80’s and 90’s cartoons


Καλημέρα σας και καλή βδομάδα!!!

Έχω δει σε πολλά μπλογκς ποστ με παλιά και καλά παιδικά που βλέπαμε. Θα συμφωνείτε φαντάζομαι ότι τα τότε καρτούν ήταν σαφώς καλύτερα από τα τωρινά Πόκεμον, τέρατοειδή και λοιπές βλακείες που βλέπουν σήμερα τα παιδιά… Απορώ πως τους αρέσουν!!!!

Εγώ σκέφτηκα να βάλω μερικά από τα παιδικά που βλέπαμε τότε και που δεν τα έχω δει σε παρόμοια ποστ. Βέβαια μερικά μπορεί να υπάρχουν και τώρα, αλλά θεωρώ ότι δεν συγκρίνονται με τα παλαιότερα.

«Κινητήρια δύναμη» για να κάνω αυτό το ποστ ήταν μια συγκεκριμένη σκηνή στο σχολείο. Ήταν ένα παιδάκι, ο μίστερ Παναγιώτης-Σαρδανάπαλος-Κοκκινομαγουλίτσας, ο οποίος είχε πάρει κάτι τουβλάκια lego και είχε φτιάξει ένα σπαθί. Το κρατούσε με τέτοιο τρόπο, που ξαφνικά θυμήθηκα τους Thundercats.🙂

To ξέρω, είναι πολλά αλλά enjoy!

Thundercats

Power Rangers

Transformers

Aστυνόμος Σαϊνης

Heman

Sheera

Μικρό μου πόνυ

Snoopy

Pingu

Care bears

Χελωνονιτζάκια

The Raccoons

23 thoughts on “80’s and 90’s cartoons

  1. Πωπω…τα είδα και ένιωσα πιο μεγάλος…
    Ξέχασες να βάλεις τα στρουμφάκια… All time classic. Τα Πόκεμον είναι το λιγότερο… έχω δει μωρά (11-12 ετών) να παρακολουθούν Έφη Θώδη στις ειδήσεις του ΣΤΑΡ…

  2. Ναι όντως και τα Στρουμφάκια είναι από τα καλά παιδικά και διαχρονικά! Ψες την Κυριακή, τα έβλεπα😆

    Έφη Θώδη ε; Γι’ αυτό πάει το ελληνικό τραγούδι μπροστά!😛

    Καλημέρα😉

  3. Πάντως για κοριτσάκι, πολλά βίαια καρτούν έβλεπες (Θάντερκατς, χελονονιτζάκια, κτλ). Μόνο τον Μπάτμαν έχανες!

  4. Ε για κοριτσάκι ήμουν περισσότερο αγοροκόριτσο!😆
    Θαντερκατς έβλεπα φνατικά, όπως και Χελωνονιντζάκια. Μάλιστα ο αγαπημένος μου, ο κόκκινος, ο Ραφαέλο ήταν μεγάλο κόλλημα! Θυμάμαι ότι τον είχα και σε κούκλα!

    Μπάτμαν η αλήθεια να λέγεται, δεν έβλεπα και τόσο συχνά. Αλλά ούτε και σούπερμαν. Fantastic four έβλεπα.

  5. ευγε κοριτσι μου!!! μεγαλη φαν transformers Και χελωνονιντζακιων και η αφεντια μου!!
    και αν δεν τα εβαζες δεν θα τα ξαναθυμομουν ποτε τα ρακουν!!! μα που το ξεθαψες;

    το μονο που δεν εβλεπ αηταν οι power rangers, γιατι οταν βγηκε με θεωρουσα μεγαλη πια για αυτα!! χεχεχε
    καλο βραδυ

  6. Είδες καλή μου!!!!!!
    Τα ρακούν τα είχα πετύχει πριν μερικά χρόνια και πραγματικά όταν βλέπω αυτά τα παιδικά συγκινούμαι!

    Καλό βράδυ και σε σένα😉

  7. Τουλάχιστον οι Θαντερκατς παίζονταν το ’80. Μου έλεγε ο συνάδελφος μου που κοντεύει τα 40 ότι ήταν μικρός και το έβλεπε.

    Η λύση για σένα… youtube😉

  8. Εεεεεεμ! Θα άφηνες το ραντεβού για τα γατάκια (βασικά αιλουροειδή) που παίζουν εκεί πέρα με σπαθιά; Ούτε εγώ θα το έκανα😆

  9. Τα στρουμφάκια ναι όντως… Τα πετυχαίνω και τα βλέπω πολλές φορές! Αυτή την Κάντυ όμως… πολύ δράμα βρε παιδί μου…δεν την μπορώ😆

  10. geia sas 8a h8ela na ,mou brhte sas parakalw polu ena cartoon pou paizotan to 90 kati kai itan me ton sebax ton thalassino me mousiki ypokrousi tou jean michel jerre an to kserete please steilte mou ena link apo otidipote se sxesi me ayto sto email: doroula@live.com .euxaristw para polu!

  11. kserei kanenas to onoma apo ena cartoon pou htan mia kopela k epsaxne ton agapimeno ths kai taksideue gia na ton vrei.kai panta eftane ligo afotou ekeinos eixe figei? ean kapoios/a to 8umatai tha me boh8isei polu!!

  12. Auko :

    kserei kanenas to onoma apo ena cartoon pou htan mia kopela k epsaxne ton agapimeno ths kai taksideue gia na ton vrei.kai panta eftane ligo afotou ekeinos eixe figei? ean kapoios/a to 8umatai tha me boh8isei polu!!

    Χμ, δεν μου θυμίζει κάτι, δυστυχώς!😦

  13. Auko :

    nomizw epaize k kati me enan mistiko kupo me triantafila??den eimai sigouros omws oti prokeitai gia to idio :S

    Χμ, και πάλι δεν μου λέει κάτι το συγκεκριμένο καρτούν. Δεν το γνωρίζω😦
    Αλλά για μπες σε αυτό το φόρουμ http://anime.gr/forums/showthread.php?t=1700&page=48 Λογικά αν τους πεις την ιστορία, θα ξέρουν να σου απαντήσουν!

    Auko :

    kai euxaristw gia to xrono sas :D

    Να σαι καλά! Ελπίζω να σε βοηθήσουν στο παραπάνω φόρουμ.

Σχολιάστε

