Οι 13 πιο ΗΛΙΘΙΕΣ ερωτήσεις


eballs.png

01. Γυρίζεις σπίτι κατάκοπος και σου λένε: – Ήρθες;
(Όχι έρχομαι σε 10 λεπτά!)

02. Σε παίρνουν τηλέφωνο στο σταθερό: – Έλα ρε σπίτι είσαι;
( Όχι, είμαι στο χωράφι κι έχω κάνει εκτροπή!)

03. Σε καφετέρια: – Ένα frappe γλυκό, χωρίς.
– Χωρίς γάλα;
(Όχι, χωρίς καλαμάκι!)

04. Συναντιέσαι με ένα φίλο: – Έλα ρε που είσαι;
(Στην απέναντι γωνία!)

05. Ανάβεις στο θερμοσίφωνο: – Θα κάνεις μπάνιο;
(Όχι το άναψα για να καίει ρεύμα!)

06. Ντύνεσαι και ετοιμάζεσαι να φύγεις, οπότε ακούς: – θα βγεις;
( Όχι, προβάρω ρούχα!)

07. Τρως το φαΐ, ζητάς δεύτερο πιάτο και σου λένε: – Σ’ άρεσε;
(Όχι, αλλά μη σε προσβάλω!)

08. Λες στον άλλο ότι βρήκες κοπέλα και σου λέει: – Καλή είναι;
(Όχι αλλά μια ψυχή που είναι να βγει…)

09. Έρχεται ο υδραυλικός σπίτι και ο ιδιοκτήτης τον ρωτάει: – Ήρθατε για τη
βρύση;
(Όχι! Ν’ αλλάξω μια λάμπα & να κρεμάσω και τις κουρτίνες!)

10. Δώδεκα τη νύχτα, βάζεις πιτζάμες, λες καληνύχτα και πας στο δωμάτιό σου
οπότε σε ρωτάνε:
– Πας για ύπνο;
(Όχι πάω να ρίξω μπετά σε μια οικοδομή!)

11. Κάθεσαι σε καφετέρια και περνάει γνωστός: – Α, εδώ κάτσατε;
( Όχι, ολογράμματα είμαστε)

12. Πας στο βενζινάδικο, κατεβαίνεις από το αμάξι και ανοίγεις το πορτάκι
της βενζίνης:
– Βενζίνη θέλεις;
(Όχι, να του βάλω πορτοκαλάδα).

13. Καλείς κλειδαρά, έρχεται μετά από 40 λεπτά και σε βρίσκει από έξω: –
Κλειδώθηκες από έξω;
( Όχι, απλά βρίσκω εναλλακτικούς τρόπους να ανοίγω πόρτες)

10 thoughts on “Οι 13 πιο ΗΛΙΘΙΕΣ ερωτήσεις

  1. Ελπίζω να πέρασες καλά το Σαββατοκύριακο και η αυριανή αργία να είναι γλυκιά και όμορφη. Και χαμογελαστή σαν τα δυο τελευταία ποστ σου.

  2. Είχα μια ενδιαφέρουσα Παρασκευή, ένα κουραστικό αλλά ταυτόχρονα συναρπαστικό Σαββάτο και μια οικογενειακή Κυριακή.

    Ελπίζω και συ να πέρασες όμορφα και να μην πτοήθηκες από συννεφιές😛

  3. Γεια σου Φιράκι μου!
    Η αλήθεια είναι ότι έπεσε δουλειά στο σχολείο… Ετοιμάζουμε τα Πασχαλινά για τα παιδιά και ήδη έχω ξεκινήσει να φτιάχνω πράγματα για να είμαι έτοιμη μια ώρα αρχίτερα και να έχω το μυαλό μου ξεκούραστο. Παράλληλα φτιάχνω μια βάση δεδομένων και περνάω μερικές ώρες δουλεύοντάς την.
    Ταυτόχρονα, δυστυχώς έκατσα και είδα μερικά επεισόδια από το Lost και κάθομαι και βλέπω το βράδυ .

    Αυτή τη στιγμή έχω μία νύστα, αλλά έχει Μαύρα Μεσάνυχτα και δεν υπάρχει περίπτωση να το χάσω…. χεχεχεχε Τι γλυκούλης που είναι αυτός ο αστυνομικός! (δεν είναι κούκλος, αλλά έχει κάτι που τον κάνει πολύ γλυκούλη)
    🙂 🙂 🙂

    Ελπίζω αύριο να προλάβω να περάσω μια βόλτα από τους φίλους….
    Θα προλάβω; Το πρωί παρέλαση, μετά σπίτι να φτιάξω τις Πασχαλινές κάρτες, να μεταφράσω ένα άρθρο που θέλω για μια εργασία, μετά να κάνω και λίγη βάση που την εχω παρατήσει και θα χτυπάω το κεφάλι μου… Αντί να ξεκουραστώ, θα κουραστώ περισότερο! σνιιιιιιιιιιφ

  4. xixi!! Δεν πειράζει βρε….. εμείς εδώ είμαστε!! Δεν φεύγουμε!! Θα περνάω εγώ να βλέπω το χαμογελάκι σου και μου αρκεί!! Να είσαι καλά κουτσούνα μου!! Και με προσοχή το τρέξιμο και το άγχος… Ματς Μουτς!!

  5. Φιράκι μου καλό και αγαπημένο ανοίγω τα χέρια και δες μια τεράαααααααστια αγκαλιά🙂

    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

  6. Tην καλησπερα μου astropeleki 🙂 Οσο για το αγχος στη δουλεια μην χαλιεσαι… Δουλεια να υπαρχει και ολα καλα !!

  7. Δεν χαλιέμαι… Ευτυχώς που μ’ αρέσει αυτό που κάνω και το πάθος μου δεν μ’ αφήνει να αργοπορώ στις υποχρεώσεις μου😉

Σχολιάστε

