Μια μέρα χωρίς τηλεόραση!


για όσους βλέπανε δηλαδή …

Κλείστε την τηλεόραση!
Για μια μέρα, έστω.
Δείξτε τους την δύναμη του κοινού.
Μην τους δώσετε άλλο το δικαίωμα της χειραγώγησής μας.
Ζητάμε ανεξάρτητη και αντικειμενική πληροφόρηση, έγκαιρη, έγκυρη και σοβαρή ενημέρωση, χωρίς ροζ και κίτρινες αποχρώσεις.

Λέμε όχι:

  1. Στην παραπληροφόρηση της διαπλοκής.
  2. Στα χειραγωγούμενα ΜΜΕ.
  3. Στην συγκάλυψη των σοβαρών θεμάτων.
  4. Στις εκπομπές – σκουπίδια χάριν τηλεθέασης.
  5. Στα μονοθεματικά δελτία ειδήσεων.

Απαιτούμε σεβασμό και ποιότητα.
Κλείνουμε την τηλεόραση στις 11 Φεβρουαρίου.
Όλοι μας!

Υ.Γ Αναδημοσιεύστε το στα blog σας.
Στείλτε το, με mail στους γνωστούς σας.
Ας τους αποδείξουμε οτι δεν ανεχόμαστε άλλο τα «σκουπίδια» τους.

att00001.jpg

3 thoughts on “Μια μέρα χωρίς τηλεόραση!

  1. Το ειχα βαλει και εγω… Μακαρι να την κλεισουμε ολοι μας και ολη την εβδομαδα… Μπας και σκεφτουνε τα καναλια να εχουν καλυτερη ενημερωση… Την καλημερα μου…

  2. Άστα να πάνε κύριε Πάπιε μου! Μου το είχαν στείλει με μέιλ, οπότε το δημοσίευσα.
    Το θέμα είναι ότι ενώ δεν βλέπω τηλεόραση, ούτε καν την ανοιγω, παρά μόνο για να δω τις μεσημεριανές σειρές του Σαβ-κου (Φιλαράκια ως επί το πλείστον), σήμερα δεν το τήρησα😦
    Είμαι άρρωστη και μέχρι να με πάρει ο ύπνος το μεσημέρι, καθόμουν και χάζευα την τηλεόραση…. Μετά την έκλεισε η αδελφή μου.😦

    Καλησπέρα σου😉

Σχολιάστε

