Μάϊος μπήκε…


Καλημέρα και καλό μήνα, μιας και δεν τα’ χουμε πει!

Μάϊος… Άντε και μπαίνουμε δυναμικά στο καλοκαιράκι… άσχετα αν ο καιρός μας κάνει κολπάκια!
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω ετοιμάσει ακόμη κάποια κατασκευή, αλλά σύντομα θα ξεκινήσω καλοκαιρινά θέματα, τα οποία σίγουρα, μετά τις 11 Ιούνη θα γίνονται και περισσότερα…

11 Ιούνη… σημαντική ημέρα… Θα πραγματοποιηθεί η καλοκαιρινή μας γιορτή και όπως καταλάβατε, θα εκπροσωπήσω τον σταθμό μας, μιας και έχω το τμήμα των νηπίων! Ακόμη δεν είναι σίγουρο το θέμα που θα πραγματοποιήσω.. Αυτή η βδομάδα θα είναι «κρίσιμη», μιας και θα παρθεί η απόφαση για το τί τελικά θα παρουσιάσω. Θα έχω και την βοήθεια των συναδέλφων.

Νιώθω κάπως πελαγωμένη… Οκ, τα Χριστούγεννα, είχα οδηγό μου το βιβλίο, πρόσθεσα και μερικά ρολάκια, και βγήκε τέλειο- τελικά (που είχα τρομερό άγχος)! Αυτή τη φορά όμως, δεν βασίζομαι σε βιβλίο, θα είναι καθαρά μουσικοκινητική παρουσίαση, και αν και έχουν περάσει πολλές ιδέες από το μυαλό μου, δεν είμαι ακόμη σίγουρη για τίποτα! Σήμερα κάπως καλοσκέφτηκα τί τελικά μπορώ να κάνω, το οποίο να είναι και σαν θέμα πρωτότυπο. Γιατί, οκ, θαλασσινά και ουρανούς και ναυτάκια και ζήτω το καλοκαίρι, έχουν λίγο πολύ ξαναπαρουσιαστεί. Οπότε, στρέφομαι προς άλλη οδό… την οποία και θα «αποκαλύψω» αφού συμφωνήσουμε την παρουσίαση με την διευθύντριά μου- και φυσικά και τις απόψεις των συναδέλφων επί του θέματος.

Σας αφήνω, σας φιλώ γλυκά, σας εύχομαι μια καλή, καλοκαιρινή και ηλιόλουστη βδομάδα και σας αποχαιρετώ με ένα ανεκδοτάκι…

Το τρένο

Στο κουπέ ενός τρένου κάθονται από τη μια μεριά ένας Έλληνας και ένας Γερμανός και από την άλλη μια γριά 80 χρονών και μια εικοσάχρονη γκομενάρα με ένα super mini, πολύ προκλητική, χωρίς να γνωρίζει ο ένας τον άλλον. Όλη την ώρα o Έλληνας και ο Γερμανός έτρωγαν τη κοπέλα με τα μάτια τους, αλλά δεν τολμούσαν να κάνουν κάτι λόγω της γριάς. Σε κάποια στιγμή το τρένο μπαίνει σε ένα tunel και τότε μέσα στο βαθύ σκοτάδι:

SPLATSSS!!!!! ακούγεται o ήχος μιας σφαλιάρας…

Σκέφτεται o Έλληνας: Ο άτιμος o Γερμανός βρήκε την ευκαιρία τώρα με το σκοτάδι, έβαλε χέρι στη μικρή και αυτή του έριξε σφαλιάρα!

Σκέφτεται ο Γερμανός: Ο παλιο-Έλληνας έβαλε χέρι στη μικρή … κι έφαγα ΕΓΩ τη σφαλιάρα!

Σκέφτεται η γκόμενα: Κάποιος απο αυτούς τους δύο μαλάκες πήγε να μου βάλει χέρι, το έβαλε κατά λάθος στην ΓΡΙΑ και η γριά του έριξε σφαλιάρα!!!

Σκέφτεται και η γριά: Κουφάλα Γερμανέ … ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΧΡΩΣΤΟΥΣΑ!!!

😆 😆 😆

19 thoughts on “Μάϊος μπήκε…

  1. κουλ με τη γιορτη, αλλωστε οπως βλεπω πανω πανω εδω, αστροπελεκι δε λεει; Ε, θα την βρεις την ακρη.

    Ωραιο το ανεκδοτο, το ειχα βαλει και εγω καποια στιγμη.

    Καλη βδομαδα!!!🙂

  2. Καλημέρα Μαράκι και Αντώνη μου🙂
    Πουρνό πουρνό σήμερα…ξεκινάμε πάλι δουλίτσα😦 😦

    Σας ευχαριστώ για την εμψύχωση😀 Άντε να δούμε τί ψάρια θα πιάσουμε και τί πουλιά θα τηγανίσουμε😛

    Υ.Γ. Και το Αστροπελέκι να μην ήταν, έχω και το επίθετο που με προδίδει… Ξέρετε εσείς😆

  3. astropeleki m kalhspera kai kalo s mhna!!Xronia polla,xristos anesth.Xairomai pou perases polu kala to pasxa:)merikes idees gia th kalokairinh giorth einai:
    1.aiswpos:tzitzikas kai mermygas
    2.aristofanhs :eirhnh
    3.paradosiakos gamos:edw parousiazeis mazi me tis etoimasies tou gamou(proikia,stolismos nyfhs gamrou)kai douleies opws zymwma pswmiou,siderwma me to palio sidero,plysimo rouxwn klp…elpizw na se voh8hsa….:p

  4. Καβείρε μου, αυτό εύχομαι και γω!
    Πάντα έχω υψηλές προσδοκίες από όσα ετοιμάζω και θέλω πάντα να πετυχαίνω τους στόχους μου. Γι’ αυτό και πολλές φορές μπορεί να γίνομαι «κουραστική», με την έννοια ότι επιμένω πολύ σε κάτι για να βγει σωστό, στα παιδιά ή και αυστηρή😀

    Γαλανομάτα μου καλησπέρα και σε σένα! Ελπίζω να πέρασες και συ το ίδιο καλά!

    Ως προς τη γιορτή… Ωραίες οι ιδέες σου.. Η αλήθεια είχα στο μυαλό μου να παρουσιάσω 2 τραγούδια που έχουν σχέση με τον γάμο.. Το Παντρεύουνε τον κάβουρα και τον ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΛΕΜΟΝΗ. Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να βρω τα τραγούδια για την μουσική επένδυση και την δραματοποίηση τους.

    Σήμερα συζήτησα με την διευθύντριά μου, της άρεσε η ιδέα που έχω και άλλη μία που είχα στο μυαλό μου, σχετική με τον Μάριο Τόκα, ετοίμασα το cd με τα τραγούδια που θέλω να επενδύσω όσα είπα και αύριο θα έχουμε και άλλη σύσκεψη!😀 Μου πρότεινε μήπως έκανα τίποτα σχετικό με την Μακεδονία, με ένα ωραίο τραγούδι του Νταλάρα, αλλά πρέπει να μελετήσω λίγο τους στίχους για να δω τι μπορώ να βγάλω από το τραγούδι… Μέχρι στιγμής δεν μου κατέβηκε καμιά ιδέα.

    Να σου πω βρε γαλανομάτα μου…. Μπας και σταθώ τυχερή… Μήπως τυχαίνει να έχεις σε τραγούδι το Aν όλα τα παιδιά της γης, του Ρίτσου, που το έχει τραγουδήσει ο Λουκιανός Κελαϊδόνης (απ όσο διάβασα στο μπλογκ Χαμομηλάκι) ; Είναι το μοναδικό τραγούδι που δεν έχω βρει γι’ αυτό που θέλω να κάνω, και είναι πραγματικά απαραίτητο😦 Ή αν ξέρεις κάποιον που μπορει να το έχει αυτό το τραγούδι;

  5. Αχ σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!!! Έχω φάει το internet και δε το βρίσκω πουθενά! Αν δε βρεθεί, θα σπεύσω σε δισκοπωλείο και ο Θεός βοηθός!

  6. βρε μηπως ειναι πολυ νωρις για να αγχωνεσαι; δεν ξερω βεβαια απο αυτα τα πραγματα, αλλα ρωταω!!
    καλη επιτυχια παντως, απο τωρα!!
    καλο βραδυ!

  7. Αν υπολογίσεις πως το χριστουγεννιάτικο θεατρικό μου πήρε 1 μήνα και κάτι για να βγει όπως βγήκε, βγάλε συμπέρασμα!
    Τώρα βέβαια μπορεί να μου πάρει λιγότερο χρόνο, γιατί όσο νά ναι τα παιδιά είναι πιο μεγάλα και θα ενθουσιαστούν αν τους πω ότι θα κάνουμε κάτι παρόμοιο με το χριστουγεννιάτικο, επομένως θα κάθονται περισσότερο ήσυχα και θα είναι περισσότερο προσεκτικά σε αυτά που θα τους λέω να κάνουν! Αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να βρεθεί στο δρόμο μας, τον μήνα μες το κουτί θα τον χρειαστούμε για να συντονιστούμε και όλα τα σχετικά.🙂

    Σ’ ευχαριστώ πολύ πάντως🙂
    Καλό βράδυ και σε σένα!

  8. astrpeleki m kalhmera…vrhka to tragoudi p s lega xwtis th mousikh omws…mono ta logia…theleis na st grapsw??to tragoudaki auto yparxei sthn kaseta ths kapsaskh As tragoudhsoume mazi-Tragoudia eirhnhs omws den thn exoume st sxoleio…:-S

  9. Λύκε λύκε περνάω να δω!

    Γαλανομάτα μου, καλησπέρα😉
    Τα λόγια τα έχω… το τραγούδι ψάχνω είτε με μουσική είτε μόνο με λόγια. Θα ψάξω να βρω αυτή την κασέτα που λες… Αν και πολύ φοβάμαι πως επειδή πλέον κασέτες δεν κυκλοφορούν, θα δυσκολευτώ αρκετά να την βρω!

  10. astropeleki m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!to vrhka …..:)))))))))th t parw thn pempth apo mia synadelfo se cd kai th st steilw…..

  11. Αααααααα καλή μου γαλανομάτα!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!!!!!! Αχ τι καλά!!!!! Πες πολλά πολλά ευχαριστώ στην συνάδελφό σου εκ μέρους μου! Αχ χάρηκα … Είχα αρχίσει να απογοητεύομαι και για το αν θα έβρισκα την κασέτα…

    Σου είπα ότι χάρηκα ε; Γιούπι γιούπι γιούπι!!!😆

  12. Αστροπελέκι μου σε μια πολύωρη αναζήτηση για τον Πρίγκιπα Λεμόνη με μουσική έπεσα πάνω σου… Το είχες βρει τελικά???

Σχολιάστε

