Βαρκελώνη… Barça!

Χαιρετώ όλους τους φίλους και την μπλογκόσφαιρα! Φρέσκια, ανανεωμένη και με νέο σκιν😀

Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη! Ελπίζω να περάσατε όμορφα το Πάσχα!!! Εγώ, χωρίς καμιά αμφιβολία, πέρασα τέλεια!

Όπως σας είχα πει, πήγα στην Βαρκελώνη!!! Barca…!!! Έφυγα την Μεγάλη Πέμπτη το μεσημέρι και γύρισα την Δευτέρα του Πάσχα. 3 γεμάτες μέρες στην όμορφη Ισπανική πόλη, πολύ ποδαρόδρομος, πολλά τοπία, αλλά τόσο οικεία, σαν να βρισκόμουν στην Αθήνα!

Το ταξίδι αυτό ήταν το πρώτο μου στο εξωτερικό… Λατρεύω να ταξιδεύω με το αεροπλάνο! Πάντα προσπαθώ να έχω θέση δίπλα σε παράθυρο για να χαζεύω απ’ έξω!!!!

Ξεκίνησα από το Ελ Βενιζέλος με στάση στην Γενεύη και από την Γενεύη ανταπόκριση για Βαρκελώνη!

PhotobucketPhotobucket

Ο καιρός ήταν πολύ καλός, ο ήλιος καυτός, άσχετα από την ΕΜΥ που έδειχνε βροχές και γενικά συννεφιές! Φύγαμε με την γυναικοπαρέα και πήραμε τον ήλιο μαζί μας… Γι’ αυτό και εδώ στην Αθήνα είχε βροχές!😆

Στην Βαρκελώνη, με το που φτάσαμε στην πόλη, ένιωθα λες και ήμουν στην Ελλάδα… Μου θύμιζε κέντρο Αθήνας, Ομόνοια, Πλάκα, Θησείο, καθώς και Ρόδο με τα ωραία τα σοκάκια! Μέναμε σε ένα πολύ όμορφο διαμέρισμα, σχεδόν δίπλα στο συντριβάνι της Βαρκελώνης. Η θέα πολύ όμορφη.. Το βράδυ που γυρνούσαμε, νομίζαμε ότι βλέπουμε απέναντί μας τον Λυκαβητό!!!

Οι φωτογραφίες παααααααααάρα πολλές, τα βιντεάκια επίσης!

Μπορεί να μην σουβλίσαμε το φετινό Πάσχα, αλλά άξιζε! Δεν νηστεύαμε φυσικά… αδύνατον ήταν αυτό, καθώς έπρεπε να δοκιμάσουμε και τα παραδοσιακά των Ισπανών. Η σαγκριά έρεε άφθονη, τάπας, θαλλασινά, παέγια και συναφή, όλα τα δοκιμάσαμε!

Θα πω πολλά…..😆 Θα δείτε πολλές φωτογραφίες και βιντεάκια από το ταξίδι, έτσι ώστε όσοι δεν έχετε επισκεφτεί την Βαρκελώνη, να το κάνετε στο επόμενό σας ταξίδι εις το εξωτερικΟΝ! Η Βαρκελώνη είναι τελικά ένας πολύ δημοφιλής προορισμός και αξίζει τον κόπο να την γυρίσετε!

Μεγάλη Παρασκευή: Μέρα 1η
Ξυπνήσαμε κατά τις 7.30, πήραμε το πρωινό μας και ξεκινήσαμε την ξενάγησή μας με το τουριστικό λεωφορείο για να γυρίσουμε την Βαρκελώνη.

Photobucket

Η μόνη, πιο ξεκούραστη, μέρα, καθώς δεν περπατήσαμε τόσο όσο τις επόμενες 2 μέρες. Πήραμε το τουριστικό λεωφορείο, που είναι σαν τα Λονδρέζικα, ανοιχτό από πάνω, και γυρίσαμε όλη την Βαρκελώνη. Είδαμε την La pedrera, ένα σπίτι που έφτιαξε ο διάσημος και πολύ παράξενος-πρωτότυπος, κύριος, ο Γκαουντί. Ένα σπίτι που δεν έχει καθόλου γωνίες.

Περάσαμε από την Sagrada familia, μια εκκλησία που ξεκίνησε να χτίζει ο μίστερ Γκαουντί, αλλά που ποτέ δεν τελείωσε. Μια εκκλησία, της οποίας η όψη είναι κάπως τρομακτική… Στην θέα της, μένει κανείς με το στόμα ανοιχτό! Tην επισκεφτήκαμε και την Κυριακή του Πάσχα, μπήκαμε μέσα και την θαυμάσαμε!

Photobucket Photobucket

Κατεβήκαμε στο πάρκο Quell, ένα πάρκο, το οποίο είναι made by Gaudi, again, και είναι φουλ στο ψηφιδωτό!

Δημιούργησε ένα μεγάλο παγκάκι, που μοιάζει με πλάτη φιδιού και είναι όλο φτιαγμένο με ψηφίδες. Πραγματικά εντυπωσιακό!

Μεγάλο Σάββατο: Μέρα 2η
Ξεκινήσαμε την μέρα μας με το Ενυδρείο…. Aquarium! Ένα καταπληκτικό ενυδρείο, που όταν το είχα δει στις φωτογραφίες, είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό!

Περάσαμε πρώτα από την γεφυρούλα…

Photobucket

Μια γεφυρούλα, της οποίας ένα κομμάτι «κόβεται», γυρνάει-στριφογυρνάει βασικά- για να περάσουν τα ιστιοπλϊκά και να βγουν στην θάλασσα. Να βγουν, κοινώς, από το πάρκινγκ τους😆

Μέσα στο ενυδρείο, ήταν φανταστικά. Ήδη από την είσοδό του, χαιρόμουν σαν μικρό παιδί. Βγάλαμε και μια φωτογραφία στα σαγόνια του καρχαρία😆

Από ψηλά, είχαν κρεμασμένες κάτι τεράστιες μακέτες από θαλασσινά, τα οποία ήταν σα να τα έχουν ζωγραφίσει παιδάκια, και ύστερα να έχουν εκτυπωθεί σε τεράστια χαρτόνια.

Photobucket

Κατεβαίνοντας την ξύλινη σκάλα του. μπήκαμε σε μεγάλες αίθουσες, με τεράστια ενυδρεία και με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ψάρια! Τα έβλεπα και έλεγα «Ω ρε μάνα μου μια τσιπούρα… Αυτή στα κάρβουνα θα γινόταν λουκούμι!!!»😆

Μετά από αρκετό χάζεμα, μπήκαμε σε ένα τεράστιο ενυδρείο, που είχε πολλλλλλλλάααα ψάρια, σαλάχια, καρχαρίες και άλλα, και περάσαμε μέσα από μια γυάλα, περιτρυγιρισμένοι από θαλασσινά… Έκοβαν βόλτες από δίπλα και πάνω μας, αλλά τα είχαν μάλλον ταϊσμένα.. τουλάχιστον τους καρχαρίες!😆

Ανεβαίνοντας ξανά στην «επιφάνεια», βγήκαμε σαν από ένα υποβρύχιο… Δεν ήταν το Yellow submarine…Μη ξεγελιέστε!😛

Photobucket

Και συναντήσαμε μια μικρούλα-τόσο δα- φαλαινίτσα…

Βρε μήπως αυτή ήταν που κατάπιε το μίστερ Πινόκιο;;;;😆

Χαζέψαμε και τα πιγκουινάκια, που τα είχαν κλεισμένα μέσα σε έναν μεγάλο -υποτίθεται- χώρο…

Τα λυπήθηκα τα καημένα! Είχα δει και το Happy Feet την Μεγάλη Τρίτη και μου κάηκε η καρδιά που τα είδα αιχμαλωτισμένα.😦

Φεύγοντας από το Ενυδρείο, πήγαμε στο μουσείο του Πικάσο… Για ευνόητους λόγους, δεν μπόρεσα να τραβήξω ούτε βίντε, ούτε φωτογραφίες. Αυτό που έχω να πω είναι ότι ο χώρος ήταν τεράστιος, τα έργα πάααρα πολλά. Άσχετα αν δε σκαμπάζω και πολλά από τέχνες, ρεύματα και συναφή, το μουσείο είχε ενδιαφέρον και δεν ήταν δυνατόν να μην το επισκεφτώ. Πήρα και ένα σουβενίρ… Έναν κύβο, ο οποίος κόβεται και γυρνάει, και έχει μερικά από τα έργα του Πικάσο πάνω του.

Μετά το μουσείο, κάναμε μια μεγάλη βόλτα στην Μπαρτσελονέτα και καθήσαμε να φάμε στην Rei de la Gamba για φαγητό… Φάγαμε παέγια, ψωμί με ντομάτα (και δεν θυμάμαι τι άλλο) και αφού τελειώσαμε και κανονίζαμε που θα πάμε, έβγαλα το τεφτέρι μου και συνειδητοποίησα ότι καθήσαμε να φάμε στο μαγαζί που μου είχε προτεινει ο κυρ Λύκος λύκος από το Μαντρί!!!!! Γεια σου ρε Λύκε λύκε😀

Αργότερα, πήγαμε στο μουσείο τέχνης, αλλά ήταν κλειστό. To Παλάτι της Βαρκελώνης…

Και έχει φοβερή θέα!

Από κει πάνω, ψηλά, είδαμε και την παράσταση με το συντριβάνι της Βαρκελώνης. Κλασική μουσική να παίζει και το νερό να πετάγεται σε πανέμορφους σχηματισμούς και με την μελωδία της μουσικής.

Περάσαμε και από το άγαλμα του κυρ Κολόμβου πόσες φορές… Είπα να τον φωτογραφίσω τον άμοιρο…

Photobucket

Τελειώνοντας την βόλτα μας, περάσαμε και από την αγορά… La Boqueria…

Κυριακή του Πάσχα: Μέρα 3η
Δεεεεεεεν σουβλίσαμε… όχι! Ξεκινήσαμε και πήγαμε σε ένα Ελληνικό θέατρο που έχουν φτιάξει κοντά στο πάρκο του Μονζουί.

Ύστερα, περπατώντας μέσα από τις πρασινάδες, ακούσαμε μουσική φλαμένγκο και χορό! Πέσαμε πάνω σε μια μάζωξη σπανιόλων, που τραγουδούσαν και χόρευαν φλαμένγκο. Είχαν έρθει με άμαξες και άλογα…

PhotobucketPhotobucket

Αργότερα, πήραμε τα ποδαράκια μας και τραβήξαμε προς το Ισπανικό χωριό. Μια μικρογραφία-μέσα στην πόλη- ενός Ισπανικού χωριού, μέσα στο οποίο έχει μαγαζάκια και μικροκαφετέριες. Γυρίσαμε, αραξαμε, ήπιαμε και τον καφέ μας… Αγόρασα μια χειροποίητη φλογέρα – διότι θέλω να μάθω να παίζω στα παιδάκια μου- πήρα και μια μάπετ κούκλα κροκόδειλο, που τον ονόμασα Χοθέ και είναι ψευδόθ σπανιόλοθ – για να παίζω στα παιδάκια μου (και στους μεγάλους εννοείται-το τι γέλιο ρίξαμε με αυτά που έκανα εκείνη τη στιγμη…και μας βλέπανε και τουρίστες απο τα διπλανά τραπέζια😆 ).

Μετά το Ισπανικό χωριό, κατευθυνθήκαμε μέσω του συντριβανιού, για να πάμε να δούμε από κοντά την Sagrada Familia.

Επιβλητική εκκλησία! Απορώ πως το φτιάξανε αυτό το κτίριο.. Πραγματικά! Δηλαδή είναι τόσο περίεργο, πολύπλοκο, ψηλό, τεράστιο…

Μετά από την Sagrada Familia, κάναμε πάλι μια μεγάλη βόλτα μέσα στην Βαρκελώνη, στα σοκάκια, στις πλατείες, ήπιαμε καφέ, μπήκαμε στον Καθεδρικό της Βαρκελώνης και τέλος καθήσαμε να φάμε τάπας σε ένα πολύ όμορφο μαγαζί.

Αυτά τα πολλά είδαμε και ευχαριστηθήκαμε από την Βαρκελώνη. Δεν προλάβαμε να πάμε στον Ζωολογικό κήπο, ούτε να κατέβουμε με το τελεφερίκ στην Μπαρτσελονέτα, όπως επίσης δεν πήγαμε στο Μουσείο της Μπαρτσελόνα, στου Νταλί και του Μιρό, διότι ήταν σχετικά μακριά. Μπορώ να πω, όμως, ότο για τις 3 μέρες, γυρίσαμε όλη την Βαρκελώνη, κάναμε πολλές βόλτες και στα σοκάκια, τα στενά, τα μαγαζιά… Όποιος δεν έχει πάει, ευκαιρία να το κάνει.

Δευτέρα του Πάσχα, σηκωθήκαμε από τις 5 το πρωί γιατί πετούσαμε στις 9…
Μαζέψαμε τα μπογαλάκια μας και πήραμε μαζί μας και τον ήλιο που μας έκανε παρέα, τους αφήΚαμε την συννεφιά και την βροχούλα😆

PhotobucketPhotobucket

και πήραμε τον δρόμο του γυρισμού, πετώντας πάνω από τις χιονισμένες Άλπεις!

Στην παρακάτω φωτό, έχω βάλει σε κύκλο μια άσπρη γραμμούλα… Ήταν ένα άλλο αεροπλάνο που έπιασε το μάτι μου μέσα από το δικό μας αεροπλάνο!!!

Photobucket

23 thoughts on “Βαρκελώνη… Barça!

1. Αχ τι μου θύμισες…
    Ελπίζω να είσαι καλά να ξαναπάς! Την επόμενη φορά που θα πας καθώς περνάς από την La pedrera μπες μέσα, ανέβα στο σπίτι του Quell και οπωσδήποτε στην ταράτσα… και θα καταλάβεις τον λόγω.. .. .. Το σπίτι δεν έχει ευθείες, όχι απλά γωνίες, ούτε απέξω, ούτε μέσα, ούτε τα έπιπλα, ούτε οι πόρτες, ούτε τίποτα… Όλα σχέδια του Γκαουντί… Όσο για την ταράτσα, είναι νομίζω η πιο διάσημη ταράτσα στον κόσμο, με τις πιο διάσημες καμινάδες… στρατιώτες.

Χαίρομαι που πέρασες ωραία και
    Καλώς όρισες…

Lykos ο μισοηλιοκαμένος…

2. Καβείρε, όντως ήταν πολύ όμορφα!

Λύκε λύκε (😆 ) καλώς σε βρίσκω!
    Να’ ναι καλά ο Μαμαλάκης και η εκπομπή που είχα προλάβει να δω για την Βαρελώνη. Είχα δει πως είναι μέσα, μέξω, πάνω, κάτω η La pedrera και τότε είχα πει «μα καλά, τι σόι σπίτι είναι τούτο»!!!!

Μακάρι να μπορέσω να ξαναπάω σύντομα! Και συ επίσης😉

Υ.Γ. Και σου είπα, πάρε μαζί σου το αντηλιακό… σε νησί πας!😛
    Υ.Γ. Και μεις πήραμε το πρώτο μας χρωματάκι.. Πολύ ζέστη έκανε!

3. Αααααχ, υπέροχα ήταν… Για το μόνο που λέω κρίμα ήταν που δεν μπήκαμε μέσα στο Casa Batlo και στη La pedrera… Αλλά οκ, για τις 3 ημέρες, γυρίσαμε πολλά σημεία της Βαρκελώνης, πλατείες, σοκάκια, όμορφες συνοικίες, μουσεία… και μ’ άρεσαν πολύ αυτά τα αναπαντεχα που συναντούσαμε, όπως π.χ. τη σύναξη με τους Ισπανούς που χόρευαν φλαμένγκο, αλλά και την άλλη σύναξη, μπροστά από ένα κτίριο (νομίζω της αστυνομίας), όπου χόρευαν (κυρίως μεγάλης ηλικίας ανδρες και γυναίκες) sadrana, έναν παραδοσιακό καταλανικό χορό…

Πολύ οικεία πόλη ήταν γενικώς, αλλά και οι άνθρωποί της… μεσογειακοί τύποι… ακόμα και οι ταρίφες… σα να εβλεπες δικούς μας…!!

4. μπουχαχαχα ταριφογάβ… νομίζω πολύ παρέα κάνεις με τον Χοθέ Γκαρθίας ντελα πριμαβέρα… όλε!!

5. σε βρισκω κατατοπιστικοτατη!!!και σε τρεις μερες τοσα πραγματα;;;;; μια χαρα!!! αντε και στο επομενο σου ευχομαι,και τωρα φυσικα ψηνομαι κι εγω να παω μετα απο αυτο το οδοιπορικο στη Βαρκελωνη!!
    καλημερες και χρονια πολλα!

6. Xριστός Ανέστη (στα ελληνικά, μιας και στα Ισπανικά, ντεν…😆 )
    Μπράβο που πέρασες υπέροχα, πολύ όμορφο άρθρο😉
    Καλώς ήρθες…

Σπεύδω να αλείψω τον Lyko με γιαούρτια (χειμωνιάτικα)😆

Χριστός Ανέστη (ντελα τάφον)😀

7. Μαριάννα μου, χρόνια πολλά!
    Μπορεί να ξεποδαριαστήκαμε, άξιζε όμως τον κόπο! Έπρεπε να δούμε όσα περισσότερα μπορούσαμε!🙂
    Να πας, να πας! Θα περάσεις τέλεια και συ😉

Τσοπάννη μου, αληθώς ο Κύριος! Ούτε και γω ξέρω να το πω στα ισπανικά, αλλά μιας και είμαστε στο Ελλάντα… ομιλείτε ελληνικά😛

Στον λύκο βάλε total.. ξέρεις, αυτό με το 5%.. Μη βάλεις με χαμηλότερα λιπαρά… δεν θα κάνει δουλειά! Για να μη σου πω να πας να πάρεις χύμα γιαούρτι, από το βαρέλι!😆

8. Μπράβο τα κορίτσια! πόσο χαίρομαι που περάσατε καλά, γεμίσατε εικόνες και φέρατε μαζί άλλον αέρα ανανέωσης. Εκείνο το παλλικάρι με τα πτερά καλέ τι έγινε? να μου το έστελνες μια δυο μέρες απο μένα!!!!

9. Βέρα μου, χρόνια πολλά, αληθώς!

Ζουζούνα μου, το παλικάρι με τα πτερά είναι παρκαρισμένο στο αεροδρόμιο.. Αλλά δεν πολυκάθεται στα αυγά του.. Όλο θέλει να πετάει!

10. Αστροπελέκω μου….
    Το είδα από χθες το ποστ σου αλλά από τους πόνους μου δεν άντεχα να σχολιάσω.
    Τέλειο το «οδοιπορικό» σου. ΄Ομορφες περιγραφές και βίντεο
    Και σε άλλα με υγεία!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

11. Γλαρένια μου περαστικά σου καταρχάς!!!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ, καλό μήνα και εύχομαι όταν πας και συ Βαρκελώνη, να το χρησιμοποιήσεις το ποστ αυτό σαν οδηγό😉

Φιλιά πολλά και πάλι περαστικά!

12. Παρα πολυ καλο το ποστ.Σαν βρεθηκα στη Βαρλελωνη που θελω τοσο πολυ να ταξιδεψω 🙂 Την καλημερα μου και καλο μηνα !!!

13. Καλωσόρισες αστροπελεκάκι μου!!!!
    Φαίνεται ότι πέρασες υπέροχα!!!
    Με γεια το καινούριο skin του blog σου , χάθηκα γιατί τα παιξε το blog μου και του δωσα μια και κατάλαβε!
    Εφτιαξα καινούριο!!!
    Να περάσεις να το δεις
    Μάκια

14. Γεια σου Μαράκι μου!!! Πέρασα πάρα πολύ ωραία!

Το φαντάστηκα ότι κάποιο πρόβλημα είχες με το μπλογκ γιατί μου έχει ξανατύχει παρόμοιο πρόβλημα με το δικό σου μπλογκ.

15. Καλησπέρα.

Από ότι βλέπω ήδη μετράμε δυομιση χρονάκια από το ταξίδι στη Βαρκελώνη. Άργησα λιγάκι να δω τη δημοσίευση. Ο λόγος που σου γράφω είναι γιατί έχω στήσει ενα blog για την ίδια πόλη με αυτή του ταξιδιού σου και θα μου άρεσε να το χάζευαν άνθρωποι που έχουν βρεθεί εκεί έστω και ως επισκέπτες του Πάσχα.

Βρίσκεται στη σελίδα: http://www.varkeloni.wordpress.com

16. Παράθεμα: Τριγωνοψαρούληδες… « Astropeleki – Just another star in the webSky