Τα 7 κακά της μοίρας μου


Σε αυτό το μπλογκοπαίχνιδο με κάλεσε ο αγαπητός Φώτης, ο οποίος λέει, θέλει να μάθει ποια είναι τα 7 κακά της μοίρας μου….
Εν αρχή… ην ο Μάκης! Ουπς, λάθος θέμα…. Κάθησα και σκέφτηκα, και είδα ότι μ’ αγαπάς…. Ξανά λάθος… Για κάτσε να συγκετρωθώ λίγο και να σταματήσω να κάνω συνειρμούς….😛

Τελικά, όταν ξεκινάς να λες για τα άσχημα του εαυτού σου, μπορείς να καταλάβεις το πόσο απαιτητικός μπορεί να είσαι από τους άλλους.. Πέραν του ότι «εκτίθεσαι» (πάντα μέσα σε εισαγωγικά)…. Αν και τώρα που το σκέφτομαι, δεν είμαι η μοναδική που μπορεί να έχω αυτά τα 7 «κουσούρια»…

Ξεκινώ λοιπόν…

  1. Ένα… Είμαι υπερβολικά τακτική… σε σημείο να είμαι πιεστική και στους άλλους…Δεν το κάνω από κακία, αλλά αν βλέπω, τουλάχιστον τον κοινό χώρο στον οποίο ζω με κάποια άτομα, να είναι ακατάστατος, με πιάνει υστερία! Είναι σα να με αποσυντονίζει ένα πράγμα…. Μ’ αρέσει όλα να είναι τακτοποιημένα, για να υπάρχει μια ρμονία στο περιβάλλον.
  2. Δύο…. Είμαι πεισματάρα… Βέβαια, έχω μάθει να με ελέγχω σε σχέση με όταν ήμουν πιο μικρή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχει εξαλειφθεί! Αν μου μπει κάτι στο μυαλό, δεν πα να γίνει το οτιδήποτε, θα κάνω αυτό που θέλω εγώ! Τις περισσότερες φορές αυτό γίνεται δηλαδή….😀
  3. Τρία… Είμαι πολύ δοτική στους ανθρώπους … και ιδιαίτερα στους φίλους μου… Αλλά μόλις πριν κάποιο διάστημα ανακάλυψα πως δεν είναι καθόλου καλό αυτό, διότι σου την φέρνουν πισώπλατα!
  4. Τέσσερα, γίνομαι πολύ ανταγωνιστική και εγωίστρια, όταν μου δώσει άλλος το ερέθισμα… Με την έννοια του ότι και ο άλλος είναι πιο εγωίσταρος και δεν βλέπει πέρα από αυτό που θέλει εκείνος. Όταν έχω δίκαιο, το ξέρω… γι’ αυτό και θα σου δώσω και τις εξηγήσεις… Θα σου δώκω ντοκουμέντα που λέει ο λόγος. Αλλά όταν ο άλλος φοράει παρωπίδες, τα παίρνω στην κράνα! Εάν τελικά δεν καταφέρω να τον πείσω, τον αφήνω να ζει στον κόσμο του… Δεν θα τρελαθώ κιόλας!😛
  5. Πέντε… είμαι ανεκτικός άνθρωπος και υπομονετικός…. Το κακό είναι ότι αντιδρώ μόνο όταν ξεπεράσουν κατά πολύ τα όρια… Εκεί γίνομαι μαινόμενος ταύρος… Ηφαίστειο που ξυπνά και η λάβα του τρέχει να κάψει όποιον βρει μπροστά του!
  6. Έξι… όταν με γνωρίζουν καινούργια άτομα, ενώ είμαι προσιτή, βγάζω μια σοβαρότητα και μια ντροπαλότητα. Δεν το κάνω επίτηδες… Απλά μέχρι να βολιδοσκοπίσω τον άλλον, δεν ανοίγομαι πολύ, ούτε κάνω το χαζοχαρούμενο… Σα να περνάω από σκανάρισμα για να δω τι καπνό φουμάρουν οι άλλοι ας πούμε!
  7. Επτά… Δεν εκφράζομαι εύκολα… Μπορεί να νιώθω ένα σωρό συναισθήματα αλλά δεν το δείχνω. Τα κρατάω μέσα μου μέχρι να μου’ ρθει ντουβρουτζάς και να πάθω παραλήρημμα! 😀

Νομίζω αυτά είναι όλα… Χμ, τώρα αν ξέχασα και κάτι… Ε δεν πειράζει… Θα υπάρξει και άλλο παρόμοιο μπλογκοπαίχνιδο😛

Προσκαλώ όποιον θέλει από το blogroll μου να παίξει το παιχνίδι!

Συνηθίζω να συνοδεύω τα ποστ μου με ένα youtubάκι… Ορίστε ένα από τα αγαπημένα μου…

9 thoughts on “Τα 7 κακά της μοίρας μου

  1. Καλησπέρα Αστροπελέκι μου.

    Μάθαμε και τα δικά σου εφτά κακά. Και επιβεβαιώνεις κάτι που το είπα στην «Ξανθιά»: Ότι με αυτό το παιχνίδι ανακαλύψαμε αίφνης υπόγειες συγγένειες.

  2. Φώτη και Daisy μου αν το ξεψαχνίσουμε περισσότερο, θα δούμε πόσο πολύ μοιάζουμε όλοι μας και πόσο διαφορετικοί είμαστε στν πραγματικότητα!

  3. Καλά τα λες… καλά τα λες… Ειδικά το πρώτο και το έβδομο είναι τα πιο εκνευριστικά απ’ όλα… το πρώτο γιατί πληγώνεις την αδελφούλα σου που παίρνει δύναμη μέσα από την αταξία (θυμάσαι όμως ότι πιο παλιά ήμουν πιο τακτική…) και το άλλο γιατί πληγώνεις χειρότερα τον ίδιο σου τον εαυτό… Αμα δεν το ανοίγεις το ρημάδι σου να μιλάς στον άλλον χειρότερα γίνεσαι, όχι καλύτερα! Ασε που μπορεί κιόλας να σε παρεξηγήσει ο άλλος ενώ δεν υπάρχει λόγος…

    Καλό είναι λοιπόν να απαριθμούμε τα κακά της μοίρας, κοινώς τα ελαττώματά μας. Καλο όμως είναι και στην ουσία να τα συνειδητοποιούμε και να κάνουμε κάτι γι’ αυτά. Π.χ. εγώ… είμαι μέσα στην αταξία… ξέρω όμως… ΞΕΡΩ ότι μέσα από την αταξία επέρχεται η ισορροπία. Οπότε ΕΠΙΜΕΝΩ σε αυτό!!! :Ρ

  4. Π.χ. εγώ… είμαι μέσα στην αταξία… ξέρω όμως… ΞΕΡΩ ότι μέσα από την αταξία επέρχεται η ισορροπία. Οπότε ΕΠΙΜΕΝΩ σε αυτό!!! :Ρ

    Κάτσε να ρίξω ένα γέλιο εδώ😆 😆 😆

    Πάω να δω τα δικά σου 7 κακά….

  5. Λοιπόν… θα αρχίσω να αναρωτιέμαι…. ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ???? Ειστε ίδιες… και στην αταξία (τουλάχιστον) ταιριάζω και γω με τη δική σου αδελφη!! Μήπως είσαι και κριός??

  6. Άτακτη είσαι και συ;;;; Θα σε ραπίσω😆
    Είμαι Υδροχόα και έχω ωροσκόπο Ζυγό… Ο Ωροσκόπος μου με κάνει να θέλω να τα βλέπω όλα σε αρμονία… Τι να κάνουμε!!!

Σχολιάστε

