Η επιφάνεια εργασίας μου


Έχουμε πάρει σβάρνα όλα τα παιχνίδια.. Τελικά βγήκαμε όλοι πολύ παιχνιδιάρηδες τύποι😆

Σε αυτό το παιχνίδι με κάλεσε η Γκαρμποφανούλα μου και πρέπει να σας παρουσιάσω την επιφάνεια εργασίας μου.

Όπως, φαντάζομαι, έχετε καταλάβει, έχω μια λόξα με τα άστρα, τους πλανήτες, το διάστημα και ότι έχει σχέση με αυτά. Έτσι, λοιπόν, τα θέματα που χρησιμοποιώ στην επιφάνεια εργασίας μου είναι σχεδόν πάντα τέτοια! Μόνο τα Χριστούγεννα είπα να αλλάξω και να βάλω κάτι σχετικό για να είμαι και στο πνεύμα😛

Τα χρώματα με γοητεύουν πολύ… Έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα σκούρα και σκοτεινά γουόλ πέιπερ(μπακ ράιτερ) γιατί είμαι και ΠΟΛΥ ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ😆

Και επειδή αλλάζω ανά διαστήματα, δεν θα βάλω μόνο ένα, αλλά θα σημειώσω ποιο είναι την περίοδο αυτή το μπακράουντ μου.

Αυτό που έχω τώρα είναι με το όνομα moontune1 και έχει χρωματισμούς μπλε, μαύρου και άσπρου.

Καλώ στο παιχνίδι την αδελφούλα (πω πω τυχερή πόσα έχεις μαζέψει και δεν έχεις κάνει ακόμη τίποτα!!!!!! Ας πρόσεχες😛 ) και όποιον άλλο επιθυμεί!

9 thoughts on “Η επιφάνεια εργασίας μου

  1. astropelekaki moy… TELEIO το background σου!!!!
    Εγώ πάλι έχω αδύναμια και στις νυχτερινές φωτογραφίες.
    Νυχτερινή πόλη
    Παραλία νύχτα με φεγγάρι
    Δάσος νύχτα κλπ

  2. Αυτό θα πει να είσαι αστροπελέκι… Περιμένω και την αδελφή μας Εγω ήδη έχω μαζέψει 6 προσκλήσεις να δω πότε θα τις κάνω

Σχολιάστε

