Τραγούδια που με αγγίζουν (blogοπαίχνιδο)


music.jpg

Ύστερα από πρόσκληση της Πριγκιπέσσας, κάθησα να βρω ή μάλλον να διαλέξω τα τραγούδια που με αγγίζουν πραγματικά.
Έκατσα και σκέφτηκαααααα και είδα οτι μ’ αγαπάς… μόνο εσύ, μόνό εσύυυυυ υυυυυ …Cause i would die for you…. Γκούχου γκούχου, ουπς λάθος τραγούδι… Ξέφυγα λίιιιιγο.. Με συνεπήρε το παιχνίδι😛

Εδώ και αρκετά, μα αρκετά χρόνια, είχα ακούσει το τραγούδι «Lily was here» των Dave Stewart & Candy Dulfer, ένα ορχηστρικό κομμάτι, το οποίο όμως με κάνει, κάθε φορά που το ακούω, να πέφτω στα πατώματα και το μυαλό να φεύγει εντελώς… κυρίως να σκέφτεται πραγματάκια ρομαντικά και παραπλήσιες καταστάσεις συναισθηματικές! Από τότε που το άκουσα ειπα πως αυτό το μουσικό κομμάτι θα είναι και το μελλοντικό μουσικό χαλί για κάποιον μελλοντικό χορό (if you know what i mean😛 ). Σας το αφιερώνω και ελπίζω να σας αρέσει όσο αρέσει και σε μένα🙂

Το δεύτερο κομμάτι που μ’ αρέσει πολύ, αλλά τρελαίνω την αδελφή μου όταν το βάζω (και εκείνη αμέσως λέει «Όχι πάλιιιιι»🙂 ) είναι το «Bird of paradise» των Snowy White και το οποίο έχω ξαναδημοσιεύσει στην «Μουσική μου» ως ένα από τα αγαπημένα μου. Αυτό το τραγούδι μου το είχε προτείνει ένας πολύ καλός μου ιντερνετικός φίλος, όταν του είχα αναφέρει το «Lily was here». Μου είχε πει χαρακτηριστικά «Αυτό το τραγούδι θα σου αρέσει, μοιάζει στο στυλ του Lily was here, γι’ αυτό ψάξτο και πες μου αν σου αρέσει». Εγώ δεν άργησα και πολύ.. Αμέσως το βρήκα και όντως είχε δίκιο γιατί με το που το άκουσα, μπήκε αμέσως στα αγαπημένα μου τραγούδια. Είμαι ρομαντικιά, το ξέρω… Αυτό θα με φάει!

Ορίστε και το Bird of paradise

Επίσης, άλλο ένα τραγούδι που έχω ξαναδημοσιεύσει στην «Μουσική μου» είναι το «Nightmare» των MsG.

Όταν το πρωτοάκουσα και διάβασα τους στίχους

I can’t sleep alone anymore
I need you here with me
Even though I closed all the doors
There’s somethin’ holdin’ me

 

Never Ending Nightmare
Always there instead of you
Never Ending Nightmare
No escape this time from you

… ε ok, μου ήρθαν στο μυαλό παλιές καταστάσεις, τις οποίες ακόμη προσπαθώ να κουμαντάρω.

Τέλος, το «Sweet Dreams» των Eurythmics είναι ένα από τα τραγούδια, που μόλις το ακούσω, φεύγει στην διαπασών…

Σίγουρα έχω και άλλα αγαπημένα τραγούδια… απλά αυτή τη στιγμή αυτά τα 4 είναι που με αγγίζουν περισσότερο. Ευτυχώς που η μουσική είναι από τις αγαπημένες μου ασχολίες και είμαι ανοιχτή σε κάθε μουσική πρόταση. έτσι διευρύνω και το μουσικό μου φάσμα…🙂
Όποιος επιθυμεί κάποιο τραγούδι που ψάχνει και δεν το βρίσκει, μπορεί πάντα να ρωτά εμένα🙂

Πρόσκληση έχουν οι: d1af, garbofanoula, Άννα, Αυτάδελφον Μάρως κάρα, Βιργινία, Βασίλης.

29 thoughts on “Τραγούδια που με αγγίζουν (blogοπαίχνιδο)

  1. Άκουσα το πρώτο και μου άρεσε πολυυυυ!🙂

    Επίσης, το Sweet Dreams το κατέβασα (γκουχ γκουχ) πριν από 5 μέρες και το άκουσα για πρώτη φορά! Κοίτα σύμπτωση😀

    Φιλιά :*

  2. Πριγκιπέσσα μου, χαίρομαι που σου άρεσε το Lily.. είναι κορυφαίο κομμάτι κατ’ εμέ!

    Μα καλάααααα, δεν είχες ξανακούσει το Sweet Dreams;;;;;; Θα τρελαθώ!!! Παιδί μου, τι μουσική ακούς; Τι μουσική ακούνε οι σημερινοί νέοι;;;😛
    Σε τι κόσμο θα μεγαλώσουν τα παιδιά μας Νίκο Τσιαμτσίκα;;;😆

    Άντε να σε μυήσουμε σιγά σιγά στα καλά κομμάτια😉

    Φιλιά πολλά και αστέρια πολλά!

  3. Το Sweet Dreams ήταν από τα αγαπημένα μου… το’χα και στο κινητό… και χτύπαγε για συγκεκριμένο άτομο… τώρα ΟΥΤΕ να το ακούω δεν θέλω!!!

    Αποδέχομαι την πρόσκληση αδελφάρα! Θα ετοιμάσω σχετικό ποστ, μόλις καταφέρω να ανασκουμπωθώ!! Χάλια η Αθήνα, χάααααααλια!!!

    Υ.Γ. Χρωστώ και άλλη πρόσκληση που δεν θυμάμαι τί είναι… κατι με τα γενέθλια…;;; Ιδέα δεν εχω….

  4. Το είδα το ποστ σου στo surfer και έκανα τον σταυρό μου που ΔΕΝ με κάλεσες…
    …και τελικά με είχε καλέσει το Λενάκι!!!🙂

  5. Αδελφάρα κάρα

    Το θυμάμαι ότι είναι πλέον το καταραμμένο σου τραγούδι, αλλά εμένα μου αρέεεεε τρελά!

    Έχεις, επίσης, να απαντήσεις στο «Ποιο τραγούδι ήταν τοπ όταν γεννηθήκατε». Είπες ότι θα κάνεις σχετικό ποστ την μέρα των γενεθλίων σου… επετειακό μη χε!

  6. Εεεεεεεεμ Μάνο μου…. με πρόλαβε άλλη😦 😆
    Όπως και την Αναστασία σου🙂

    Μην ανησυχείς… δεν θα ξεκινήσω εγώ ένα μπλογκοπαίχνιδο; Θα σαι ο πρώτος που θα λάβεις πρόσκληση🙂 (Αυτό είναι απειλή…χαχαχαχα)

  7. Καλέ συ, ούτε 5 λεπτά δεν σου πήρε για να το φτιάξεις!!!! χεχεχε Σφαίρα ήρθες και σφαίρα έφυγες σβιιιιιιιιιιιιιιιιιινννννννν😆

  8. Είσαι τελικά κι εσύ ρομαντική σαν την αδερφή μας. Οικογενειακό μας είναι, οπότε ομαδική θεραπεία θέλουμε μάλλον…😉
    Ευxαριστώ γα την πρόσκληση. Θα προσπαθήσω να βρω τα πιο αγαπημένα μου κομμάτια και στο youtube και θ’ ανταποκριθώ. Να ‘σαι καλά

  9. Βιργινία μου, take a hug from me🙂

    Βασίλη μου, είμαι, είμαι…. Απλά δεν το δείχνω πάντα🙂
    Πούντο, πούντο το τραγουδάκι, ψάξε ψάξε και θα το βρεις!

  10. Ολα πολυ καλα και ομορφα και μελωδικα τα τραγουδια που σε αγγιζουν🙂 Την καλημερα μου astropeleki .

  11. Παράθεμα: Hello my love « Get a life

  12. Παράθεμα: Παιχνίδι: Αγαπημένα « Astropeleki - Just another star in the webSky

Σχολιάστε

