Τι όνειρα να κάνω…


Σε αυτό το παιχνίδι με έχει καλέσει η Διηάνειρα εδώ και πολύ καιρό! Επιτέλους αξιώθηκα να γράψω κάτι για τα όνειρα…

Τα όνειρα είναι οι βαθιές μας επιθυμίες; Μήπως είναι απλά οι άπιαστες και το απραγματοποίητο; Δεν ξέρω γιατί… αλλά πάντα ήμουν άτομο που έκανε όνειρα… Σε οποιονδήποτε τομέα… Υπερβολικά πολλά όνειρα… Ό,τι και αν σκεφτόμαι, πάντα το προχωράω λίγο παραπάνω από την πραγματικότητα… Αυτό δεν είναι πάντα πολύ καλό καθώς εκ του αποτελέσματος κρίνεις ότι ζεις μέσα σε μπλε συννεφάκι και πέφτεις απότομα στο έδαφος. Ο άτιμος ο Ποσειδώνας με βάζει συχνά σε παγίδες… Και ενώ το συνειδητοποιώ στην αρχή, δεν φρενάρω… Όνειρο, το ανεξήγητο…

Τι όνειρα να κάνω
που φεύγεις και σε χάνω
τι όνειρα να κάνω τώρα;
Τι όνειρα να κάνω
που φεύγεις και σε χάνω
κι είν’ η ζωή μου κατηφόρα

Εγώ τα όνειρα τα έκανα μαζί σου
τώρα πού πας και πού μοιράζεις το κορμί σου
Εγώ τα όνειρα τα έκανα με σένα
τώρα κατάλαβα πως ήσουν ένα ψέμα

Τι όνειρα να κάνω
που φεύγεις και σε χάνω
τι όνειρα να κάνω τώρα;
Τι όνειρα να κάνω
που φεύγεις και σε χάνω
κι είν’ η ζωή μου κατηφόρα

Εγώ τα όνειρα τα έκανα μαζί σου
τώρα θα ζω μονάχα με τη θύμησή σου
Εγώ τα όνειτα τα έκανα με σένα
κι εσύ αγάπη μου φιλάς δυο χείλη ξένα

Τι όνειρα να κάνω
που φεύγεις και σε χάνω
τι όνειρα να κάνω τώρα;
Τι όνειρα να κάνω
που φεύγεις και σε χάνω
κι είν’ η ζωή μου κατηφόρα

2 thoughts on “Τι όνειρα να κάνω…

Σχολιάστε

