Το εργαστήρι του Αϊ Βασίλη: το σκηνικό για την παράσταση


Εδώ σας είχα παραθέσει το σενάριο της Χριστουγεννιάτικης γιορτής που ετοιμάζουμε στον παιδικό σταθμό με τα παιδιά μου. Το μόνο που είχε μείνει από κατασκευές, ήταν το σκηνικό… το οποίο ξεκίνησε σαν ιδέα στην αρχή της προηγούμενης βδομάδας, κατασκευάστηκε σε μικρογραφία την Πέμπτη που μας πέρασε…

 

mikrografia1.jpg

Ξεκίνησε να πραγματοποιείται την Κυριακή, οπότε κατασκευάστηκε και το μεγαλύτερο μέρος του, με την βοήθεια της αδελφούλας μου, και ολοκληρώθηκε σήμερα, όπου και στήθηκε για την αυριανή γιορτή μας!!!!

 

dsc01439.jpg

18 thoughts on “Το εργαστήρι του Αϊ Βασίλη: το σκηνικό για την παράσταση

  1. Όχι που να το παινευτούμε, αλλά το σκηνικό ήταν πολύ όμορφο και γενικοτερα σήμερα η παράσταση ήταν πολύ συγκινητική!!!! Πολύ τους χάρηκα τους μπόμπιρες!! Μπράβο ρε Βδόκω!!

  2. Γκαρμποφανούλα μου, εγώ πάλι δεν θυμάμαι να είχα συμμετάσχει… Ήμουν πολύ αντικοινωνικό παιδί😆

    Μάνο;;;; Ααααααααααει χάσου μυρμιγκάκι!!!😛
    Ήταν τέλειααααααααααααααααααα🙂

    Θενκ γιου αδελφάρα μου!!!! Έτσι πες τα, πες τα… εσύ που τα είδες και ως θεατής, είσαι πιο αντικειμενική!

  3. πω πωωωωω!εινια πολυ ομορφο!!
    καλη επιτυχια σας ευχομαι, αν και τη θεωρω δεδομένη!!!
    φιλακια!

  4. Χαίρομαι πολύ που αρέσει και σε σας!
    Η παράσταση δόθηκε χτες και είχε τρομερή επιτυχία! Δεν μπορώ να σας περιγράψω τι γινόταν στο σχολείο και πόσο πολύ άρεσε στους γονείς… και σε όλους γενικά!
    Σήμερα, συνέχιζαν να μου λένε τις εντυπώσεις τους από την παράσταση και πόσο πολύ τους άρεσε… πόσο πρωτότυπη ήταν, πόσο πετυχημένη ήταν, πόσο φαινόταν ότι είχαμε δουλέψει όλοι για να βγει αυτό το καταπληκτικό αποτέλεσμα!

    Μεγάλη ικανοποίηση παιδιά!!! Πολύ μεγάλη ικανοποίηση🙂

  5. Απίστευτο το σκηνικό κούκλες μου. Είστε αποτελεσματικότατες και να τα βλέπουν αυτά μερικοί μερικοί!

    Συγχαρητήρια και για την υπομονή σας

Σχολιάστε

