Κάρτες γενεθλίων 02


Και επανέρχομαι με άλλες 2 καρτούλες για γενέθλια! :)

Σήμερα, Σάββατο, κάνει πάρτυ ένα μαθητούδι μου (από τις αδυναμίες μου :) ) και με έχει καλέσει! Μαζί με τον Δημητράκη θα κάνει τα γενέθλιά του και ο αδελφούλης του, ο Βαγγέλης. Έτσι έχουμε 2 σε 1.

Προτιμώ μέσα στις καρτούλες, να μην γράφω τις συνηθισμένες ευχές… Όταν πρόκειται για παιδάκια και γενικά για άτομα που γνωρίζω, κάθομαι και γράφω στιχάκια με ομοιοκαταληξία για να δώσω μερικά χαμόγελα! Έτσι έκανα και για το μαθητούδι μου. Στον αδελφό του δεν μπόρεσα να γράψω κάτι όμως, γιατί δε το γνωρίζω το παιδί.

Ορίστε και οι καρτούλες :)

Η καρτούλα για τον μικρούλη αδελφούλη. Ο Γουίνι πάνω σε ένα συννεφάκι :)

Η καρτούλα για το μαθητούδι μου. Ένας κροκοδειλάκος :)

Και οι ευχές σε στιχάκια

Δημητράκη είσαι ένα ζουζούνι
ένα όμορφο, μικρό κουτσούνι
Είσαι μια φατσούλα
που πάντα έχει μια ερωτησούλα
Στα γενέθλιά σου ήρθα εγώ
με χαρά για να σου ευχηθώ
Να τα εκατοστήσεις και χρόνια πολλά
να ζήσεις, με υγεία και χαρά!

20 thoughts on “Κάρτες γενεθλίων 02

  1. Aκατάβλητη σε βρίσκω με τα μικρά σου και ύστερα γκρινιάζεις ότι σε κουράζουν οι γιορτές που οργανώνετε!

    Τραβάτε με και ας κλαίω…

    Μουυυυυυυυυυυυυυυυτς

  2. Ε πλέον έχω συνηθίσει και λειτουργώ πολύ καλύτερα!!!!

    Οι γιορτές, ναι με κουράζουν, αλλά προκειμένουν να βγει σωστό και όμορφο αποτέλεσμα, θα τους έκανα και επιπλέον ώρες σαν ιδιαίτερο!!!! :P
    Ο ωροσκόπος μου είπαμε φταίει και καλά κάνει :lol:

    Μόλις τελείωσα με την επιλογή της μουσικής και από αύριο ξεκινάμε πρόβες! Ο Θεός βοηθός!!!!! :lol: Το λάδι θα τους βγάλω πάλι!!!!

    Μουυυυυυυυυτς μουτς μουτς!!!

  3. Μόλις γύρισα απο παιδικό πάρτυ και είμαι ήδη κλεισμένη για άλλα τρία μέσα σε μήνα…
    Πέρασα σούπερ αν και οι μαμάδες θεωρούν πως με ζάλιδαν…
    Δεν ισχύει κάτι τετοιο….
    Και η σκέψη μήπως τελικά να είχα πάει για καφέ με παρέα αντί στο πάρτι ξεχάστηκε μόλις ακουσα τις τσιρίδες…
    “Ηρθε η κυριαααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!”
    Μάκια

  4. Αννούλα μου :)
    Είναι πολύ όμορφο τελικά να σε ζητούν τα παιδιά ακόμη και στα πάρτυ τους!!! Άσε που αναπτύσσεις και ακόμη πιο καλές σχέσεις με τους γονείς, που πλέον ξεφεύγουν από τα κλασικά του σχολείου. Εγώ έχω πια την άνεση να συζητάμε φυσικά και για τα παιδιά, αλλά και για πολλά διάφορα θέματα. Μ’αρέσει που έρχονται πιο κοντά μου και με νιώθουν σαν να είμαι φίλη τους και όχι μόνο η δασκάλα των παιδιών τους. Μη σου πω ότι έχουν αρχίσει να με καλούν και για διακοπές τα Σαβ\κα στα εξοχικά τους τώρα που καλοκαιριάζει!!! :lol:
    Ανυπομονώ για το επόμενο πάρτυ που θα με καλέσουν :lol:

    Καβείρε μου :)
    Και εγώ είμαι τυχερή που έχω παιδιά που με αγαπάνε τόοοοοοοοοοσο πολύ και είναι τρυφερά μαζί μου!!! Είναι πραγματικά όμορφο το συναίσθημα όταν οι γονείς έρχονται και μου λένε ότι τα μικρά τους μιλάνε συνέχεια για μένα και ότι με αγαπάνε πάαααρα πολύ! Πολλές φορές, μέσα στην τάξη, μπερδεύονται, και αντί να με πουν “κυρία” με λένε “μαμά” :lol: Δεν μπορώ να σου περιγράψω πως νιώθω εκείνη τη στιγμή :)

  5. Φώτη μου, ευχαριστούμε πολύ!!!! :) :) :)

    Αννούλα μου, ναι ναι!!! Ρίχνω ένα γέλιο και κάνω κάτι φάτσες όταν με λένε μαμά και γελάνε και αυτά μαζί μου!!!! :lol:

  6. μαμα μου έφτιαξες την καρτούλα μου?
    υπέροχο να είσαι αναμεσα στα παιδιά και να τους δίνεις τόση χαρά,
    σε φαντάζομαι ανάμεσά τους να κόβεις να κολλάς και να σου κάνουν εκείνες τις τόσο αθώες ερωτήσεις τους!!! :)
    είναι μικρές στιγμές ευτυχίας
    καλό σου βραδυ

  7. melomene μου, όποτε κόβω ανάμεσά τους, αρχίζουν και μου λένε, “κυρία θέλω και γω να κόψω!!!” ή αν ζωγραφίζω μαζί τους μου λένε τι ωραία που ζωγραφίζω! Ε σε μερικά χρόνια θα μπορούν να τα κάνουν και τα παιδιά αυτά που κάνω εγώ!

  8. Παλιμπαιδίζω με τέτοιες χαριτωμένες κατασκευές.
    Τυχερά τα πιτσιρίκια…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Υποβολή απάντησης

