Μy blue suede shoooooooessss


Μου άρεσε πολύ το παιχνίδι που είδα στην Πριγκιπέσσα μου και επειδής έχω ένα πάθος με παπούτσια, συνέχεια αγοράζω και ας έχω 10 ζευγάρια που λέει ο λόγος. Ευτυχώς δεν κάνω εξαιρέσεις… Όλων των ειδών τα παπoύτσια αγοράζω… Και καθημερινά, και αθλητικά και γοβίτσες και ίσια και με τακούνια και και και …. Αν μου κάτσει στο μάτι… ΕΤΕΛΕΙΩΣΕ😆

Tα αγαπημένα μου παπούτσια είναι πολλάαααα… Αλλά τα παρακάτω είναι τα πολύ αγαπημένα μου:


Τα πιο πρόσφατά κόκκινα καρό μου…Rocketdog

dsc02185.jpg

‘Εχω μια αρρώστια με τα χακί και τα στρατιωτικά… Απωθημένα βλέπετε

dsc02188.jpg

Ε τι να κάνω… Μου άρεσαν και τα δυο και τα πήρα μαζί😀

dsc02186.jpg

Από γοβάκια… Καφέ με ροζ κορδελίτσα και με μια ηρωίδα στον πάτο τους… Μία με μαύρα μαλιά, σγουρά, στυλ Μέρλιν Μονρόε

dsc02189.jpg

Και τέλος… επιστρέφουμε στα λαδοχακί… Γοβάκια αγαπημένα

dsc02190.jpg

Προσκαλώ να παίξουν το παιχνίδι οι: Αδελφούλα, Φώτης, Γκαρμποφανούλα, Αννούλα, Φιράκι, Poet1 και Ωκεανός

17 thoughts on “Μy blue suede shoooooooessss

  1. τα τελευταια ειναι κλασικα αγαπημενα (παρολο που δεν καταφερα να τα αγορασω ποτε, μηπως τα εβρισκα και πουθενα;;)

    καλημερα!

  2. Βέρα μου όντως είναι κουκλίστικα!

    lifewhispers τα τελευταία τα είχα πάρει από τα ZARA και ευτυχώς που τα είχα δει και τα πήρα αμέσως!!!! Μιλάμε για 2 χρόνια τώρα περίπου..

  3. Είμαι σε φαση μετακόμισης….Αγόρασα σπιτάκι και το Σαββατο περιμενω τα επιπλα…Εχω τρεξιμο αυτες τις μερες και θα αργησω πολυ να σου απαντησω…Καποια στιγμή ομως θα το κάνω…
    Φιλάκια!!!

  4. Ωωωω καλορίιιιιζικο το σπιτικό!!!!!
    Εννοείται καλή μου! Μόλις ξεμπερδέψεις και όποτε μπορέσεις να παίξεις!😉

    Φιλιά πολλά🙂

  5. Πρώτα απ’ όλα να συγχαρώ για τον τίτλο που έβαλες με το τραγούδι του βασιλιά😀😀😀

    Δεύτερον σ ευχαριστω που έπαιξες🙂

    Τρίτον μου αρέσουν πάαρα πολύ τα τελευταία που έβαλες και τα μπλε τζινένια με το αστεράκι και τα άλλα τα στρατιωτικά. Βασικά ΟΛΑ ειναι υπέροχα αλλά αυτά 8α στα έκλεβα δίχως ενοχές 8]

  6. Πριγκιπέσσα μου🙂
    Θα παραφυλάω για να προστατέψω τα αγαπημένα μου παπουτσάκια😆
    Αυτά με το αστεράκι είναι χακολαδί.. παραλλαγής παπούτσι😛

    Απ ότι φαίνεται έχουμε το ίδιο γούστο!!!😆

  7. Χα χα, τέλεια τα παπουτσάκια σου!!! Διαφορετικά, αλλά και στο βάθος παρόμοια! Θέλουμε να δούμε και τα παντελόνια!

  8. astropeleki Προσεχε τι υποσχεσαι,ε ; 😛 Θα προσπαθησω να απαντησω συντομα στο παιχνιδι… Την καλημερα μου_

  9. Πες μου πως ήθελες και συ στρατιωτικες σχολές και δε σε άφησαν?
    Ευχαριστώ γκλυκοζουμπουρλοκαλό μου για την πρόσλκηση! Θα ανταποκριθώ σύντομα! Ματς μουτς στο μαγουλάκι σου!

  10. Α όχι! Ήμουν θεωρητικής κατεύθυνσης εγώ😛 Δεν είχα πρόβλημα από την οικογένεια.
    Αλλά μου αρέσει πολύ ο στρατός και αν υπήρχε για τις γυναίκες, θα πήγαινα με τα 4.
    Είχα δώσει για ΕΠΟΠ (ζητούσαν την ειδικότητα μου-νηπιαγωγός) αλλά δεν πέρασα, γιατί φυσικά δεν είχα μέσο! Αλλά το γουστάρω πάαααααρα πολύ! Αν μου δινόταν η ευκαιρία, θα ξαναπήγαινα για ΕΠΟΠ.🙂

    Υ.Γ. «γκλυκοζουμπουρλοκαλό»😆 😆 😆

    φιλάκια ΦιράΚι μου!

  11. Λογικό μου φαίνεται γκαρμποφανούλα μου αγαπημένη!!! Θα έχεις άλλα πράγματα, τα οποία θα ασχολείσαι με ενδιαφέρον😉

    Καλημέρα σου🙂

  12. Τα εβγαλα και γω… πάω να τα ποστάρω… έχεις πολύ τέλεια παππουτσάκια…. εμένα είναι τελείως απλά μπροστά στα δικά σου! Τέσπα!! Αυτα με τις κοπελίτσες ειδικά είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!! Θελω και γωωωωωωωωωωωωωωω…🙂

  13. Μην ξεχνάς ότι τα απλά πολλές φορές είναι και τα καλύτερα! Για μένα τα παραπάνω είναι απλά παπούτσια, τα οποία όμως μ’ αρεσουν τρε-λά!!!!!!

Σχολιάστε

