30 thoughts on “Ας πατήσουμε τις διακεκομμένες γραμμούλες

  1. Γκαρμποφανούλα μου και γω τα μισούσα τα μαθηματικά😆 Παρόλαυτά, τα βρίσκω υπέροχα, αν ήξερα να τα λύνω ιδιαίτερα😆

    Τάσο, έτσι θα σας γυρνάω.. βγάλτε και τις κηρομπογιές σας😛

  2. Το στοιχείο σίδηρος μπορεί να σχηματίσει το οξείδιο Fe3O4.

    A)Ποιος είναι ο αριθμός οξείδωσης του σιδήρου στην ένωση αυτή;

    B)Πως αιτιολογείται το αποτέλεσμα;

    C)23,2g της ένωσης αυτής διαλύονται σε 100ml υδροχλωρικού οξέως 1Μ και παράγεται μίγμα χλωριούχων αλάτων του σιδήρου. Στο διάλυμα αυτό προσθέτουμε 100 ml διαλύματος ΝαΟΗ οπότε παρατηρούμε την καταβύθιση ιζημάτων. Η συγκέντρωση των ιόντων υδροξυλίου που ανιχνεύονται μετά το τέλος της αντίδρασης είναι της τάξης του 10-12 και έτσι θεωρείται μηδέν.

    i)Na υπολογιστεί η ποιοτική και η ποσοτική σύσταση των ιζημάτων.

    ii)Να υπολογισθεί η συγκέντρωση του διαλύματος υδροξειδίου του νατρίου που χρησιμοποιήθηκε.

    Παρατήρηση: Nα γραφούν όλες οι χημικές αντιδράσεις που συναντάμε

    😆

  3. Λοιπόν..ενδεχομένως να κάνω λάθος,γιατι έχω πάψει καιρό να ασχολούμαι με αυτού του είδους τη χημεία,αλλά το ρισκάρω..

    1)ο αριθμός οξείδωσης πρέπει να είναι το 8 ή/και το 3
    2)η αιτιολόγηση είναι η εξής: FeO.Fe2O3 -FeO + Fe2O3

    άσκηση 2:

    i)ποιοτικά θα υπολογιστεί αν προσθέσουμε το FeO με το HCL,ποσοτικά θα βρεθεί εαν προσθέσουμε το τον αρχικό τύπο Fe2O3 με το υδροχλωρικό..

    ii)αν προστεθεί το μόριο χλωριούχου αλάτος του σιδήρου ( FeCl2 ) με το NaOH

    εγώ ασχολούμαι πλέον με αυτού του είδους τις ασκήσεις:

    http://www.imbb.forth.gr/people/aeconomou/microbiology/BIO116data/BIO116Tetradio.pdf

    περίπου τέτοιες,απλά δε βρήκα αυτό ακριβώς που έψαχνα🙂

  4. Δηιάνειρα μου, εγώ πάλι πέρα από την χημεία του σχολείου, δεν ξέρω τίποτις άλλο… και φυσικά μετά από τόοοοοοοοοοσα χρόνια που έχω τελειώσει το σχολείο, δεν θυμάμαι τίποτα!😆

    Την άσκηση πάντως την έλυσες!
    Οι λύσεις της άσκησης είναι αυτές:

    Α) 8/3
    Β) Μικτό οξείδιο τύπου FeO.Fe2O3 -à FeO + Fe2O3
    Γ) FeO + HCl -à—–
    Fe2O3 + HCl à——
    FeCl2 + NaOH à
    FeCl3 + NaOH à———

    http://2lyk-livad.voi.sch.gr/papalampros_askhseis_a_lykeioy.htm

    Μπρααααααααααααβο σου!!!!

  5. Αρχικά δημοσιευμένο από Δηιάνειρα
    δεν μπορώ να καταλάβω όμως,γιατί μας χρειάζεται η τελευταία σχέση :s

    σε τι τάξη διδάσκεις;

    Σε προνήπια!!!!😆 😆

  6. … αστροπελέκι……. τώρα το ειδα
    αν υποψιαστώ ότι στα προνήπια διδάσκεις χημεία
    δεν θα το αντέξει η δόλια καρδιά μου
    ΛΥΠΗΣΟΥ ΤΑΑΑΑΑΑ :p

  7. Γκαρμποφανούλα μου😆
    Χημεία μπορεί να μην κάνω, αλλά μόλις ανοίξει ο καιρός θα κάνω φυσικές επιστήμες.. όπερ μεθερμηνευόμενον εστί, μερικά πειραματάκια θα τα κάνουμε! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο τους τραβάει την προσοχή τέτοιου είδους δραστηριότητες!!!! Καθώς και οι απορίες που μπορεί να έχουν και απαντήσεις που δίνουν!

  8. πωπω..το θυμάμαι..στον παιδικό σταθμό,μας είχαν 2 ΤΟΜΟΥΣ (ή τα παιδικά μου μάτια το έβλεπαν τόμο) με μαθηματικά και γραφή..ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΕΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ

  9. Είναι απαραίτητο να μαθαίνουν τα παιδιά μαθηματικά και εννοείται γραφή από τον παιδικό σταθμό!
    Εγώ πάντως έχω καταφέρει, όποτε τους λέω για ασκησούλα, να χαίρονται και να τρέχουν στα τραπέζια τους για να γράψουν. Ενώ όταν με ρωτάνε αν θα κάνουμε ασκησούλα και τους λέω ότι σήμερα δεν θα προλάβουμε, σα να κατσουφιάζουν λίγο! Βασικά είναι σα να λένε «Μα γιατί δεν κάνουμε σήμερα ασκησούλα;». Τους αποζημιώνω όμως με διπλή ασκήση άλλες φορές… άσχετα αν κουράζονται να κάνουν 2 ασκήσεις απανωτές!😀
    H άσκηση στα μαθηματικά δεν είναι απαραίτητο να γίνει μόνο γραπτά… αλλά και σαν παιχνίδι! Να φτιάξουν για παράδειγμα τους αριθμούς με τα σώματά τους, με πλαστελίνη, με τουβλάκια και συναφή. Είναι πολύ διασκεδαστικό!

  10. μα τι διαφορά θα κάνει αν το δεί το 1-2-3-4-5 πρώτη φορά στην Α δημοτικού,με το να το δει στο νήπιο ;

    Δεν κατάλαβα το πώς με βοήθησε αυτό,αλλά δ ετο ψάχνω..θυμάμαι όταν μας βάζανε να φάμε,όταν είχαμε πατάτες έτρωγα και το δικό μου,και το πιάτο της διπλανής μου,ενώ όταν ειχαμε οτιδήποτε άλλο,αυτή ετρωγε και το δικό μου😛

  11. Η εκπαίδευση των παιδιών δεν ξεκινά από το νήπιο, αλλά από την στιγμή που γεννιούνται. Όταν κάποιος μιλάει στο μωρό του, τι νομίζεις ότι κάνει και τί καταλαβαίνει το μωρό; Είναι είδος επικοινωνίας, είναι ΜΑΘΗΣΗ.
    Τραγουδάκια γιατί μαθαίνουν; Για να αναπτύξουν τον λόγο τους.
    Δεν βλέπουν ή δεν μαθαίνουν απλά το 1,2,3,5… Μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τους αριθμούς, μαθαίνουν να κατασκευάζουν τους αριθμούς, μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να κατασκευάζουν πληθικούς και διατακτικούς αριθμούς. Όπως ακριβώς μαθαίνουν χωροχρονικές σχέσεις, έτσι μαθαίνουν και βασικές μαθηματικές έννοιες, οι οποίες θα τα βοηθήσουν να προετοιμαστούν! Ολόπλευρη ανάπτυξη προσωπικότητας καλή μου!

    Δες μια σχετική δημοσίευση που έχω κάνει για τον αριθμό 7
    https://astropeleki.wordpress.com/2007/11/20/%ce%a3%cf%87%ce%b5%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%80%cf%81%ce%b1%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%af%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b4%ce%b1%cf%83/

  12. Γκαρμποφανούλα μου😀

    Είναι το επάγγελμα που διάλεξα να κάνω από το γυμνάσιο. Με παιδιά ήθελα να ασχοληθώ. Ή νηπιαγωγός ή δασκάλα (αυτό μου ρθε στην Γ’ λυκείου)… Γίνομαι και γω παιδί μαζί τους…😀

  13. Μην ανησυχείς, θα το εξασκήσεις στα παιδάκια που θα κάνεις😉 Είναι πολύ καλή ευκαιρία και συνάμα συμβάλλεις και στην ανάπτυξη του παιδιού!

Σχολιάστε

