Στόλισα την τάξη μου ανοιξιάτικα


Ιδού λοιπόν… Σας υποσχέθηκα να σας δείξω πως φαίνονται τα θεματάκια μου.
Κάθησα λίγο παραπάνω στη δουλειά, αλλά ευτυχώς τελείωσα γρήγορα με το κρέμασμα.
Αφήνω τις φωτογραφίες να μιλήσουν από μόνες τους!

Τα κρεμαστά λουλουδάκια…
dsc01997.jpg

Οι μελισσούλες μου…
dsc01998.jpg

Οι πασχαλίτσες μου…
dsc01999.jpg

Οι ελεφαντίνες μου…
dsc02000.jpg

Τα χελιδονάκια μου…
dsc02003.jpg

Ο κήπος στα τζαμάκια μας…

dsc02006.jpgdsc02007.jpg

dsc02005.jpg

Και από έξω πως φαίνεται

dsc02010.jpg

Τέλος, μου ζήτησε μια φίλη να της φτιάξω χελιδόνια, παρόμοιο μοτίβο με αυτό που έκανα στον σταθμό, που τα έχω πάνω σε καλώδια, αλλά να βρίσκονται πάνω σε δέντρο. Ορίστε τι της έφτιαξα:

16-03-08_1628.jpg
16-03-08_1627.jpg

13 thoughts on “Στόλισα την τάξη μου ανοιξιάτικα

  1. χεχεχε φχαριστώ φχαριστώ!

    Νσ σου πω… βλέπω αυτόν τον κήπο και τον ζηλεύω τόσο, που θέλω να φτιάξω και στα παράθυρα του δωματίου μου έναν παρόμοιο!

  2. Καλησπέρα καλή μου!🙂
    Έχω μέρες να αφήσω σχόλιο στο μπλογκ σου… Μένω στο να σε επισκέπτομαι και να διαβάζω απλά…😦

  3. Όπως ανακοίνωσα και στην Salerosa πέσατε θύμα απάτης. Ο διαχειριστής του blog diianeira κάθε άλλο παρά γιατρός είναι. Μετά από τα χθεσινά μου σχόλια στο τελευταίο post τα οποία προκλητικά αφαιρέθηκαν έγινε αντιληπτό ότι ο/η diianeira υποδύεται ιατρική ταυτότητα χωρίς τις ελάχιστες γνώσεις ενός πρωτοετούς φοιτητή της σχολής.Πανικόβλητη μετά την αποκάλυψη έσβησε το ιστολόγιο ή το άλλαξε σε ιδιωτική μόνο πρόσβαση.Παρακαλώ κυκλοφορήστε το. Επισκεφθείτε το http://alldoctorsmess.blogspot.com/ για μια αληθινή γεύση ιατρικής γλώσσας.

Σχολιάστε

