Τα 7 πράγματα που κουβαλάω πάντα μαζί μου


Αυτό είναι το πρώτο μπλογκοπαίχνιδο του 2008 και με κάλεσαν δύο πολύ καλά μου φιλαράκια, η Δηιάνειρα και ο d1af.

Μου ζητήθηκε να γράψω τα 7 πράγματα που κουβαλάω μαζί μου πάντα. Αρχικά να ξεκαθαρίσω ότι οι τσάντες που χρησιμοποιώ είναι πάντα μεγάλου μεγέθους γιατί όπως καταλαβαίνετε, κουβαλάω συνέχεια πολλά πράγματα μαζί μου. Το πραγματικό πρόβλημα είναι όταν πρέπει να πάω κάπου «πιο καλά» και πρέπει να πάρω πιο συμμαζεμένο τσαντάκι, οπότε αδειάζω την μεγάλη τσάντα μέσα στην μικρή και προσπαθώ να τα στριμώξω έτσι ώστε να χωρέσουν. Τελικά, δεν τα καταφέρνω και παίρνω μόνο τα πραγματικά απαραίτητα.😆

Τα 7 πράγματα που κουβαλάω, λοιπόν, μαζί μου, όπου και αν πάω είναι τα εξής:

Τα 3 ζευγάρια κλειδιά που έχω… ένα ζευγάρι του σπιτιού, ένα του παιδικού σταθμού που ανοίγω το πρωί και ένα του αυτοκινήτου. Το σύνολο όλα μαζί είναι 10 κλειδιά. 5 του σπιτιού, 3 της δουλειάς, 2 του αυτκινήτου.

    dsc01646.jpg

    Όλα τα κλειδιά μου έχουν ως μπρελόκ ένα σκούμπιντου, που έχω φτιάξει εγώ πριν κανα δυό χρόνια, όταν τότε πρόσεχα ένα κοριτσάκι, που μανιωδώς έφτιαχνε σκούμπιντού και έμαθα από εκείνο να φτιάχνω και γω. Περιττό να σας πω ότι δεν μπορούσα να καταλάβω στην αρχή πως το έκανε! Τώρα όμως είμαι έξπερτ, άσχετα αν έχω σταματήσει να φτιάχνω. Κάπου εδώ μέσα στο δωμάτιο έχω χώσει ένα πακέτο με σκούμπιντου καλώδια (γιατί από καλώδια φτιάχνονται), αλλά δεν θυμάμαι που το έχω βάλει για να ξεκινήσω να φτιάχνω. Πολλά από τα σκούμπιντού που είχα φτιάξει, άρχισα πλέον και τα μοίραζα. Όποιος έχει άγχος, μπορεί να ασχοληθεί με αυτό…

        Εννοείται, ότι με κλειδιά αυτοκινήτου, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να λείψει το δίπλωμά μου, μέσα στο οποίο έχω και την άδεια οδήγησης και την ταυτότητα μου. Όλα σε ένα μέρος, έτσι ώστε να μην είναι χώρια αν μου ζητηθούν ποτέ.

        dsc01647.jpg

          Φυσικά, δεν ξεχνώ ποτέ το κινητό μου… Ένα Sony Ericsson W700 / W700i, το οποίο υπεραγαπώ.. Όσα είχα δηλαδή… είμαι λίγο μανιακή με την τεχνολογία και ό,τι βλέπω θέλω να το παίρνω. Το είχα πάρει με την επιδότηση που είχα από την vodafone, αλλά εννοείται ότι είχα πληρώσει και κανά 100άρι το λιγότερο παραπάνω για να πάρω κάτι καλό.

          sony-ericsson-w700-g.jpg

            Από την τσάντα μου δεν λείπει ποτέ το πορτοφόλι μου, το οποίο όπως βλέπετε είναι παααααααααάρα πολύ διακριτικό😆 Δυστυχώς χρησιμοποιώ μεγάλου μεγέθους, όχι απαραίτητα γιατί είναι γεμάτα με χρήμα, αλλά γιατί θέλω να έχει θηκάκια, παραθηκάκια και συναφή. Επιπλέον, το συγκεκριμένο, μου το έχει κάνει δώρο η πρώτη μου ξαδέλφη στα γεννέθλιά μου, και είναι πολύ όμορφο εμφανισιακά. Μου αρέσουν αυτά τα περίεργα.

            dsc01649.jpg

              Επίσης, πολύ σημαντικό αντικείμενο που έχω πάντα μαζί μου είναι… ταμπόν… για τις δύσκολες μέρες, και για τις μέρες που μπορεί να αδιαθετήσω εκεί που δεν το περιμένω. Θέλω να είμαι προετοιμασμένη κάθε ώρα και στιγμή. Εμείς τα κοριτσάκια (😛 ) έχουμε και αυτά δυστυχώς!>

              tampon.jpg

                Μέσα στην τσάντα μου έχω επίσης τα πολυαγαπημένα μου γυαλιά ηλίου, τα οποία αγόρασα με τον πρώτομ ου μισθό, όταν πρωτοέπιασα δουλειά που πρόσεχα ένα παιδάκι. Είναι DIOR, είναι στυλ μύγας… Μεγάλοι φακοί για να καλύπτουν τα μάτια και τα φρύδια. 😀 Μία περιουσία είχα δώσει… Μου φαίνεται γύρω στα 300 ευρώ πριν 2-3 χρόνια… Μια κινητή περιουσία ήμουν! Αλλά τα χαλάλισα γιατί ήθελα να έχω ένα καλό ζευγάρι γυαλιά ηλίου. Δεν το μετάνιωσα ποτέ που πήρα τόσο ακριβά γυαλιά! Εννοείται ότι κάποιοι μπορεί να πουν ότι δεν είναι και τα ακριβότερα γυαλιά.. δηλαδή υπάρχουν και άλλα πιο ακριβά, αλλά για τα δεδομένα των 700 ευρώ που έπαιρνα μισθό, και που τα 200 πήγαιναν για βενζίνες κάθε μήνα, ήταν ένα σημαντικό ποσό για μένα.

                dsc01650.jpg

                  Τέλος, μέσα στην τσάντα μου έχω πάντα μια αντζέντα με στυλό, ή ένα σημειωματάριο, για να μπορώ να σημειώνω κάθε ώρα και στιγμή κάτι που θα δω, κάτι που θα μου έρθει στο μυαλό. Ποτέ δεν μπόρεσα να τηρήσω και να γράφω μέσα σε αυτήν έσοδα-έξοδα του μηνός!😆 Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, είμαι καταναλωτικό ον, οπότε πούυυυ να κρατάω κάθε μέρα έσοδα-έξοδα; Δεν προλαβαίνω!!!😆

                  dsc01648.jpg

                  Αυτά είναι τα 7 πράγματα που κουβαλάω πάντα, κάθε μέρα μαζί μου…. Η τσάντα μου εννοείται ότι έχει και άλλα πράγματα μέσα… Λιποσάν (κανα δυό για να διαλέγω κιόλας), μαντιλάκια για τα χέρια, αναπτήρας, τσίχλες, καραμέλες, καθρεφτάκι μικρό, λιπ γκλος. Εννίοτε, κουβαλάω και παραμύθια που αγοράζω, και δεν είναι τα κλασικά, για τα παιδιά στο σχολείο. Σκέφτομαι να πάρω κανα βαλιτσάκι στο τέλος, έτσι όπως φορτώνομαι😛

                  Προσκαλώ στο παιχνίδι την αδελφούλα μου, τον αγαπημένο μου Μάνο, την πριγκιπέσσα μου και το Μαντρί… και τους τρείς!

                  22 thoughts on “Τα 7 πράγματα που κουβαλάω πάντα μαζί μου

                  1. Θυμάμε είχε κάνει ένα πρόγραμμα ανταλλαγής το σχολείο μου με ένα σχολείο απο Γαλλία και όλα τα παιδάκια που είχαν έρθει φτιάχνανε σκουμπιντού! Είχαμε πάθει όλοι πλάκα

                  2. Τσοπαναραίε… μπεεεεε σε χαιρετώ😛
                    Καλό υπόλοιπο Σαβ/κο και καλή μας χρονιά!😀

                    d1af μου, είναι αρρώστια αυτά τα σκουμπιντού! Εδώ εγώ ολόκληρη γαϊδάρα είχα εθιστεί, πόσο μάλλον τα μικρότερα παιδιά από μένα😆

                  3. χαχαχαχαχαχαχα κάθε μέρα, χειμώνα καλοκαίρι!

                    Φημίζονται για την μόδα τους αλλά όχι για την καθαριότητά τους… ΤΙ ΚΟΥΛΟ!!!!!!

                  4. Κοίτα, εγώ ψιλοξενούσα ένα Γαλλάκι μαζί με τη μαμά του. Κάθε φορά που γυρίζαμε στο σπίτι απο την εκδρομή της μέρας κλεινόντουσαν μέσα στο μπάνιο για κάνα μισάωρο και μετά βγαίναν, πάντως μπάνιο δεν κάνανε… Μπορεί να γλυφόντουσαν σαν τις γάτες

                  5. Γνωρίζετε για ποιο λόγο φορούσες τις περούκες…

                    Για να μην κάνω λόγο για τη γυναικεία υγιεινή εκείνες τις δύσκολες μέρες του μήνα….😯
                    😆

                  6. Για το μυαλό σου ξέχασες να γράψεις αδελφή μου… πρέπει να το κουβαλάς παντα αλλά όλο ξεχνάς να το πάρεις μαζί σου. 😉 Φιλιά στη μαρουλίτα

                  7. Παράθεμα: Ποίημα πρώτο « nebula in caelo

                  8. να κανω μια ερωτηση το ταμπον γιατι ειναι απαραιτητο και οι σερβιετες οχι🙂

                  Σχολιάστε

