Γιατί ο Πυθούλης κοιμάται έτσι μαμά;;;


Γονείς στη Λεμεσό αγόρασαν στο μωρό τους ένα φίδι, Πύθωνα, για κατοικίδιο. Ο μικρός κάθε βράδυ που ξάπλωνε στο κρεβάτι του, έβαζε και το φίδι μαζί του δίπλα του. Όταν το φίδι ήταν πιο μικρό, κοιμόταν κουλουριαστό (κουλουριαζόταν σε κύκλο). Καθώς μεγάλωνε το φίδι όμως άρχισε να ξαπλώνει κάθετα όπως κοιμάται ένας άνθρωπος, δίπλα στο μωρό. Και οι γονείς παραξενεύτηκαν και το πήραν στον κτηνίατρο και τον ρώτησαν εάν έχει κάτι το φίδι και κοιμάται σαν τον άνθρωπο. Και ο κτηνίατρος τους είπε αμέσως να το θανατώσουν και οι γονείς ρώτησαν γιατί. Και τότε ο κτηνίατρος τους εξήγησε ότι καθώς το φίδι μεγάλωνε, ο λόγος που ξάπλωνε κάθετα ήταν επειδή ήθελε να δει πόσο μεγάλο σε μάκρος μπορεί να γίνει ούτως ώστε όταν φάει τον μικρό να μπορεί να τον χωνέψει.Επειδή τα φίδια για να φάνε κάτι ή κάποιον πρώτα από όλα μετρούν το μέγεθος του και αν μπορούν να το χωνέψουν τότε το τρώνε. Και περίμενε μέχρι να φτάσει στο μάκρος που πρέπει για να φάει τον μικρό. Η μάνα μόλις το άκουσε, έπαθε ψυχολογικά. Απίστευτο κι όμως αληθινό!!

Μετά έπαθε τα ψυχολογικά η μάνα; Πριν τι είχε για να αγοράσει πύθωνα του γιου της για κατοικίδιο;

9 thoughts on “Γιατί ο Πυθούλης κοιμάται έτσι μαμά;;;

  1. καλησπερα Αστροπελεκι
    Τι να σχολιασεις σε αυτο;;;

    Μετα τι θα παρει; Κροκοδειλα;;;

    (εχω στειλει mail, το ειδες;)

  2. Έλα ντε βρε Αντώνη!!!!

    –Αντώνη μου, ευτυχώς που μου το θύμησες το μέιλ… το είχε ανοιξει η αδελφή μου και μου το διάβαζε και μετά ξεχάστηκα να απαντήσω. Πέρασα την βόλτα μου 🙂

    Τελευταία έχω ένα πρόβλημα με την wordpress. Ενώ πατάω πάνω στο τίτλο των θεμάτων μου, μου βγάζει ότι το αρχείο δεν βρέθηκε και δεν μπορώ να διαβάσω σχόλια αλλά ούτε και να απαντήσω άμεσα. Γι’ αυτό τελευταία βλέπετε μια αργοπορία στις απαντήσεις μου. Προσπαθώ να καταλάβω τι φταίει…..

  3. Γλαρένια μου…μα εντελώς!!!!

    Αννούλα μου έρχομαι!

    Βέρα μου, ποιος παίρνει κατοικίδιο ένα φίδι και ιδιαίτερα έναν πύθωνα; Δηλαδή τι θα τον κάνανε μετά, αφού μεγάλωνε; Απλά θα τους κατασπάραζε όλους!!!!!!!!

    Μεγάλη τρέλα στον κόσμο….

  4. Παράθεμα: Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε