Η «ωδή» μιας (πρώην) φοιτήτριας


Όπως είχα γράψει και σε προηγούμενο ποστ, όταν ήμουν φοιτήτρια, έγραφα πολλές φορές στιχάκια, αναλόγως την διάθεση και το περιεχόμενό τους! Καθώς έπιανα από το πατάρι, λοιπόν, τα εργαλεία μου, για να φτιάξω τις καρτούλες για τα γενέθλια που πήγα, βρήκα ΤΗΝ ωδή, που είχα γράψει όταν ήμουν φοιτήτρια στο 3ο έτος, στη Ρόδο. Το είχα βάλει μέσα σε κάδρο και κάποτε το είχα κρεμασμένο στον τοίχο. Αλλά από τότε που βάψαμε το δωμάτιο, αφήσαμε τα περιττά στους τοίχους μακριά. Και έτσι, το είχα ξεχάσει τελείως! Μόλις το είδα, δεν έχασα καιρό και το κατέβασα για να το ξαναδιαβάσω!!!

Πάνω σε κιτρινισμένο φύλλο ακουαρέλας, και καμμένο γύρω γύρω με αναπτήρα για να φαίνεται σαν παλιός πάπυρος! Τα έκανα τότε αυτά… Κόλπο που αντέγραψα από την αδελφή μου😀

13 τετράστιχα αποτελούν την «Ωδή της φοιτήτριας» astropeleki.😀 Την έγραψα στις 20 Ιανουαρίου του 2005.. δηλαδή μισό χρόνο πριν ολοκληρώσω τις σπουδές μου… Βασικά, τις είχα ολοκληρώσει… Μόνο η πρακτική μου είχε μείνει για το τελευταίο εξάμηνο. Μετά το σοκ του πρώτου εξαμήνου, που είχα περάσει 3 μαθήματα από τα 7, είχα βάλει πείσμα να τελειώσω πριν την ώρα μου, να παίρνω περισσότερα μαθήματα ανά εξάμηνο και να παίρνω καλούς βαθμούς, για να βγάλω και ένα «καλό» πτυχίο!

Μέσα στην «ωδή» μιλάω για μένα, από το δημοτικό μέχρι και το Πανεπιστήμιο. Όσα γράφω είναι πραγματικότητα.

Η Ωδή της φοιτήτριας

Από μικρή το ήξερα
πως ένα χάλι ήμουν
Ποιος να το φανταζότανε
την μετέπειτα εξέλιξή μου;

Από το δημοτικό τελείωσα
και έφηβη γινήκα
Στο γυμνάσιο φοβήθηκα
μα όλα πήγαν φίνα!

Στο λύκειο προχώρησα
και σκοπό έβαλα καλό
Πως ό,τι και να γίνει
στο πανεπιστήμιο εγώ θα μπω!!!

Και όμως, τα κατάφερα
το όνειρό μου να παλέψω
Τα ματάκια κάποιων
εγώ να βγάλω έξω.

Με τα παιδάκια τα μικρά
ήθελα να ασχοληθώ
Και έτσι εγώ επέρασα
στην Ρόδο, νηπιαγωγός:!

Μόλις είδα τα αποτελέσματα
πολύ εχάρει η ψυχή μου
Μα τα κλάματα έβαλα
αλλά τα έπνιξα μες την σιωπή μου.

Και όμως, το σπίτι μου άφησα
στ’όμορφο νησί να σπουδάσω
Στη Ρόδο θα’μαι πια
τέσσερα χρόνια να’ χω!

Ο χρόνος λεν’ καλά
πολύ γρήγορα περνάει
Είπαν στην μάνα μου σωστά
Θα δεις! Καλά θα περνάει!

Και πραγματικά επήγα
στο νησί του Ήλιου
Κι’ όποτε έβρισκα την ευκαιρία
ανέβαινα στο κατάστρωμα του πλοίου.

Τριάμισι χρόνια περάσανε
μισός ακόμη είναι
Όλοι μου λεν’ σοφά
πως η ουρά του γαϊδάρου είναι!

Σε έξι μήνες πια τελειώνω
πως πέρασε έτσι ο χρόνος;
Πάντα θα’ χω στη σκέψη μου
τί όμορφα που πέρασα στη Ρόδο!

Ευχαριστώ πολύ το Θεό
και μένα την μικρούλα
Που πάντα με κόπο διάβαζα
στα μαθήματα έδειχνα ζήλο.

Και να που τώρα έρχομαι
στο σπίτι, στην Αθήνα
Στα μεταπτυχιακά να μπω
να γίνω αταρτισμένη νηπιαγωγίνα!!!!!!!!!

20 Ιανουαρίου 2005, Ρόδος

Μπορεί, βέβαια, να μην προχώρησα σε μεταπτυχιακές σπουδές, όπως ήθελα και έγραψα.. αλλά ποτέ δεν είναι αργά! Το θέμα είναι, αν κάνω κάτι επιπλέον, να μου αρέσει και να το βρίσκω ενδιαφέρον! Και επειδή μου αρέσει πολύ η τεχνολογία, θα μπορούσα να κάνω κάτι με υπολογιστές και εκπαίδευση. Άλλωστε, οι Νέες Τεχνολογίες έχουν εισβάλλει για τα καλά στη ζωή μας και στο σχολείο!🙂

13 thoughts on “Η «ωδή» μιας (πρώην) φοιτήτριας

  1. Και το Οσκαρ πάει στο…..
    Αστροπέκιον….

    Ε οχι το οσκαρ το νομπελ ποιησης ηθελα να πω…

    Πολυ γλυκο, έξυπνο και παιχνιδιάρικο!!!

  2. χαχαχααχχαχαχχχαχχαχαχχαχαχαχαχα

    χαχχαχαχχαχχχααχχααχχαχαχαχααααχα

    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τούτες τις μοναδικές στιγμές εκγύμνασης της κοιλιακής μου χώρας!!!!

    Είχα ξεχάσει αυτούς τους στίχους… πωπωπωπω

  3. Καλά και μαμώ τα blogs έχεις στήσει. Μπράβο μικρή χορεύτρια. (Και να τώρα το είδα, να λείπουν τα σχόλια, ξέρεις οτι δεν μπαίνω πάντα, παντού )😛

  4. Γεια σου Μαιρούλα μου αγαπημένη😛 Άντε να σε ευχαριστήσω, μιας και επιτέλους κατάλαβες ότι έχω εδώ ένα καταπληκτικό-υπέροχο-φανταστικό-σούπερ-ντούπερ ουάου blog😆

    ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ άλλο γιατί είμαι και καλός άνθρωπος😛

Σχολιάστε

