Κλείνω τα 24 …


Κάποιος γιορτάζει σήμερα … και ναι είμαι εγώ! C’ est moi… It’ s me!

Σαν σήμερα, η μανούλα μου γέννησε μια κοράκλα (ΕΜΕΝΑ…δεν θέλω σχόλια), στις 21.50 το βράδυ. Σαν σήμερα λοιπόν, πριν 24 χρόνια, είδα το ΦΩΣ το αληθινό… αλλά επειδή ήμουν λίγο μικρούλα, γύρω στα 2 κιλά και 650 γραμμάρια, με έβαλαν εις την θερμοκοιτίδαν, μπας και πάρω κανά γραμμάριο. Φυσικά, από τότε, έχω πάρει ΠΟΛΛΑ γραμμάρια😆 Aνάγκη δεν έχω δηλαδής….😆 Άμα θέλετε, δίνω κιόλα! Και δεν χρεώνω και τίποτις… Όλα free…😀

Μπορώ να πω ότι ήμουν ένα ΑΡΚΕΤΑ δύσκολο παιδί… Αυτό δεν το βεβαιώνει μονάχα η μητέρα μου, της οποίας είχα βγάλει το λάδι και το πληρώνω τώρα (ΚΑΡΜΑ παιδί μου…), αλλά και η ίδια μου η αδελφή, η οποία έχει να θυμάται επίσης πολλά από τα μαρτύρια που τραβούσαν οι γονείς μου από ΜΕΝΑ.😀 Ε, τι να κάνουμε, ήμουν ολίγον παιδί για υιοθέτηση!!!😆 Βιβλίο ολόκληρο γράφουν για τα καμώματά μου… Από την άρνησή μου να πάω σχολείο (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό) – βλέπετε, στράβωνα τα πόδια μου και δεν κουνιόμουν από τη θέση μου και αναγκάζονταν να με βάζουν στους ώμους για να πάω σχολείο-, από την άρνησή μου να συμμετέχω σε οποιαδήποτε δραστηριότητα (βλέπετε, αντικοινωνικό παιδί…😀 ), την άρνησή μου να γράψω – καθώς στράβωνα επίσης τα χέρια μου – σα να ήμουν κουλό… (ε τελικά το έπιασα το μολύβι με το αριστερό), την άρνησή μου να κάτσω να πω για 20ή φορά το μάθημα που είχα να μάθω απ’ έξω παπαγαλία (χωρίς να χάσω ούτε μία λέξη…), από το μουλάρωμά μου, στην τετάρτη δημοτικού, να πω τις 10 εντολές που είχαμε να μάθουμε στα Θρησκευτικά και με πιλάτευε η μάνα μου από το απόγιομα μέχρι τις 1-2 τα μεσάνυχτα, και εγώ φυσικά δεν τις έλεγα.😆 Γι’ αυτό το περιστατικό, έχουμε και ντοκουμέντα, την ξαδέλφη από δίπλα μας, που σηκώθηκε από το κρεβάτι της 1 η ώρα τη νύχτα για να πει στην μάνα μου να με αφήσει ήσυχη και να πάω αδιάβαστη στο σχολείο!!!😆 Και άλλα πολλά πολλά πολλά….😆

Μεγάλωσα, έστρωσα στο Γυμνάσιο, όπου πλέον στη Β’ τάξη, παρακάλεσα την μαμά μου να σταματήσω να της λέω όλα τα μαθήματα γιατί κουραζόμουν… (δεν τα έλεγα μόνο μία φορά… ήταν πράγματι κουραστικό!), άρχισα να έχω την πρώτη κλίση προς το επάγγελμα που ήθελα να ακολουθήσω (και ακουλουθώ), καθώς είχαμε πολλα ξαδελφάκια μωρά και τα νταντεύαμε συχνά, πήγα στο Λύκειο, όπου και φόρτσαρα και διάβαζα και ξεσκιζόμουν για να μπω στο Πανεπιστήμιο και να γίνω κάτι στη ζωή μου. Τελικά, πέρασα στη Ρόδο Νηπιαγωγός, το επάγγελμα που ήθελα από το Γυμνάσιο, τελείωσα πριν την ώρα μου τις φοιτητικές υποχρεώσεις, αποφοίτησα, έδωσα μία φορά Α.Σ.Ε.Π., δεν πέρασα αλλά έπιασα μια καλή σειρά και τώρα δουλεύω σε Βρεφονηπιακό σταθμό (ως συμβασιούχα βέβαια).

Σήμερα, λοιπόν, γιορτάζω και κλείνω τα 24… Μεγαλώνω σιγά σιγά…. Έρχονται τώρα άλλες υποχρεώσεις… Δεν δρομολογούνται, αλλά καιρός να μπαίνουμε σε μια σειρά για να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε τις μελλοντικές υποχρεώσεις. Κάνω ένα μεγάλο ΦΟΥΥΥΥΥΥΥΥ και σβήνω τα κεράκια και εύχομαι……..!!!! Δεν τη λέω την ευχή για δε θα πιάσει😛

Κοπιάστε να φάτε ένα και δύο και τρία και όσα κομμάτια τούρτα και γλυκά θέλετε…. Έλα πάρε πάρε, η καλή η τούρτα… Έλα πάρε πάρε, έχω ποικιλία😆

orgasmos-glukwn.jpg

28 thoughts on “Κλείνω τα 24 …

  1. Να τα εκατοστήσεις μικρή μου!!!!!! Ευτυχώς που είσαι ειλικρινής γιατί αλλέως (κατά το γαλέος) θα τα έλεγα εγώ!!! Χαλάλι βρε! Ησουν και είσαι καλό παιδί (όταν το θες). Γιατί όταν ΔΕΝ, Παναϊα μου σώσε είσαι!!!

    Καλά, πού είναι τα τρουφάκια;;;;;

  2. χρονια πολλαααααα!!
    χρονια ομορφα!!!
    χρονια γεματα γελιο και αγαπη!
    χρονια σπαρταριστα !
    χροναι με ταξιδια, με φιλους, με παρεες!!
    να περασεις καλα!!!
    εγω το γλυκακι μου θα το παρω, γιαιτ μια υπογλυκαιμια με επιασε με τοσα που ειδα!
    καλημερα!

  3. μπλιαχ…φάτε μάτια ψάρια…
    Την διεύθυνση μου την έχεις…στείλε 2-3 από τα παραπάνω να γλυκαθούμε!!!🙂
    Άντε…και χρόνια πολλά!!!

  4. Πολύ καλός ο απολογισμός σου αγαπητό Αστροπελέκι!
    Χρόνια σου Πολλά και ότι επιθυμείς!
    Εύχομαι ό,τι καλύτερο για εσένα και αυτούς που αγαπάς!😉

  5. Χρονια Πολλά Αστροπελεκάκι!!!!!!!!
    Πολύχρονη και ότι επειθυμείς να το κανεις στη ζωή σου!
    (Αριστερόχειρας ε; Αρα και πιο έξυπνη από τους δεξιόχειρες! Κι εγώ μία απ’τα ίδια)

  6. Αδελφούλα μου ευχαριστώ! Μια από τα ίδια είσαι και συ! Ή μάλλον….. Και που είσαι καλό παιδί, αν βαριέσαι…. κλάφτα!😆

    lifewhispers, σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου!!!

    Μάνο, ευχαριστώ πολύ πολύ! Την ξέρεις την διεύθυνση μου καλέ μου! Φέρε την οικογένεια να φάτε τούρτα αλά τσιζ κέικ που έφτιαξα με τα χεράκια μου😛 (μην σχολιάσεις…γιατι σε βλέπω, εδώ το έχεις… :P)

    Adonie, όντως ήταν ένας απολογισμός… Του χρόνου, τι θα κάνω;😛 Κόπι πέιστ το ίδιο😆
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!

    Βέρα, αριστερόχειρ και γουστάρω πολύ, διότι οι αριστερόχειρες είμαστε και πολύ καλλιτεχνικά άτομα τρομάρα μας😆
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

    Μακάρι οι ευχές σας να πιάσουν τόπο!!!!

  7. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!!!
    Μπορώ να πω ότι είναι ένας απολογισμός με ολίγη από χιούμορ!

    Η αλήθεια, περίμενα σχόλια του τύπου «τι καλόπαιδο που ήσουν», «τι βασανιστηρια είναι αυτά που έκανες», «τι πεισματάρικο παιδί που ήσουν»… Αλλά ευτυχώς ακόμη δεν με πήρατε χαμπάρι😆

  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! Ευχομαι να εισαι πολύχρονη και πολύχρωμη καλή μου!!!! Φιλάκια πολλάααααααααααααααααααααααα!

  9. Σε ευχαριστώ πολύ Αγριοκερασοζουζούνα μου!!!!!
    Υδροχόοι παιδί μου… Υδροχόοι! Υπάρχουν καλύτερα παιδιά;;;;;;😛😛

    Φιλιά πολλά επίσης!🙂

  10. Παράθεμα: Όχι ρε γαμώτο… ΜΕΓΑΛΩΝΩ! « Astropeleki - Just another star in the webSky

Σχολιάστε

