Ο Μάκης στο msn


Δεν πρόλαβα να σας γράψω μερικές ευχές για σήμερα, καθώς το Σάββατο μας κόψανε το ρεύμα από νωρίς το πρωί στην Αθήνα, οπότε φύγαμε για το εξοχικό χωρίς να σας αποχαιρετήσω! Και στο εξοχικό δεν έχουμε ιντερνετ… καθώς δεν έχουμε τηλέφωνο παρά μόνο συγκεκριμένους μήνες του χρόνου.

Καλή Σαρακοστή σε όλους! Εύχομαι σήμερα, ΚαθαροΔευτεριάτικα, να περάσατε πολύ όμορφα όλοι σας και να πετάξατε πολύ ψηλά τον αητό!😛
Εμείς δεν πετάξαμε… όχι γιατί είμαστε μεγάλα παιδιά και δεν πετάμε πλέον αητόοοο, αλλά γιατί με το αεροδρόμιο δίπλα μας και τα αεροπλάνα να πετάνε χαμηλά, είπαμε ας μην πετάξουμε και μπλεχτούνε στην καλούμπα μας που θα την αμολούσαμε μέχρι τέλος😛

Ας γελάσουμε τώρα….😆

makis-in-msn.jpg

6 thoughts on “Ο Μάκης στο msn

  1. Γεια σου Γκαρμποφανουλάκι μου🙂
    Μόλις τελείωσα με τις χαρτοκοπτικές. Σήμερα ξεστόλισα την τάξη μας και πλέον είναι τελείως άδεια από χρώμα. Όμως εγώ είχα προετοιμαστει… Και έτσι έχω έτοιμα τα ανοιξιάτικά μου, στα οποία έβαλα κλωστές για να ξεκινήσω κρέμασμα αύριο. Έβγαλα και φωτό για να ανεβάσω ποστ σε λίγο με τα μόμπιλο που θα κρεμάσω.🙂 🙂 🙂

  2. Kαλη Σαρακοστή Αστροπελεκάκι μου!!!! Ούτε εμείς πετάξαμε…😦 Απο βαρεμάρα βέβαια…. Κοιμόμουν όλη μέρα Καθαροδευτεριάτικα!! ΜΟΝΟ εγώ!!!!!!

  3. Καλά μη το λες ότι μονο εσύ κοιμόσουν…. Εγώ μόλις έφαγα, μετά από λίγο με έτσουζαν τόσο πολύ τα μάτια μου και χρειαζόμουν ύπνο επειγόντως. Από τις 2 το μεσημέρι μέχρι τις 5 που μου φώναζαν να σηκωθώ για να φύγουμε, κοιμόμουν του καλού καιρού.😀

    Παλαιότερα φτιάχναμε μόνοι μας τον χαρταετό. Πολύ ωραία διαδικασία… πολύ ωραία. Και μάλιστα ήταν γεροί χαρταετοί και είχαν αρκετό βάρος, όπερ για να σηκωθεί στα ουράνια, ήθελε περισσότερο κόπο. Του εμπορίου είναι ψεύτικοι!

Σχολιάστε

