Ιδιογράφως…


Έχω προσκλησούλα από τους: Φώτη και Λύκο λύκο για ένα παιχνιδάκι πολύ κουλ και πρωτότυπο!

Πρέπει, λέει, να γράψουμε – όχι ηλεκτρονικώς, αλλά χειρόγραφα –  ό,τι μας κατεβάσει η κούτρα μας (by κούτρα, i mean την κεφάλα μας), εν συνεχεία να το σκανάρουμε ή να το φωτογραφήσουμε, ύστερα να το ποστάρουμε και τέλος να ειδοποιήσουμε (you know – Red Alert – push the button) καθώς, απαραίτητα στο …….

……τέλος του ποστ, πρέπει να δώσουμε το παρόν στο http://autographcollectors.blogspot.com και προσκαλούμε 5 άτομα να κάνουν το ίδιο!!!!!!!!!

Υ.Γ. 1 Το παραπάνω ποιηματάκι-σκέψη, το είχα γράψει όταν ήμουν φοιτήτρια…
Υ.Γ. 2 …Καθώς αι ερωτικαί απογοητεύσεις σε δαύτην την ηλικία ήταν πολύ έντονες…
Υ.Γ. 3 Αλλά είπα να το ξεθάψω και να το φρεσκάρω λίγο…
Υ.Γ. 4 Έχω σταματήσει να γράφω πλέον…
Υ.Γ. 5 Αν θα το ξανακάνω, ή θα είμαι κάργα-φουλ ερωτευμένη ή πλήρως απογοητευμένη!😛

Προσκαλώ τους: Αδελφούλα, Αννούλα, Μαριάννα, Γλαρένια και Poet1 να παίξουν στο παιχνίδι!

21 thoughts on “Ιδιογράφως…

  1. Σ’ ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή και για το ότι μοιράστηκες μαζί μας το φοιτητικό σου ποίημα.🙂

  2. ΄Ομορφες σκέχεις…
    Να ξαναγράψεις βεβαίως, αλλά …κάργα ερωτευμένη
    ;0
    ;-)))

    Ωωωωω…είναι η δεύτερη πρόσκληση μετά του …..νατασσακι-ου…. σ’ ευχαριστώ, σύντομα θα δεις και τα δικά μου

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Ευχαρισρώ για την πρόσκληση, αλλά δεν θα λάβω μέρος στο παιχνιδάκι!
    Να είσαι καλά και εύχομαι σε ολους εκείνους που θα λάβουν μέρος..καλή επιτυχία

  4. καλημερα!!ειδα την προσκληση και θα επανέλθω , αλλα δεν ξερω ποτε!
    το ποιημα πολυ καλο, αλλα ακομη πιο καλο ειναι τα γραμματα σου! απίθανα!

  5. Allu Fun Marx ευχαριστώ εγώ!

    Γλαρένια μου συνήθως όταν νιώθω έντονα συναισθήματα, μου βγαίνει να τα εκφράσω γράφοντας, αλλά όχι απαραίτητα για να τα διαβάσει το ενδιαφερόμενο πρόσωπο!

    garbofanoula μου σε καλώ να συμμετάσχεις!!! (μου έβγαζε πάλι πρόβλημα το λινκ σου)
    Όσο ήμουν φοιτήτρια έγραφα διάφορα… Ακόμη και στα γενέθλια των κολλητών μου φίλων, καθόμασταν και συνθέταμε «ωδές» ολόκληρες!!!! Χεχεχεχε

    penny δεν πειράζει καλή μου!

    marja μην μιλήσω για τα δικά σου.. Δε σε συμφέρει😛

    «ζαχαρούλα..» καλώς ήρθες καταρχάς!!! Σε ευχαριστώ πολύ😉
    tsopani καλησπέρα και ευχαριστώ για την πρόσκληση😀

    Μαριάννα μου ευχαριστώ πολύ! Αλλά δεν μπορείς να φανταστείς πόσους διαφορετικούς χαρακτήρες έχω… Όταν βαριέμαι τον έναν, χρησιμοποιώ τον άλλο.. Άσε που πολλές φορές γράφω και ανάποδα!!! Δηλαδή από τα δεξιά στα αριστερά και τα γράμματα με τέτοιον τρόπο ώστε αν βάλω καθρέπτη, στην αντανάκλασή τους να καταλαβαίνεις τι ακριβώς γράφω!😀

    Γλαρένια μου περνάω να σε δω😉

  6. Astropelekaki μου θα λάβω μέρος αλλά από αύριο μάλλον γιατί σε λίγο ετοιμάζω τον υπολογιστη για ΦΟΡΜΑΤΤΤΤΤΤ (ιιιιιιααα :P)

  7. Ευχαριστω για την προσκληση σου.Αλλα σε αυτο δεν θα συμμετεχω… Την καλημερα μου_

  8. Μια ο λόγος για παιχνίδια έχω 2 στο blog μου που κανένας δεν θέλει να παίξει. Εσύ μήπως θα τολμήσεις;

Σχολιάστε

