Κάρτα για γενέθλια ή κάρτα Πασχαλινή; 01


Που λέτε… την Παρασκευή είχε γενέθλια ένα μαθητούδι μου και ήδη από την Τετάρτη μου έδωσε η μανούλα του τις προσκλήσεις για το πάρτυ που θα κάνει αύριο σε παιδότοπο! Μου έδωσε και μένα πρόσκληση!!!! Θα πάω και γω στο πάρτυ! Θα είναι εκεί πολλά από τα μαθητούδια μου…

Μήπως να το ξανασκεφτώ;;; Κάθε μέρα τα βλέπω, θα με δουν και τη Κυριακή και θα σοκαριστούν τα παιδιά! Θα αρχίσουν να λένε, «ήρθε η κυρία μας, ήρθε η κυρία μας!!!». Χαχαχαχαχα πόσο αστεία και παράξενα νιώθω όταν με βλέπουν καθώς συναντιόμαστε σε χώρους εκτός σχολικής αίθουσας!
1ον αυτά μένουν κόκαλο..
2ον ντρέπονται…
3ον κάθονται σαν οσίες Παναγίες..
4ον Αρχίζουν να με χαιρετούν μέσα στα μαγαζιά, την καφετέρια λέγοντας «γεια σου κυρίιιιαααα»😆

Σήμερα λοιπόν, πήγα στα Τζάμπο για να πάρω δώρο στο σαμιαμιδάκι μου… Εκεί, καθώς περπατούσα αμέριμνη και χάζευα τα παιχνίδια, καθώς δεν ήξερα τι να πάρω… τσουυυυυπ να ένα μαθητούδι μου!!!
«Γεια σου κυρία!!!»
«Ωωωω γεια σου Ευθύμη μου!!! Τι κάνεις παιδί μου; Ήρθες να πάρεις παιχνίδια;»

Πιάσαμε την κουβέντα με την μαμά του, και όταν χωριστήκανε οι δρόμοι μας, είπε πάλι ο μικρός…
«Γεια σου κυρία, γεια σου κυρία!!!!»
Χαίρομαι όταν τα βλέπω εκτός σχολείου τα μικρά μου… Και γελάω με τις αντιδράσεις τους πολλές φορές!!! 😆

Επειδή όμως ήθελα να φτιάξω χειροποίητη καρτούλα… (τα χέρια μου πλέον κόβουν και ράβουν -που λέει ο λόγος- με μεγάλη ευκολία), μόλις ήρθα σπίτι, έψαξα στο internet κάτι σχετικό με animation birthday cakes και τσουπ, βρήκα αυτό που ήθελα. Παζλ ήταν, αλλά εγώ το έφτιαξα σε κάρτα. Και ιδού το αποτέλεσμα:

dsc02137.jpg

Καλό υπόλοιπο Σαβ/κο σε όλους!

13 thoughts on “Κάρτα για γενέθλια ή κάρτα Πασχαλινή; 01

  1. Αααααααχ πέρασα πολύ ωραία και μου άρεσε πολύ που μπορούσα να μιλάω με τους γονείς των μικρών μου και σε εξωσχολικό επίπεδο…με μεγαλύτερη άνεση και πέρα από σχολικά θέματα!!!!🙂 🙂

  2. Λες να βρεθεί κανένας μαγκάκος μαθητής να ζητήσει τον λόγο και να σε προστατέψει από θαμώνα που θα προσπαθήσει να πιάσει κουβέντα μαζί σου, όπως συνέβη στην Άννα;
    Κάτι τέτοιο θα ήθελα να δω…

  3. Ου καλά είσαι… Μια φορά που ήμουν άρρωστη και δεν μπορούσα ούτε να μιλήσω και με είχαν πιάσει τα κλάματα μέσα στην τάξη (γιατί έκαναν και τρομερή φασαρία τα καλόπαιδά μου), ένας από τους αγαπημένους μου άρχισε να λέει «κάντε ησυχία, στεναχωρήσαμε την δασκάλα μας και κλαίει»…😆 Ε μετά άρχισαν όλοι να νιώθουν τύψεις και κάλμαραν… Οπότε δεν θα μου φανεί παράξενο να μου κάνουν κάτι παρόμοιο με την Άννα. Άσε που τα περισσότερα είναι περίεργα και σε περίπτωση που χτυπήσει το τηλέφωνο μου ρωτούν ποιος ήταν!😆

    Πάντως τα μικρά μου τα αγαπώ πολύ πολύ πολύ!!!!

  4. Σε καταλαβαινω απολυτα!!!
    Παω πάντα στα παρτι που με καλουν και μπορω να πω οτι περναω υπεροχα…
    Εχω ολα τα μικρά να τρεχουν να δουν την κυρίααα, εγω τους γονεις να με συστήνουν σε θειες , νονές , γειτόνισσες κτλ
    Ειλικρινα το χαιρομαι οταν με καλουν σε παρτι τους…Ειναι για μενα μεγαλη τιμή…
    Οσο για το γνωστό «γεια κυρία», ζωντας σε μικρή πόλη το εχω πλεον συνηθίσει…
    Μεσα σε καφετέριες να δεις…
    «Κυρίααααα, κυρίαααααααα» και όλο το μαγαζί γυρνάει να δει ποιαν φωναζει ο μικρός…
    (Ε καλά μετα κέρασε τα ποτάκια μας ο ιππότης…)

  5. Α και σενα σε ρωτανε ποιος ειναι στο τηλεφωνο ε;
    Ασε που τετοιο αγχος αν θα παντρευτώ ουτε οι γονεις μου δεν έχουν…
    Φιλια

  6. Αννούλα μου🙂 🙂
    Ήταν το πρώτο πάρτυ που με κάλεσαν… Συνήθως οι γονείς για να είναι και όλα τα παιδιά στο πάρτυ, φέρνουν την τούρτα στο σχολείο και κάνουμε εκεί τα γενέθλια… Οπότε όσα γενέθλια πέρασαν μέχρι στιγμής, έγιναν στην τάξη! Μόλις μου έδωσε ο μικρός την πρόσκληση, έμεινα κάγκελο. Η μαμά του είχε γράψει και το όνομά μου πάνω. Κα Ευδοκία😆 Και το χάρηκα πάρα πολύ. Κατευθείαν είπα ότι εννοείται πως θα έρθω. Το πάρτυ έγινε σε παιδότοπο.. και μάλιστα στον συγκεκριμένο παιδότοπο είχα δώσει βιογραφικό πριν 2 χρόνια, όταν έψαχνα για δουλειά. Είχα μόλις αποφοιτήσει και έπρεπε να ασχοληθώ με κάτι. Δεν με πήραν αλλά δεν έχει σημασία.

    Πάντως αυτό το «κυρία κυρία… γεια σου κυρία» είναι πολύ αστείο και πολύ γλυκό ταυτόχρονα. Μου φαίνεται παράξενο επειδή είμαι μικρή ακόμη. 😛

    Αν με ρωτάνε λέει… Ευτυχώς σπάνια χτυπάει το τηλέφωνο μου μέσα στην τάξη. Μόνο 2 φορές έχει τύχει… και ήταν η μαμά μου. Όταν τους λέω πως ήταν η μαμά μου, τους φαίνεται περίεργο… Του τύπου: «Έχεις και συ κυρία, μαμά και μπαμπά;» 😆

    Στο θέμα του γάμου τώρα… Μου κάνει έκπληξη που τα κοριτσάκια από την ηλικία των 4αρων-5 γνωρίζουν για τον γάμο (ίσως όχι με την ακριβή έννοια). Πολλές φορές, όταν κάνω κάτι στο γραφείο μου και έχω τα παιδιά ελεύθερα να παίζουν ή να ζωγραφίζουν κλπ, έρχονται οι μικρές και μου λένε «Άντε κυρία, πότε θα παντρευτείς, να κάνεις και μωράκι!!!!!!»😆 Ε ρε μπελάς που με βρήκε, σκέφτομαι… Δεν μου έφταναν οι συγγενείς που μου πρήζουν αυτά που δεν έχω για το θέμα αυτό😆
    Και απαντώ: «Καλέ μην ανησυχείς… και όταν παντρευτώ, θα σε κάνω παρανυφάκι!!!!»😆
    Πολλές φορές, επειδή έχουμε και άντρα συνάδελφο, μου λένε: «Κυρία, θα παντρευτείς τον κύριο Γιάννη;;;;»😆 Με πιάνουν κάτι γέλια!!!! (ο άνθρωπος είναι και αρραβωνιασμένος…για να μην δώσω και άλλη εντύπωση😛 )

  7. Τελικά όλα τα παιδιά μοιάζουν πάρα μα πάρα πολύ!!!
    Μίλησες σε άντρα;Τέλος, παντρεύεσαι…
    Και λένε επίσης :Μα κυρία και η μαμά μου είναι 28 αλλά εχει παιδιά…Εσείς πότε;;;»

    Και φαντάσου ειχε ζητησει μαι μαθητρια σε Αη Βασίλη το εξής:
    «Θέλω να φέρεις , ένα καλό, πλούσιο, όμορφο , μελαχροινό άντρα σε κυρία μου»
    Αντάλλαγμα ήθελε να ειναι παρανυφάκι

    Χωρις σχόλια…

  8. Μόνο από τα χαμόγελα;;; Να δεις αγκαλιές… Και το κορυφαίο όταν γραπώνονται από τα πόδια μου και δεν μπορώ να κουνηθώ σε σημείο να φωνάζω να έρθει η παιδαγωγός από το δίπλα τμήμα για να με βοηθήσει😆

Σχολιάστε

