαντάζομαι δηλαδή.. Σιγά μην το αφήνει εκεί η μαμά!

  3. Μάλλον θα στολίσουμε δέντρο την Παρασκευή στο σπίτι της κοπέλας μου, θα σας δώσω photos απο εκεί και απο βδομάδα ίσως κάνω τίποτα και στο δικό μου😛

  4. Να στολίσετε να στολίσετε! Όσο περισσότερα δέντρα, τόσο το καλύτερο😛

    Και γω ειπα έχω και 2ο γύρο… Στολισμός δωματίου.. προσωπικού χώρου πλέον! Όχι απαραίτητα δέντρο, διότι χώρος δεν υπάρχει, αλλά με γιρλάντες και συναφή.

    Αύριο θα δημοσιεύσω τον στολισμό της τάξης μου, που κάναμε την Παρασκευή αλλά δεν πρόλαβα να βγάλω φωτό.

  5. Αννούλα μου🙂
    Σ’ ευχαριστώ που μου έδωΚες πρόσκληση!

    Βασικά είμαι παιδάκι… άσχετα αν φαίνομαι μεγάλη! μουχαχαχαχαχα

  6. Καλές γιορτές και σε σένα vera μου!!!!!

    Μάνο, άσε … δεν ξέρεις… Μία φωτό μου να δεις και δεν θα χρειαστείς τίποτα παραπάνω. Απλά μία ηλικία θα πεις… Κάποια στιγμή λέω να το βάλω και κουίζ μουχαχαχα

  7. 😦 Αυτά συμβαίνουν, όταν λείπει κανείς πολλές ώρες από το σπίτι… Φέτος είναι η πρώτη χρόνια που δεν στόλισα δέντρο και γι’ αυτό φταίτε και οι 2 σας! Εχε χάρη όμως που μ’ αρέσει, γιατί αλλιώς θα σας τα έσερνα!!😛

    Αντε και του χρόνου μικρή. Και άλλη φορά να περιμένεις τη μεγάλη σου αδελφή (που φαίνεται για ποιο μικρή) να το στολίσετε μαζί!

  8. Δεν θυμάμαι ποια χρονιά.. αλλά είχες στολίσει μόνη σου μια φορά το δωμάτιό μας αδελφικό μου σύχαμα😛 Οπότε ήταν η στιγμή της ανταπόδωσης🙂

    Αυτό σου έλειπε, να μη σου αρέσει κιόλας… κριτικό Τοξοτίσιο πλάσμα.. άει να χαθείς!

    Όπως βλέπετε, το αγαπάω το αδελφάκι μου😆

    που φαίνεται για ποιο μικρή

    Για πιο μικρή … Τς τς τς… Γλωσσολόγα φΕλόλογος σου λέει μετά…..

  9. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Πριγκιπέσσα!
    Εμένα μου αρέσουν γενικά όλα τα ξύλινα που υπάρχουν πάνω στο δέντρο μας…. Βασικά όλα του τα στολίδια μ’ αρέσουν.. Καθώς και τα λουλούδια που χώνουμε μέσα στα κλαδιά και λαμπυρίζουν!

    Φιλιά πολλά και αστέρια πολλά🙂

  10. Ax τι όμορφα που είναι… Πολύ ζεστά και Χριστουγεννιάτικα🙂
    Όλοι, βλέπω, περιμένουμε με ανυπομονησία τα Χριστούγεννα😀

    Φιλάκια,
    Καληνύχτα :*

  11. Ευχαριστώ πολύ γκαρμποφανούλα🙂
    Είχα περάσει από το μπλογκ σου αλλά δεν προλάβαινα να ποστάρω για κάτι που είδα… Έρχομαι τώρα😛

  12. Ευχαριστώ Βασίλη🙂 Η κορδέλα όντως δίνει στο δέντρο (και σε κάθε δέντρο) κάτι παραπάνω.

    Καλά να περάσιες και συ και η οικογένειά σου τις γιορτές🙂

Σχολιάστε

