Μπήκε και ο Απρίλης…


… και τα ψεματάκια, τα αστειάκια δίνουν και παίρνουν!!!😆

Καταρχάς ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε όλους!!!!

Στην δουλειά, τα καμάρια μου, μου έκαναν πολλές φορές πλάκα… Οι συνάδελφοι την πατούσαν από το υπόλοιπο προσωπικό… Εγώ ξεσπούσα σε γέλια… Η μέρα ήταν πολύ ωραία… Η καλύτερη πλάκα από όοοοοολες ήταν το γεγονός ότι εγώ που έχω το μεγάλο τμήμα, είχα τα λιγότερα παιδιά!!!!! Από τα άγραφα… Και χτες και σήμερα… Λιγότερα παιδιά από τους άλλους συναδέλφους… Εγώ που κάθε φορά χτυπάω 23-26 παιδιά ημερησίως και οι άλλοι μπορεί να έχουν 17-20!!!!!! Όταν μπήκε στην τάξη μου η διευθύντρια, για να πάρει τις παρουσίες των παιδιών, και μέτρησε 19 σε μένα, με κοιτάει (όπως και χτες) και μου λέει «Μπαααααααααααα!!!!!! Τι γίνεται εδώ;;;!!!»… Άρχισα να γελάω και να λέω «Κάποιος μου κάνει πλάκα φαίνεται… Γιατι και χτες και σήμερα, πάει πολύ!!!!»😆

Γυρνώντας σπίτι και ενώ έχω τελειώσει τα καλαθάκια, τις Πασχαλινές κάρτες και τα φαναράκια (όλα επί 26) για τα καμάρια… επειδή είμαι τελικά και πολύ μαζόχα με τις κατασκευές, έκατσα να φτιάξω τον ανοιξιάτικο κήπο που έλεγα σε προηγούμενο ποστ, πάνω στα τζάμια του δωματίου μου. Δεν μου πήρε και πολυ ώρα… Πριν καν τελειώσω, είχα κρεμάσει κάποια πράγματα και περνάει η μαμά μου απ’ όξω, βλέπει τα τζάμια, σταματάει, γυρνάει πίσω, ανοίγει την πόρτα, μπαίνει μέσα και λέει: «Αχ τι ωραίο που είναι… τι φτιάχνεις;!!!»…. Ναι, λέω, τα ίδια έχω κάνει και στο σχολείο… το έβγαλα και φωτό (σιγά που θα το έχανα)… Ορίστε:

dsc02174.jpg

Γυρνώντας η αδελφούλα μου από ιδιαίτερο, ακούω τις (ψιλο)τσιρίδες της για το θέαμα… Μπαίνει μέσα, κοιτάει τις μελισσούλες και μου λέει: «Οι μελισσούλες είναι χοντρουλές… Δεν πιστεύω να υποννοάααας κάτι με αυτό!»… Μην περιμένετε πως της απάντησα… Κούνησα το κεφάλι μου και συνέχισα την δουλειά μου.

Αυτό που παρατήρησα τελευταία είναι ότι αφού τελειώσω τις κατασκευές για το σχολείο, παρόλο που κάνω ΑΜΑΝ να ησυχάσω (!!!!!!!!!!!), μετά επειδή δεν έχω τι να κάνω (ή μάλλον έχω, απλά βαριέμαι τα υπόλοιπα…), λέω, οκ, τι να φτιάξω τώρα;;;; Χτες τελείωσα τα φαναράκια για τα παιδιά… Σήμερα είπα να φτιάξω του δωματίου τον κήπο. Μαζόχα; Ε ναι… ΜΑΖΟΧΑ…😀 Μ’ αρέσει που και χτες και σήμερα έλεγα ότι το μεσημέρι θα κοιμηθώωωωω…. Αμέ, πως… Το πρωί πάλι θα λέω ότι νυστάααααζω… Αλλά it’s ok… Μου περνάει!!😀

Αυτιά γαίδάρου για σήμερα…

8 thoughts on “Μπήκε και ο Απρίλης…

  1. Γλυκοκερασοζουζούνα μου, με τα παιδιά φτιάχνω άλλα πράγματα… Φτιάχνουν και εκείνα κατασκευές, τις οποίες παίρνουν σπίτι τους. Αλλά σκέψου ότι με 26 παιδιά, ένα-δυο να αρχίσουν να βαριούνται και τότε σηκώνονται από την καρέκλα τους και επικρατεί το χάος!!! Άλλο να ασχολείσαι ατομικά με κάθε παιδί και άλλο με 26 ταυτόχρονα, που την μία θα μαλώνουν για την κόλλα, την άλλη γιατί ο διπλανός τους πειράζει, την άλλη γιατί του πήρε το χαρτάκι, την άλλη γιατί δεν ξέρει πως να το κάνει…. Κάνουμε κατασκευούλες… όχι πολύπλοκες, αλλά τέτοιες ώστε να μην βαριούνται εύκολα🙂

Σχολιάστε

