Bob Ross… The Joy of Painting


bob_at_easel.jpgO Bob Ross είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους ζωγράφους που έχω δει ποτέ. Μέσα σε λίγα μόλις λεπτά της ώρας, μπορεί να φτιάξει μαγευτικές δημιουργίες! Όταν διάβασα ότι δεν είναι πλέον εν ζωή, έμεινα λίγο κάγκελο…

Ο Bob Ross γεννήθηκε στις 29 Οκτωβρίου του 1942, στο Daytona Beach της Florida και πέθανε, δυστυχώς, στις 4 Ιουλίου του 1995 από Λέμφωμα, στην ηλικία των 52. Έγινε γνωστός ως ο δημιουργός της Χαράς της Ζωγραφικής (The Joy of Painting). Ζωγράφιζε πάντα σε καμβά, με λάδι, και με έναν μοναδικό τρόπο. Η εκπομπή του βγήκε στον αέρα το 1983 και συνεχίζει μέχρι και σήμερα. Σπούδασε μηχανολοία στο κολέγιο, ενώ ποτέ δεν σπούδασε σε κάποια σχολή καλών τεχνών. Ήταν χορτοφάγος και γνωστός για τη μανία του για την άγρια φύση, συμπεριλαμβανομένης της φροντίδας για τα ορφανά σκιουράκια και άλλα ζωάκια.

16 thoughts on “Bob Ross… The Joy of Painting

  1. A, ειχα δει την εκπομπή μια φορά (στη νετ?) και μου άρεσε πολύ. Θυμάμαι μάλιστα που ζωγράφιζε αυτό που έχεις στην πρώτη εικόνα και ήταν εκπληκτικός ο τρόπος που το δημιουργούσε.. Πάρα πολύ όμορφο. Δεν ήξερα ότι είχε πεθάνει …:/

    Φιλια :*

  2. Εγώ συνήθως την πετύχαινα την εκπομπή του στο Μακεδονία. Όποτε τον έπιανα, καθόμουν και τον χάζευα και έλεγα «κοίτα να δεις τι κάνει ο άνθρωπος» και τόσο περισσότερο ήθελα και γω να κάνω κάτι παρόμοιο.

    Θμάμαι μια φορά, είχα ενθουσιαστεί τόσο που όταν έφτιαξε έναν πίνακα, θυμάμαι με αντανάκλαση βουνού σε λίμνη, έπιασα τις τέμπερές μου και ένα απλό χαρτόνι ζωγραφικής και προσππάθησα να το ζωγραφίσω και γω! Βέβαια, μου βγήκε πού νερουλό, αλλά δεν είχα ούτε τα κατάλληλα πινέλα, ούτε φυσικά και τις λαδομπογιές! Αλλά το ψώνιο μου το έκανα!😀

    Mόλις διάβασα στην Βικιπαίδεια ότι έχει πεθάνει, έμεινα κυριολεκτικά! Δεν το πίστευα😦

    Φιλιά πριγκιπέσσα μου :*

  3. τώρα τις εκπομπές του τις έχει η ΕΤ3, λίγο πριν/μετά τις 3.30 το μεσημέρι. Ο τύπος είναι (ήταν) απίστευτος, αν και λίγο μονότονος ως προς τα μοτίβα του και την τεχνοτροπία του.

    Όμως, ζούσε έντονα αυτό που έκανε, το ένιωθε, και αυτό μετράει.

    Ι.

  4. Φίλε ikd καταρχήν καλώς ήρθες😉
    Όντως, έχεις ένα δίκιο… Απ’ όσο έχω παρακολουθήσει, τα θέματα που αποτύπωνε πάνω στον καμβά ήταν πάντα σχετικά με την φύση και έμοιαζαν μεταξύ τους. Από την άλλη, ο τρόπος, η τεχνική που χρησιμοποιούσε, είναι πραγματικά καταπληκτική! Δεν είναι τόσο τα τοπία και γενικά τα θέματα που ζωγράφιζε, όσο η τεχνική που είχε να τα φτιάχνει! Αυτό είναι το μαγευτικό της υπόθεσης😉

    Και μάλλον έχω κάνει λάθος που είπα ότι το έβλεπα στο Μακεδονία. Μάλλον στην ΕΤ3 τα έβλεπα. Και σε ευχαριστώ που μου σημείωσες την ώρα που προβάλεται, διότι το είχα ξεχάσει😀

  5. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ.ΜΕ ΛΥΠΕΙ ΑΥΤΟ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ

  6. Καλησπέρα Μαριάννα μου🙂
    Εγώ τον παρατηρούσα πολύπροσεκτικά… Αν είχα τις λαδομπογιές του, σίγουρα θα καθόμουν να ζωγραφίζω παρέα του😀

  7. ο ανθρωπος με απλα λογια ειναι ο μαμαλακης της ζωγραφικης.το σποδαιο με αυτον ειναι οτι κατι τοσο δυσκολο στο περνα με τετοια μεταδοτικοτητα που ακομα και ο πιο αταλαντος πιστευει οτι μπορει να κανει το ιδιο.
    τον λατρευω…

  8. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟΥ ΜΟΙΑΣΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΟΙΑΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ!!!!!

  9. ΚΑΤΙΑ :

    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟΥ ΜΟΙΑΣΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΟΙΑΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ!!!!!

    Κάτια μου όντως ζωγραφίζει πολύ ωραία! Εγώ είχα προσπαθήσει να ζωγραφίσω με συμβατικές τερμπερούλες αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν φυσικά το ίδιο. Η προσπάθεια μετράει🙂

  10. Apo pote ton gnoriza apo tis ekpompes tou,den afinw oute ena episodiw na min to vlepw.Aplos,methadotikos kai megalos daskalos autis tis tehnis.Arhiza na zwografizw,kai ehw olo to exoplizmo.Denxerw mou lene oti eine para poli kali i pinakes mou,egw mono xerw oti me xekourazi psihika kai somatika i zoografiki tou,kai ton efharistw pou anti sto trelokomio na paw egw anixa to atelie mou kai VASILEVW me teileoptiki tou parea.Krima tei pethane neos!!!

  11. Σουζάνα όντως είναι πολύ χαλαρωτικός στις εκπομπές του! Και γω όταν τις βλέπω, πλέον όταν τις πετύχω, χαζεύω πραγματκά!

Σχολιάστε

