ΚλειστON λόγω Πάσχα!


Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!

Σχεδόν μια βδομάδα πριν, ξεκίνησα να γράψω αυτό το ποστ, καθώς, όποτε φεύγω για διακοπές, ξεχνιέμαι και δεν γράφω τίποτις. Έτσι λοιπόν, τώρα προνόησα και ιδού οι ευχές και τα συναφή.

Το φετινό Πάσχα θα είναι πολύ διαφορετικό από τα προηγούμενα. Είπαμε να κάνουμε μια αλλαγή και την κάναμε. Δεν θα περάσουμε παραδοσιακά, σουβλίζοντας το κοκορετσάκι μας στο εξοχικό μας, στην εξωτική Λούτσα, ούτε θα μυρίσει το σπίτι κατσικάκι στο φούρνο, ούτε θα τσουγγρίσουμε αυγουλάκια. Φέτος, εγώ, η αδελφή μου και άλλες δύο φίλες θα πάμε για Πάσχα στην Βαρκελώνη.

Βαρκελώνη… εξωτερικό… Εξωτερικό;;;;; Είναι η πρώτη φορά που θα ταξιδέψω στο εξωτερικό!!! Γιουυυυυύπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!! Φεύγουμε Μεγάλη Πέμπτη και γυρνάμε Δευτέρα του Πάσχα. Μπορεί οι μέρες να είναι σχετικά λίγες, αλλά θα είναι πολύ όμορφα, πολύ διαφορετικά.

Ομολογώ, πως στην αρχή και αφού είχαμε κλείσει τα εισιτήρια, σκεφτόμουν ότι Πάσχα και εξωτερικό δεν ταιριάζει. Μα να μη σουβλίσουμε; Να μην περάσουμε οικογενειακά γιορτές; Να μην ακούσουμε τα κλαρίνα από τους απέναντι και εμείς, για ανταγωνισμό, να δυναμώσουμε περισσότερο τα Αξώτικά μας;;;;;;😆 Να μην τσακίσω το φουρνιστό κατσικάκι του Πάσχα; Να μην τσακίσω το λεμονάτο κατσικάκι της Αναστάσεως; Να μην διεξάγουμε τουρνουά του πιο γερού-ατσάλινου κόκκινου αυγού;;;;😆

Ε είπα, δεν πειράζει… Τι σκέφτομαι; Μέχρι πότε θα μπορώ να κάνω και να πηγαίνω όπου θέλω; Κάτσε να χαρώ τώρα που είμαι νέα και χωρίς υποχρεώσεις (παιδιά, σκυλιά)!!!! Έχω πολλά χρόνια μπροστά μου για να χορτάσω τόσα και άλλα τόσα οικογενειακά Πάσχα🙂

Σας εύχομαι, λοιπόν, ολόψυχα, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα! Να περάσετε όμορφα και να γλεντήσετε όπου και αν πάτε! Είτε είναι εσωτερικό είτε είναι εξωτερικό. Είτε είστε με οικογένεια, είτε με φίλους, είτε και με τα δύο, είτε και μόνοι (δεν σας το συνιστώ το τελευταίο…δε λέει😛 ).

Χριστός Ανέστη και είθε το Άγιο Φως να φέρει καλύτερα χρόνια, με λιγότερες στεναχώριες, περισσότερες ευτυχισμένες στιγμές! Εύχομαι ό,τι επιθυμεί η καρδούλα καθενός από όλους σας, να το έχει!

Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη προκαταβολικά σε όσους δεν προλάβω να απαντήσω… θα το κάνω μόλις γυρίσω!😉
Υ.Γ. Νέο ποστ, όταν γυρίσω με το καλό, με φωτογραφίες από την όμορφη Βαρκελώνη🙂
Υ.Γ. Να περνάτε όμορφα😀

43 thoughts on “ΚλειστON λόγω Πάσχα!

  1. Ευχαριστώ πολύ. Εγώ θα βρίσκομαι Σαντορίνη για το Πάσχα. Καλά να περνάμε όλοι, με υγεία!

  2. Axoyoyoyoyoy!! Καλο σας ταξιδι!! υπεροχος ο προοριδμος σας εχω ακουσει τα καλυτερα!!!

    με πολλες φωτο πισω,εεε?
    να περασετε απιθανα!

  3. Καλα να περασετε Αστροπελεκι εκει στη Βαρκελωνη. Ενα σουβενιρ απο τη μπουτικ της λατρεμενης Μπαρτσα μπορειτε να φερετε; (πλακιτσα κανω)

    Εμεις θα παμε πιο κοντα.
    (Θελω απαντηση στην ερωτηση: Το Πασχα στη Ναξο ειναι ωραιο; Αν γνωριζεις πες για τη χωρα, και για τ’ Απεραθου)

    Φιλια Vdokoula, καλα να περασετε

    *ντουο θερβεθας πορφαβορ, λεγεται στα ισπανικα το «δυο μπυρες παρακαλω»

    *Ελπιζω να ξερετε τιποτα ισπανικα γιατι απο αγγλικα οι σπανιολοι λιγα πραγματα. Ετσι εχω ακουσει.

  4. Μαριάννα μου σε ευχαριστούμε πολύ!!!!!!! Όντως, σε όποιον το λέω, μου λέει να είχε την χάρη μου!!!! Και επίσης, σήμερα η νονά μου (που με περνάει 5 μόνο χρόνια) μου είπε ότι θα δω πολλούς γνωστούς μου εκεί… Πολύ δημοφιλής προορισμός😉
    Με πολλές πολλές φωτογραφίες θα γυρίσω στα σίγουρα!!!! Καλά να περάσεις και συ🙂

  5. Αντώνη μου, μπορεί να μην ξέρομεν ισπανικά, αλλά κούτσα κούτσα με το λεξικό και τις βασικές φράσεις και με τα αγγλικά μας κάτι θα κάνουμε!!!

    Γκράτθιας😆

    Στο ερώτημά σου τώρα… Δεν έχω κάνει ποτέ μου Πάσχα στο χωριό… Πρώτη χρονιά θα κάνουν οι γονείς μου φέτος. Οπότε θα σας γράψω κάποια πράγματα και σίγουρα θα γράψει και η αδελφή μου από τις εντυπώσεις των γονιών μου.

    Από όσα ξέρω όμως, εμείς στ’ Απεράθου δεν σουβλίζουμε. Κάνουμε το αρνί ή κατσίκι στον φούρνο γεμιστό και το ονομάζουμε Πάτουδα.
    Γενικά το κλίμα στο χωριό φαντάζομαι πως θα είναι υπέροχο… Μακάρι να ήμουν εκεί!!! Του χρόνου όμως, χεχεχεχεχε σίγουρα!!!!

    Θα πάτε από κεί για Πάσχα;;;;;

  6. Αστροπελεκι μου, οχι. Το σκεφτηκα καποια στιγμη να παμε στη Ναξο για το Πασχα, αλλά επειδη τρια χρονια πηγαιναμε συνεχεια η γυναικα μου ηθελε να παμε καπου αλλου. Και ετσι θα παμε στο Ναυπλιο. (αλλά ηδη εχουμε κανονισει οτι θα κατεβουμε στη Ναξο του Αγιου Πνευματος. Δεν μπορω αν δεν παρω τη τζουρα μου. Εχω παθει εξαρτηση με το νησι και με τους Αξιωτες. Αφου πλεον πολυς κοσμος μας μιλαει λες και ειμαστε ντοπιοι.)
    Συγνωμη, αλλα επειδη τωρα δεν το θυμαμαι. Η αδελφη σου ποια ειναι;

  7. α, και το ειχα γραψει και στο fb. Η «φωτο» που εχω εκει στο προφιλ μου, ειναι κολαζ απο φωτογραφιες που εχω τραβηξει ο ιδιος στο νησι σου.
    Τυχερουλα!!!

  8. Αντώνη μου, χαίρομαι πολύ που αγαπάτε οικογενειακώς την Αξά!!!!!!! Φέτος κάντε ένα διάλειμμα (😛 ) και του χρόνου εκεί θα είναι το νησί, να μας ξανάρθετε😉 Η αλήθεια είναι, ότι όποιος πάει μια φορά, θέλει να ξαναπάει και δεύτερη και τρίτη και όσες φορές μπορεί περισσότερες!!!!Σε τραβάει το νησί 😀

    Τι θυμάμαι το κολλάζ! Είσαι πολύ πορωμένος με τη Νάξο χεχεχεχεχεχε🙂 🙂 🙂

  9. Οχι βεβαια, δεν θα κανουμε διαλλειμα. Εγραψα παραπανω, θα παμε του Αγιου Πνευματος.
    Δεν σου κρυβω οτι αν ποτε μπορεσω, θα αγορασω εξοχικο εκει.

    Ειναι το μερος απο οσα εχω παει (εξαιρουνται τα μερη καταγωγης και το δικο μου και της γυναικας μου), που μιλησε κατευθειαν στην καρδια μου. Γιατι συνδυαζει πολλες ομορφιες με καθαρους ανθρωπους.

    (στο αλλο δεν μου ειπες, οποτε ξαναρωτω. Η αδελφη σου ποια ειναι;)

  10. Πωωωωω πω καλά ξεχνάω πολύ εύκολα τελευταία😀

    Τυχερέ του Αγίου Πνεύματος… Εμένα με βλέπω καλό Αύγουστο!

    Η αδελφή μου είναι η Marja🙂
    Επηρεασμένη από την Αντιγόνη του σχολείου (ξέρεις…την αρχαία), είναι η Αυτάδελφον Μάρως κάρα http://nebulaincaelo.wordpress.com/😆

  11. α, ευχαριστω.
    Την ειχα ηδη στο reader, αλλά δεν θυμομουν οτι ειναι η αδελφη σου.

    Καλο βραδυ αστροπελεκι!!!
    🙂

  12. kalhmera astropeleki m…epeidh th fygeis thelw na s euxh8w kalo pasxa kai na peraseis oso pio kala mporeis….!!:p…aaa…na mh ksaxasw…to kala8aki-pasxalitsa egine teleio!!

  13. Γαλανομάτα μου σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ! Εύχομαι να περάσεις και συ πολύ πολύ ωραία! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!😀
    Χαίρομαι που το καλαθάκι έγινε τέ-λει-ο!

    Ρε αδελφάκι, αύριο… σιγά! Εμείς είμαστε γρήγορες! Θα πάρουμε αυτό, αυτό και εκείνο και είμαστε οκ. 😛

  14. Κανονικά εγώ έπρεπε να κοιμάμαι τώρα… αλλά…
    Διάβασα Βαρκελώνη και είπα να σε διαφωτίσω…
    Πίστεψε με δεν φτάνουν οι μέρες που πάτε, αλλά μια και πάτε…
    Φυσικά πρέπει να πας σε τουλάχιστον ένα κτίριο του Γκαουντί, εγώ θα σου πρότεινα την εκκλησία sagrada familia, θα έχει πολύ κόσμο, αλλά είναι κάτι διαφορετικό, πρέπει οπωσδήποτε να πας στο πάρκο Quell, μπορείς να δεις τις υπέροχες συλλογές του Πικάσο, αλλά και του Μιρό, ο Νταλί είναι μακριά για να πας να τον δεις. Τάπας μπορείς να φας σε όλη την Βαρκελώνη πολύ ωραία, φυσικά πολύ καλή είναι και η Σαγκρια. Εγώ θα σου πρότεινα να φας στο ρει ντε λα κάμπα, (δεν ξέρω πως γράφεται αλλά σημαίνει ο Βασιλιάς της Γαρίδας) δεν είναι εμφανισιακά τίποτα άλλο από ταβέρνα σαν αυτές της Ακρόπολης, αλλά η ποιότητα πολύ καλή και φτηνά σε σχέση με την Αθήνα (τουλάχιστον όταν πήγα).
    Το μετρό τους είναι λίγο αχανές αλλά έκαναν έργα και ελπίζω να είναι τουλάχιστον πιο καθαρό. Μπορείς να πας ακόμα στο ενυδρείο, τον ζωολογικό κήπο, σε αρκετά ακόμα μουσεία, όμορφο επίσης είναι το Ισπανικό χωριό, το μουσείο της Μπαρτσελόνα είναι φοβερό, αρκεί να σου αρέσει ο αθλητισμός (όχι μόνο το ποδόσφαιρο). Προσοχή τα μαγαζιά κλείνουν νωρίς και μετά από ένα σημείο δεν σερβίρουν ποτό… Αναμνηστικά σου προτείνω να πάρεις από το μαγαζί του μουσείου του Πικάσο και να ξέρεις ότι το νερό στον δρόμο το πουλάνε ακριβά. Αυτό που πιστεύω ότι δεν πρέπει να χάσει είναι το σιντριβάνι της Βαρκελώνης, όπου μαζεύονται εκατοντάδες να το δουν κάθε βράδι γιατί κάθε μισή ώρα έχει παράσταση, τελευταία παράσταση στις 23:00… Αυτά… Διαλέγεις και παίρνεις…
    Καλά να περάσεις και να ξέρεις ότι σε ζηλεύω… Πιές μια σαγκριά και για μας…
    Εγώ θα πάω στην Σαντορίνι… (έτσι πληροφοριακά)

    Lykos ο ταξιδεμένος…

  15. Είναι τόσο όμορφες οι εικόνες που θα ‘γεμίσετε’ που το κατσικάκι στην σούβλα θα «σβύσει» ! Εύχομαι να περάσετε τρι-καλα, να μου προσέχετε και να γυρίσετε πίσω φορτωμενες με ότι ομορφότερο. Φιλιά, υγεία και χαρά πάντα !

  16. Poet1, Λύκε λύκε και Ζουζουνίτσα μου

    Σας ευχαριστώ πολύ!!! Εύχομαι να περάσετε και σεις πολύ όμορφα!!!

    Λύκε λύκε σε ευχαριστώ πααααααααάρα πολύ για τις πληροφορίες!!! Τα περισσότερα τα έχουμε σημειώσει στο τεφτέρι μας για να τα επισκεφτούμε! Αυτός ο Γκαουντί, πολύ παράξενος τύπος βρε παιδί μου!!! Θέλουμε να πάμε και στην εκκλησία (που δεν τελείωσε), και στο σπίτι το παράξενο που έχει φτιάξει και στο πάρκο που γύρω γύρω μοιάζει σαν πλάτη φιδιού. Όπως κατάλαβες, μπορεί να μην ξέρω ακόμη πως λέγονται, αλλά τα θυμάμαι σαν εικόνες από μια εκπομπή που έδειξε ο Μαμαλάκης και είχε πάει στην Βαρκελώνη. Όλα όσα είπες, εκτός από τα μουσεία, τα είδα και στην τελεόραση!

    Στον ζωολογικό σίγουρα θα πάμε… να δούμε τους συγγενείς μας, τα ζώα, τα οποία υπερλατρεύω.😛
    Τι Ισπανικό χωριό θα το έχω στα υπόψιν γιατί δεν το ξερα.

    Ευχαριστώ και για την σημείωση περί νερού… Ήμουν σίγουρη ότι το νερό στην Βαρκελώνη θα το πληρώσουμε😛 Και σιγά μην πιω μόνο μια σαγκρία!!! Και δυο, και τρεις και χίλες δεκατρείς! Όπως κατάλαβες, είμαι νερο-κρασο-μπυρο-ποτο-φίδα😆

    Καλά να περάσεις και συ, πολυταξιδεμένε Λύκε, στην όμορφη Σαντορίνη!😀

  17. Α, δε θέλω τέτοια😆
    Από αλλού μαθαίνω ότι ο lykos την κάνει για ταξιδάκι ε;;;😆

    Καλή μου να περάσεις υπέροχα εύχομαι και μην ξεχάσεις να… γυρίσεις :lol;

    Αναμένωμεν fotos😉

    Καλή Ανάσταση.
    tsopanis… ο βγάζων μονάχος τα κάστανα εκ του πυρός😆

  18. αχαχαχαχα ρε Τσοπανάκο!!!😆 Μου θύμισες τώρα την λαϊκή παροιμία «Αλλού τρώει και πίνει, αλλού πάει και το δίνει»😆 😀

    Θα φροντίσω να περάσω τέλεια ακόμη και αν ο καιρός μας τα κάνει μούσκεμα😛
    Και δεν πρόκειται να ξεχαστώ! Θα ανυπομονώ να σας δείξω φωτογραφίες από Barcelona!!!

    Καλή Ανάσταση και να περάσεις τέλεια!

    Υ.Γ. Βάλε τα γίδια στο μαντρί ωρέ τσοπάννννν΄😆

  19. Καταρχην να περασετε πολυ καλα,το ειπα αυτο ε ; Την καλησπερα μου και σας ευχομαι Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση !!!

  20. Ανάσταση του ονείρου σου
    σου εύχομαι να ζήσεις
    και ό,τι ποθείες μες στη ζωή
    γρήγορα να αποκτήσεις!!!

    Το φως της Αναστάσεως
    να λάμψει στη ζωή σου
    και όλου του κόσμου οι χαρές
    να βρίσκονται μαζί σου!!!

    Καλή Ανάσταση!!!

  21. Καταρχάς τώρα ούτε τρώω ούτε πίνω! Τώρα νηστεύω…
    @Tsopani μου στην Σαντορίνη πάω για δουλειά… πάω να βρω νέες συνταγές για προβατάκια και να κάνω επαφές με λύκους και μαντριά!
    @astropeleki μου, δεν σου εύχομαι να περάσεις καλά… είμαι σίγουρος…
    Καλό Πάσχα σε όλους και πάνω από όλα καλή Ανάσταση….

    Lykos o αναστάσιμος…

  22. Να περάσετε μαγευτικά!!!!
    Χρειάζεται και μια αλλαγή από τα καθιερωμένα.

    Θυμήσου με…στο εξωτερικό νοσταλγείς και εκτιμάς τα πιο ασήμαντα πραγματάκια που «μυρίζου» πατρίδα…

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!
    φΙΛΊ ΚΑΙ γΛΑΡΈΝΙΕς ΑΓΚΑΛΙΈς

  23. Όταν με φως της Ανάστασης
    ανάψεις το κερί σου
    κάθε αχτίνα μια χαρά
    να γίνει στη ζωή σου!

    Η φλόγα της Ανάστασης
    να ανάψει στην καρδιά σου
    και να κρατήσει ζωντανά
    όλα τα όνειρα σου!

    Χριστός Ανέστη !!!΄Χρόνια Πολλά!!!

  24. Λύκε λύκε, Γλαρένια, Ζουζουνίτσα και Αννούλα μου,

    χρόνια πολλά, αληθώς ο Κύριος!
    I am back from Barcelona και έχω να ανεβάσω ένα σωρό φωτογραφίες και βίντεο! Πέρασα τέλεια!

    Μούτσος γκράθιας!!!!!!!!!!

    Προς το παρόν σας χαιρετώ🙂

  25. Πρεπει να περασατε καλα ! Ειναι ωραια ακουω εκει… Αντε να δω ποτε εγω θα παω 😦 Την καλησπερα μου_

  26. Περιμένουμε λεπτομερή αναφορά από την Ισπανία και φωτογραφίες. Πολλές φωτογραφίες.

    (Να υποθέσω ότι η αλλαγή θέματος σηματοδοτεί και την… απεξάρτηση από το Lost ή ελπίζω πολλά;)

  27. Poet1 περάσαμε τέ-λει-α!!!! Είναι πάρα πολύ ωραία και πολύ οικεία σαν περιβάλλον! Μεσογειακός λαός βλέπεις. Αλλά στο ποστ που θα ανεβάσω θα τα δεις και ο επόμενος προορισμός σου θα είναι σίγουρα προς τα εκεί🙂
    Νέο theme, γιατί μ’ αρέσει το χρωματάκι😉

    Φώτη μου, αναλυτικότατη αναφορά έχω γράψει, με πολλές φωτογραφίες και πολλά βιντεάκια επίσης!
    Το theme… Είπα να βάλω λίγο χρωματάκι στη ζωή μου! Άλλωστε το LOST πλέον θα το βλέπω μόνο μια φορά τη βδομάδα, ένα επεισόδιο😆 Πάνε οι παλιές καλές εποχές (προ μηνός) που έβλεπα μέσα σε μια μέρα τουλάχιστον μισό κύκλο LOST😆

  28. Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά και σε σένα!

    Να σου πω την μαύρη μου αλήθεια, με την πολιτική δεν τα πάω και πολυ καλά.. θα έλεγα καθόλου καλά😀

Σχολιάστε

