Στολίσαμε την τάξη μας ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ


Χθες έκανα ένα σχόλιο στο μπλογκ της Άννας και υποσχέθηκα να ανεβάσω φωτογραφίες από την στολισμένη τάξη μας.

Η πόρτα μας…

dsc01971.jpg

Η τάξη μας…

dsc01960.jpg

Δύο ομαδικές εργασίες με τα παιδιά. Ζωγραφίσαμε δύο κλόουν, τον έναν με τέμπερες και τον άλλο με μαρκαδόρους.

dsc01948.jpg

dsc01949.jpg

Ο στολισμός στα παράθυρα και τα φώτα…

Η μάσκα που έφτιαξαν τα παιδιά…

dsc01962.jpg

Ζωγραφίσαμε με τέμπερες σε 4 βασικά χρώματα, αναμίξαμε χρώματα και βάψαμε τα χαρτόνια. Κατευθείαν ρίξαμε χρυσόσκονη για να στεγνώσει μαζί με την μπογιά. Τους την διακόσμησα με δύο φτερά. Δεν είναι πολύ αριστοκρατική;🙂

12 thoughts on “Στολίσαμε την τάξη μας ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ

  1. Και στις δύο βρε συ! Την μία θα είσαι σε μένα, την άλλη στην Άννα. Και μη σε νοιάζει η απόσταση… Θα σου δίνω το ιδιωτικό μου ελικόΦτερο να πετάς στο τσακ μπαμ!😆

  2. Ναι Νταιζη μου…
    Ακριβως αυτό!Εγω δεν εχω ελικόφτερο βεβαια αλλά αφου προσφερεται η συναδελφος…
    Αστροπελέκι η ταξη σας τελεια!!!
    Μπραβο μπραβο μπραβο!!!
    Τυχερα τα ζουζουνια σου!
    ΥΓ Μπραβο σου ειπα;

  3. Αχ τι ομορφιά!!!!
    Καλές αποκριές!!!
    Να δανειστώ τη μάσκα με τα φτερά να τη φορέσω στο καρναβάλι της Ξάνθης που θα πάω;

  4. ποποοο πολυ στολιδι μπραβο να χαιρονται τα πιστιρικια.. κ η μασκα πολυ ομορφη.. καλη σου μερα

    Υ.Γ. να με συνχωρεις μα απουσιαζα κ δεν σου ευχηθηκα χρονια πολλα.. εστω κ καθυστερημενα να τα χιλιασεις..

  5. Γεια σου Ωκεανέ μου! Σε ευχαριστώ για τις ευχές😉
    Περιμένω πως και πως να βάλω τα καινούργια στολίδια τώρα… Τα βαρέθηκα τα αποκριάτικα😛

  6. Καλησπέρα Φώτη μου🙂
    Το πάρτυ μας το κάναμε την προηγούμενη Τετάρτη… όλοι οι βρεφονηπιακοί σταθμοί του δήμου μαζί και περάσαμε πολύ ωραία. Χορέψαμε και βγάλαμε φωτογραφίες, οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε κολλάζ μέσα στην τάξη μας μαζί με την επίσκεψη του κλόουν που είχαμε στο σχολείο μας και μερικές δημιουργίες των παιδιών εν ώρα εργασίας.

    Για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες…δυστυχώς… Αν και θα το ήθελα πολύ! ‘Έστω και αυτές που έβγαλα με το κινητό μου.

  7. Δεν ξέρω που να πρωτοκάνω σχόλιο, για τις πανέμορφες αλλά και διασκεδαστικές δουλειές σου. Το έκανα εδώ!!! Είναι όλα φανταστικά, ένα και ένα!!!Τα είδα και άλλες φορές , αλλά σήμερα που τα ξαναβλέπω μου φαίνονται παραμυθένια, ίσως επειδή οι απόκριες είναι εδώ!!!Φιλάκια!!!Εξαιρετικές δουλειές!!!Μπράααβοοο!!!!

  8. xartaetoi :

    Δεν ξέρω που να πρωτοκάνω σχόλιο, για τις πανέμορφες αλλά και διασκεδαστικές δουλειές σου. Το έκανα εδώ!!! Είναι όλα φανταστικά, ένα και ένα!!!Τα είδα και άλλες φορές , αλλά σήμερα που τα ξαναβλέπω μου φαίνονται παραμυθένια, ίσως επειδή οι απόκριες είναι εδώ!!!Φιλάκια!!!Εξαιρετικές δουλειές!!!Μπράααβοοο!!!!

    Βάλια μου να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ🙂

Σχολιάστε

