Κάρτα γενεθλίων 03


Σήμερα με έχουν καλέσει και πάλι σε γενέθλια. Η γιορτούλα θα πραγματοποιηθεί μέσα στο πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης «Αντώνης Τρίτσης», σε έναν παιδότοπο που υπάρχει πίσω από την καφετέρια του πάρκου. Πρώτη φορά θα πάω στον παιδότοπο αυτόν… Δεν ήξερα καν ότι μέσα στο πάρκο υπάρχει αυτός ο χώρος για να διοργανώνουν πάρτυ.😀

Όπως συνηθίζω, σε κάθε πάρτυ που με καλεί μαθητούδι μου, φτιάχνω και μια καρτούλα για τα χρόνια πολλά. Το καμάρι που γιορτάζει είναι ο Μιχαλάκης, μια πολύ γλυκιά φατσούλα. Μου έδωσε και επίσημη πρόσκληση😀

Του έφτιαξα λοιπόν αυτή την καρτούλα:

Και το ποιηματάκι φυσικά:

Μιχαλάκη είσαι ζουζουνάκι
ένα καλό και γλυκό παιδάκι
που όλο θέλει να σκαρφαλώνει στο δεντράκι
λες και είσαι ένα ζωηρό μαϊμουδάκι
Στα γενέθλιά σου ήρθα εγώ
με χαρά για να σου ευχηθώ
Χρόνια πολλά, να ζήσεις
και, φυσικά, να τα εκατοστήσεις!!!

10 thoughts on “Κάρτα γενεθλίων 03

  1. Χρόνια πολλά στο μικρό σου.

    Κι ωραία η καρτούλα (όπως όλες όσες έχεις φτιάξει και μας έχεις δείξει)

    Άσχετο, αλλά ούτε κι εγώ ήξερα ότι εκεί υπάρχει παιδότοπος…

  2. Αν ήτανε ξανά να γεννηθώ
    κι’ απ’ την αρχή να κάτσω στα θρανία,
    στυλό να πιάσω και κραγιόνια και βιβλία,
    θα ήθελα από σένα να (εκ)-παιδευτώ

    Χρόνια πολλά του Μιχαλάκη!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Γλαρένια μου δεν με βλέπεις αλλά έχω ένα τεράστιο χαμόγελο όταν διαβάζω αυτά τα σχόλια🙂

    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ καλή μου!!!!

    Υ.Γ. Μόλις γύρισα από το πάρτυ. Πέρασα πολύ όμορφα… Μου αρέσει όταν έρχομαι πιο κοντά με τους γονείς… Σιγά σιγά τα παιδιά λένε στις μαμάδες τους να με καλέσουν για καφέ στο σπίτι τους😆

Σχολιάστε

