Καλό μήνα με Secret Combination


Αν και δεν είχα παρακολουθήσει καθόλου τα του διαγωνισμού και θεωρούσα ότι κανένα από τα 3 τραγούδια δεν έχει κάτι μοναδικό για να μας δώσει την πρώτη θέση, όσο πάει και μ’ αρέσει περισσότερο το Καλομοιράκι. Βασικά, εδώ που τα λέμε, η Καλομοίρα σε σχέση με τον Μαρτάκη και την Χρύσπα είχε το πιο δυνατό τραγούδι. Άντε και καλή μας επιτυχία!!!!

Καλό μήνα σε όλους και Χρόνια μου Πολλά (ονομαστική γιορτή βλέπετε!)😛

 

Κεραστείτε

gluka1.jpggluka2.jpggluka3.jpggluka4.jpg

16 thoughts on “Καλό μήνα με Secret Combination

  1. Για τη γιορτη σου ευχομαι
    μονο χαρες και γελιο
    και η ευτυχια να γενει
    στο σπιτι σου θεμελιο!!!

    Χρονια Πολλα και Καλά!!!
    Καλο μηνα!!!

  2. ααααα, ασε με να μη σχολιασω καθολου τη γιουροβιζιον, πλιιιιιζζζζ!!
    μονο να ευχηθω χρονια καλα και να παρω ενα γλυκακι!!
    να σε χαιρονται οσοι σ αγαπανε,ναι;;;;
    καλη κυριακη!

  3. Σε ευχαριστώ πολύ lifewhispers 🙂
    Μα γιατί να μην σχολιάσεις την Ευρωβίζιοννννν;;;😆 Έλα καλέ, πες! Δεν δαγκώνουμε… μόνο αρπάζουμε… (από το γνωστό «ό,τι αρπάξει ο κ@λος μας»😆 )

    Καλή Κυριακή επίσης!

  4. Χρόνια σου πολλά αδελφούλα να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν ..κι εμείς φυσικά εστω διαδικτυακά… η καλομοίρα σούπερ στο ντύσιμο… το τραγούδι θα μπορούσε να ήταν καλύτερο. Φιλιά πολλά

  5. Ευχαριστώ πολύ αδελφούλη μου🙂

    Καλά, το φορεματάκι της ήταν πολύ όμορφο! Ελπίζω να είναι κάτι ανάλογο και σέξι την βραδιά εκείνη!

  6. Ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου γκαρμποφανούλα!!!!!!!
    Μην ανυσηχείς… και γω χαμένη είμαι τελευταία…. δυστυχώς… Αχ νυστάζω😦

  7. Χρόνια Πολλά!! Να σε χαιρόμαστε καλό μου αστροπελέκι!!!! Να χαμογελάς πάντα… Εύχομαι ό,τι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου!!! Άρπαξα ένα σοκαλοτογλειφιτζουράκι…μιαμ μιαμ!

  8. Αμαν και ειδηση δεν πηρα τοσες μερες… Μη μου κρατας κακια,ε ; Χρονια πολλα και καλα !!! Να σε χαιρομαστε και οτι επιθυμεις ! 🙂

  9. Σιγά μη σου κρατήσω κακία…. Απλά θα στο κρατήσω μανιάτικο😆

    Σε ευχαριστώ πολύ βρε!

    Αχ, νυστάζω και πάλι… κλείνουν τα μάτια μου😦

Σχολιάστε

