Αν δεν ήμουν το Astropeleki, ποιός/ποιά θα ήθελα να ήμουν…


Σε αυτό το μπλογκοπαίχνιδο με κάλεσαν οι αγαπημένες μου Δηιάνειρα και η Γκαρμποφανούλα!

Αν δεν ήμουν το Astropeleki, ποιός/ποιά θα ήθελα να ήμουν;

Βασικά δεν θα με άλλαζα… γιατί κάθε άνθρωπος είναι τόσο διαφορετικός από τον άλλο, και αυτά τα διαφορετικά στοιχεία είναι που με γοητεύουν στους άλλους μπλογκερς. Θα πω όμως ποια στοιχεία είναι αυτά που κρατώ από κάποιους από εσάς και που μου αρέσουν πολύ…

Θα ήθελα να ήμουν ο Μάνος, για την αγάπη και την τρυφερότητα που βγάζει σαν νέος πατέρας. Άλλοι στην ηλικία του, έχουν τα μυαλά πάνω από το κεφάλι. Ο Μάνος μαζί με την Αναστασία δείχνουν και είναι πραγματικά, μια ευτυχισμένη οικογένεια, που ζουν κάθε στιγμή και την απολαμβάνουν με τα παιδάκια τους. Σας λατρεύω και σας αγαπώ πολύ πολύ! Επιπλέον είναι πολύ αστειος τύπος… (για να μην πω γελοίος😆 )

Θα ήθελα να ήμουν η Γκαρμποφανούλα μου, γιατί μου βγάζει μια αθωότητα (μου φαίνεται και συ το ίδιο έχεις γράψει… τα μεγάλα πνεύματα παιδί μου!), ένα κοριτσίστικο ύφος με το ροζουλί μπλογκ της, με τα αρκουδάκια Friends που έχει κόλλημα καθώς και με την μανία της με μια συγκεκριμένη τραγουδίστρια, την Καίτη Γαρμπή. Μου θυμίζει όταν ήμουν και γω μικρότερη και είχα κόλλημα με τους Backstreet boys και άκουγα μόνο αυτούς!

Θα ήθελα να ήμουν ο d1af για την ωμότητα του και τον τρόπο που έχει να τα λέει όλα χύμα και τσουβαλάτα! (Σε πάω πολύ και χαίρομαι να σε διαβάζω!!!!)

Αυτά τα ολίγα! Ετοιμάζω και γω οσονούπω μπλογκοπαίχνιδο… Ετοιμαστείτε να κάνετε επανάληψη!!!!!

21 thoughts on “Αν δεν ήμουν το Astropeleki, ποιός/ποιά θα ήθελα να ήμουν…

  1. astropelekaki μου σ’ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου😀
    Σχετικα με τη Καιτούλα… δεν έχεις δει ΤΙΠΟΤΑ.
    τώρα μεγάλωσα και ηρέμησα, απλά είναι εφηβεία μου και τα παιδικά μου χρόνια τα τραγούδια της, και γενικά το να την πρακολουθώ από τα 14 μου ήταν κομμάτι της ζωής μου🙂. Παλιά έπρεπε να μ’ έβλεπες και να χτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο
    χαχχαχαχαχχ
    (δεν το έχω μετανιώσει εννοείται!! χιχι απλά ήμουν πολύ φανατισμένη, σε σημείο σφαλιάρας!!!)

  2. Σε σημείο σφαλιάρας;;;😆
    Σε καταλαβαίνω γιατί και γω έτσι ήμουν με όποιο συγκρότημα και αν άκουγα!
    Από τα 14 σου; Πόσο είσαι; Γιατί μου δίνεις την εντύπωση ότι είσαι το πολύ 19-20 χρονών;😀

  3. Καλέ δεν το ξέχασα

    Επιπλέον είναι πολύ αστειος τύπος… (για να μην πω γελοίος😆 )

    Έχεις και ακόμη μία πρόσκληση στο προηγούμενο παιχνίδι😉

  4. @astropeleki χααχαχαχαχχ … ελπίζω να μη δείχνω για κανένα χαζόχαρούμενο…!!! :P:P:P
    @Mano… έχω εγώ 2-3 θείες που θέλω να βρίσεις!ΜΠορείς????????????

Σχολιάστε

