Το άβατάρ μου…


Μετά από πρόσκληση του d1af, επιτέλους είπα να γράψω για το\τα άβαταρ που έχω χρησιμοποιήσει στο μπλογκ και τον λόγο που τα χρησιμοποιώ. Είπα να μην αφήσω εκρεμμότητες για την νέα χρονιά, που είναι προ των πυλών, και αποφάσισα, λοιπόν, η τελευταία δημοσίευση, να αφορά παιχνίδι…. Έτσι για να κλείσουμε ευχάριστα και χωρίς να κάνω απολογισμό έτους, ο οποίος μάλλον κακία θα με έκανε να βγάλω για ό,τι μου συνέβη, καθώς ήταν η χειρότερη χρονιά που έζησα, τα τελευταία…23 χρόνια…..

Επανέρχομαι το λοιπόν….

Το πρώτο άβαταρ που χρησιμοποίησα στο μπλογκ μου, ήταν αυτό

xeyes.png

Είναι κάτι πανέμορφα και περίεργα ματάκια… κάτι που με χαρακτηρίζει και μένα… Και πανέμορφα ματάκια έχω (:P ψώωωωωωωωνιοοοοοοο) αλλά φυσικά και περίεργη, ως έναν βαθμό, είμαι😀
Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου φαίνονται αρκετά ρεαλιστικά αυτά τα μάτια και επίσης πολύ γελοία… μιας και γω είμαι λιιιιιιιιιίγο τρελό παιδί (όσο πατάει ο ελέφαντας) και μπορώ να χαρακτηρίσω τον εαυτό μου έτσι. Το άβαταρ αυτό δεν έχει κάποιον άλλο σοβαρό λόγο που επιλέχτηκε, οπότε δεν έχω να γράψω κάτι άλλο επ’ αυτού.

Μετά από καιρό… προς Χριστούγεννα μεριά… με την αλλαγή και την γιορτινή διακόσμηση του μπλογκ, είπα να αλλάξω και άβαταρ. Έτσι χρησιμοποίησα αυτό

skaki.gif

Είναι ένα χιονισμένο σκάκι…. Παρόλο που δεν ξέρω να παίζω αυτό το παιχνίδι, σαν θέμα μου αρέσει πολύ.
Μετά το χιονισμένο σκάκι, έβαλα και αυτό το άβαταρ

santa1.jpg

Που πας ρε Σάντα Κλάους μέσα στην καμινάδα; Πόρτα δεν έχει το σπίτι;😛 Πολύ έξυπνο το βρίσκω😀

Τέλος…. έρχομαι πλέον με ένα τελευταίο άβαταρ, το οποίο και θα μείνει περισσότερο καιρό… Και αν αλλάξει, η θεματολογία του θα είναι παρόμοια… Θεματολογία δηλαδή με αυτό που αντιπροσωπεύει εν μέρει το όνομά μου – astropeleki. Πριν αρκετά χρόνια, έψαχνα στο νετ για τα ζώδια. Όλως τυχαίως, έπεσα πάνω σε ένα φόρουμ, το οποίο μου φάνηκε καλόγουστο και σοβαρό. Το φόρουμ είναι αυτό http://www.myhoroscope.gr
Χωρίς να το καταλάβω, κόλλησα κυριολεκτικά… Ακριβώς για τις πολλές ώρες που είμασταν στο νετ, για να μην χρησιμοποιούμε κάρτες (τότε), βάλαμε dsl. Η αστρολογία είναι ένα σοβαρό αντικείμενο, πολύ παρεξηγημένο από τους περισσότερους που δεν γνωρίζουν. Μαθαίνω πράγματα, τα οποία είναι πραγματικά συναρπαστικά και πολύ ενδιαφέροντα. Και θα συνεχίσω έτσι. Φυσικά και δεν σκοπεύω σε κάτι άλλο, πχ να γίνω αστρολόγος (ο Χριστός και ο Απόστολος Γκλέτσος). Αυτό το κάνω καθαρά σαν χόμπι. Είναι το ψώνιο μου, όπως ψώνιο μου είναι επίσης η μουσική και το νετ-τεχνολογία.

uranus.gif

Έτσι, λοιπόν, το άβαταρ που έχω τώρα, είναι ο συμβολισμός του πλανήτη Ουρανού, ο οποίος είναι ο κυβερνήτης πλάνήτης του Υδροχόου και είναι ο πλανήτης των ανατροπών. Ναι ξέρω… είμαι και πολύ ανατρεπτικό άτομο εγώ😆 Συμβολίζει τις ξαφνικές αλλαγές, την τεχνολογία, την εφευρετικότητα, τις ανακαλύψεις, τα επιστημονικά και τεχνολογικά επιτεύγματα, την εκκεντρικότητα, την επαναστατικότητα, την καινοτομία.
Και ακριβώς επειδή το αντικείμενο της αστρολογίας με γοητεύει, από εδώ και πέρα, για τις όποιες αλλαγές κάνω στο άβαταρ μου, θα έχουν σχέση με πλανήτες, ζώδια, σύμβολα και συναφή. Όπως ακριβώς και το αρχικό μου χίντερ, το οποιο οσονούπω θα επανέλθει.

Αυτάάάάάάάάάά και αυτιά γαϊδάρου!😀

Σας εύχομαι μια πολύ πολύ καλή χρονιά
μια ευτυχισμένη χρονιά
μια χρονιά με υγεία
μια χρονιά γεμάτη γέλιο και χαρά
χωρίς δυσάρεστα γεγονότα
με πολύ κέφι και ανατροπές!


Χρόνια πολλά
και
Καλή Πρωτοχρονιά!!!

13 thoughts on “Το άβατάρ μου…

  1. Ποιο απ΄όλα; χαχαχαχα😆
    Φαντάζομαι για το τελευταίο θα λες….

    Το βιντεάκι είναι κορυφαίο… άχουτα μωρέ τα καημένα γουρουνάκια, γκάφα που έκαναν😆

  2. Τίποτα καλό για τους Υδροχόους η νέα χρονιά;😛

    Καλησπέρα Αστροπελέκι…
    πολύ όμορφο το νέο σου αβατάρ!😉

    Καλή Χρονιά να έχουμε…

  3. Γεια σου Αντώνιε! Καλή χρονιά και σε σένα και ό,τι επιθυμείς, ο νέος χρόνος να στο δώσει απλόχερα!

    Για τους Υδροχόους, όσα ακούω και όσα διαβάζω (από έγκυρους αστρολόγους) θα έχουμε μια σημαντική ανάκαμψη και μάλιστα στα ερωτικά. Ή που θα ξεκαθαρίσουμε καταστάσεις και θα πάμε σε καινούργια ή που αν υπάρχει κάτι στα σκαριά, θα σταθεροποιηθεί. Εγώ πάντως από μόνη μου δεν το’ χω ψάξει… Αν θέλω κάτι να δω, έτσι για να πάρω 2-3 λέξεις κλειδιά, βλέπω επί τόπου τις διελεύσεις πλανητών πάνω στο γενέθλιό μου ωροσκόπιο την στιγμή που θα μου έρθει. Αλλά επειδή είμαι ακόμη αρχάρια, ρωτώ τους πιο γνώστες για την γνώμη τους😛

    Καλή χρονιά θα είναι για τους Καρκίνους και τους Αιγόκερους… τυχεροί!

  4. Μου άρεσαν τα ματάκια της κουκουβάγιας, για άβαταρ είχαν πλάκα έδειχναν και σκεπτόμενη… γυναίκα… Χρόνια Πολλά, καλή χρονιά

  5. Παράθεμα: Why Astropeleki? « Astropeleki

Σχολιάστε

