Why Astropeleki?


Παίρνω την πάσα από τον Theo και προχωράω στην μεγάλη περιοχή… και ξεγελάω τον αντίπαλο, τρέχω στην μικρή περιοχή και σκοράρω!!!!!! Γκοοοοοοοοοοοοοοοοοόλ ζητωκραυγάζουν όλοι😛

Εν τω μεταξύ, είμαι πανάσχετη με τα αθλητικά😆

Με κάλεσε, λοιπόν, ο φίλος Θοδωρής, να παίξω σε ένα παιχνίδι (Δεν έχω ξεχάσει… έχω και σε άλλα 2 να παίξω.. Μόλις μπορέσω θα το κάνω!). Πρέπει να απαντήσω στο πως εμπνεύστηκα το ψευδώνυμό μου και το όνομα του μπλογκ μου και εάν το επιθυμούμε να γράψουμε και το πραγματικό μας όνομα.

Αν και έχω ξαναπαίξει σε, περίπου, παρόμοιο παιχνίδι, αυτό διαφέρει λίγο.

Κοπιάρω το κομμάτι από το τότε παιχνίδι

Πριν αρκετά χρόνια, έψαχνα στο νετ για τα ζώδια. Όλως τυχαίως, έπεσα πάνω σε ένα φόρουμ, το οποίο μου φάνηκε καλόγουστο και σοβαρό. Το φόρουμ είναι αυτό http://www.myhoroscope.gr
Χωρίς να το καταλάβω, κόλλησα κυριολεκτικά… Ακριβώς για τις πολλές ώρες που είμασταν στο νετ, για να μην χρησιμοποιούμε κάρτες (τότε), βάλαμε dsl. Η αστρολογία είναι ένα σοβαρό αντικείμενο, πολύ παρεξηγημένο από τους περισσότερους που δεν γνωρίζουν. Μαθαίνω πράγματα, τα οποία είναι πραγματικά συναρπαστικά και πολύ ενδιαφέροντα. Και θα συνεχίσω έτσι. Φυσικά και δεν σκοπεύω σε κάτι άλλο, πχ να γίνω αστρολόγος (ο Χριστός και ο Απόστολος Γκλέτσος). Αυτό το κάνω καθαρά σαν χόμπι. Είναι το ψώνιο μου, όπως ψώνιο μου είναι επίσης η μουσική και το νετ-τεχνολογία.

Και συνεχίζω…

Από τότε λοιπόν, πέρασαν σχεδόν τρία χρόνια και δεν ήξερα καν για το μπλογκινγκ. Όταν αποφάσισα να ανοίξω ένα μπλογκ, επειδή ήμουν κολλημένη με το αντικείμενο της αστρολογίας, ήθελα να έχει ένα όνομα, στο οποίο να περιέχεται κάτι σχετικό με τα άστρα. Και τότε, σκέφτηκα το Astropeleki. Παρόλαυτά, δεν αναφερόταν αποκλειστικά και μόνο σε αυτό μου το ψώνιο, αλλά συνειδητοποίησα ότι το ψευδώνυμο astropeleki και σαν χαρακτηρισμός, δείχνει το άτομο που τα πιάνει αμέσως, που είναι σπίρτο, που καταφέρνει να κάνει πράγματα. Έτσι, λοιπόν, κόλλησα σε αυτό και είπα ότι θα ονομάσω το μπλογκ astropeleki.

Δεν έβαλα διαφορετικό ψευδώνυμο. Νομίζω ότι δεν υπάρχει άλλο ψευδώνυμο που να με χαρακτηρίζει περισσότερο από αυτό. Το πραγματικό μου όνομα είναι Ευδοκία… Πολλοί με φωνάζουν Βδοξούλα, Βδοξ, Βδοκούλα.

Καλώ στο παιχνίδι να παίξουν οι: Γαρμποφανούλα, Φώτης, Μαντρί, Αννούλα, Γλαρένια, Καβείρος, Αδελφούλα.

16 thoughts on “Why Astropeleki?

  1. Ωχχχχ… και άλλο παιχνίδι;
    Τα άστρα είναι δυσοίωνα…

    Το καλό όμως είναι ότι πρέπει να απαντήσει ο Tsopanis…

    Lykos…

  2. Γεια σου Λύκε λύκε! Νομίζεις πως θα ξεφύγεις από αυτό; Θα σου βρω άλλο παιχνιδάκι που θα πρέπει να απαντήσεις κυρίως εσύ😛 Μη σου πω ότι το σκέφτηκα κιόλας😆

    Έτσι είμαι εγώ… Υδροχόα… Των εκπλήξεων και των μη αναμενόμενων!!!!😆

  3. Ωωωωω…Βδοξούλα θα σε λέω λοιπόν ή Βδοξ χάριν συντομίας.😉

    Σε ευχαριστώ γα την πρόσκληση, αλλά επειδή έχω ήδη απαντήσει στα ερωτήματα στην ανάρτησή μου για τα μλογκο-γενέθλιά μου, πολύ πριν αρχίσει το παιχνίδι, θα σε παραπέμψω ΕΔΩ αλλά και ΕΔΩ με πληροφορίες για το αβατάρ και το παρωνύμιό μου.

    Με αγάπη,

    ΙΩΑΝΝΑ, για τους δικούς μου ΓΙΑΝΝΑ….. και πάντα με Γλαρένιες αγκαλιές
    Αααααα και ….φιλί που ξέχασα…
    :-))))

  4. Γεια σου Γιάννα μου🙂
    Θα περάσω αργότερα να διαβάσω γιατί τώρα ασχολούμαι με την υδρόγειο σφαίρα μου😆

  5. Καλά στα σοβαρά σε φωνάζουν μποτοξ; Μήπως κάτι ξέρουν που δεν μας το λες; Ευχαριστώ που έπαιξες.

  6. Πρέπει να απαντήσω εγώ ε; Εμ, ο Λύκος τα δύσκολα σε ποιον θα τα πασάρει;;;😉

    θα το κάνω,μιας και έχουμε το ίδιο ζω(ω)διο, αλλά δεν υπόσχομαι δημοσίευση πραγματικων ονομάτων 8)

    Πρώτα βέβαια, μιας και είσαι ειδήμων στα περί άστρα και όραμα, θέλω εμπεριστατωμένη ανάλυση για τους Υδροχόους… Ακούω τα καλύτερα και τα χειρότερα και δε ξέρω τι να πάρω…😆

  7. Τσοπάνη μου, μην ανησυχείς! Θα βρω εγώ κάτι στον Λύκο, που αναγκαστικά θα πρέπει να απαντήσει και αυτός.:P

    Α καλέ μου… Υδροχοάκι είσαι και συ;;;;;!!!!!! Όσον αφορά τα καλά μας κατα άσχημά μας… ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ. Έχω γράψει και σε άλλο άτομο ότι είμαστε πολύ πιο μπροστά από όλους τους άλλους, είμαστε επαναστάτες, είμαστε πρωτοπόροι, είμαστε διαφορετικοί και είμαστε οπαδοί του ρητού “Εμπρός, εμπρός” και όχι του “Εμπρός, πίσω” (κατά Πόποτα).
    Γινόμαστε χίλια κομμάτια για να βοηθήσουμε τον οποιονδήποτε, χωρίς απαραίτητα να έχουμε να κερδίσουμε κάτι από αυτό. Βοήθεια σε όλους τους τομείς, από το πιο απλό πραγματάκι μέχρι το πιο πολύπλοκο, το οποίο μπορεί να μην έχουμε καταφέρει, αλλα βρίσκουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τις δυνάμεις μας έχοντας στο νου μας ότι κάποιος θα βοηθηθεί πολύ απο εμάς. Και αυτό μας δίνει μεγάλη ευχαριστηση. Κατεξοχήν κοινωνικό ζώδιο, ανθρωπιστές! Πολλές φορές μπορεί να μας πουν ψυχρούς… Εντάξει έχουμε μια δυσκολία στο να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας, αυτό όμως δε σημαίνει ότι είμαι κακά παιδιά!!!!

  8. Έπεσες μέσα σε όλα λέμε;;;😉
    Γι’αυτό και τις περισσότερες φορές μας λένε και… μ@λ@κες (ωσάν το λαϊκόν άσμα )😆
    Καλό σου απόγευμα 8)

  9. Vera μου, είσαι Κριαρίνα; Φτουυυυυυ μπροστά μου τις βρίσκω τις Κριαρινες, αλλά πλέον έχω μάθει. Αυτό που χαρακτηρίζει τους Κριούς είναι το απόλυτο ΕΓΩ τους. Βασικό τους χαρακτηριστικό. Μεγαλοποιούν αρκετά κάθε κατάσταση και ποτέ κανένας δεν βρισκεται σε χειρότερη μοίρα από τους Κριούς. γενικά οι Κριοί έχετε μια τάση να νομίζετε ότι όλα περιστρέφονται γύρω σας και δεν υπάρχει τίποτα άλλο παρά μόνο εσείς. Εμένετε πολύ στις απόψεις σας και όταν κάποιος έχει δίκιο δεν συνηθίζετε να του το αναγνωρίζετε. Σα να φοράτε παρωπίδες, ένα πράγμα και να υποστηρίζετε ότι αυτό που λέτε εσείς είναι σωστό. Μπορεί να είστε και λίγο εώς πολύ αθυρόστομοι, τα παίρνετε στην κράνα εύκολα😆

  10. Καβείρε μου σε ευχαριστώ!

    Τσοπάνη μου, λέμε λέμε λέμε…. Και αυτά είναι απλά βασικά χαρακτηριστικά μας… Φαντάσου να δω ολόκληρο χάρτη και να μπορούσα να τον εξηγήσω φυσικά λεπτομερώς.😆 (ψιλοσκούριασα😆 Με τη δουλειά που έχω, κάνω διάλειμμα από το αντικείμενο για λίγο)

    Το ότι είμαστε μ@λ@ες… Ασχολίαστο… Γιατί ενώ μαθαίνουμε από τα παθήματα, εμείς συνεχίζουμε. Ας όψεται… Είναι ο χαρακτήρας μας τέτοιος🙂
    Καλό απόγευμα και σε σένα!

  11. Ολα αυτά τα κακά μαζεμένα στους κριούς!;;;
    Βοήθεια! Θέλω να ξαναμπω στην κοιλιά της μαμάς μου να βγω μια άλλη μέρα!
    Γιατί όμως δεν με αντιπροσωπεύουν καθόλου όλα αυτά που λες; Μήπως με επηρρεάζει ο ωροσκόπος μου; Δεν ξέρω ποιος είναι!
    Anyway, μη φοβάσαι, δεν είμαι κακό παιδί! Λίγο απρόσεχτη είμαι και κουτουλάω συνέχεια, αλλά δεν κάνω κακό σε άλλους!

  12. Vera μου, όσους Κριούς γνωρίζω, έχουν σχεδόν όλοι αυτά τα χαρακτηριστικά ανάμεσα και σε άλλα. Πολύ σωστή η παρατήρησή σου… Δεν κοιτάμε μονο ήλιο αλλά ωροσκόπο και όλες τις θέσεις των πλανητών. Φαντάζομαι πως για να μην σε αντιπροσωπεύουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά, τότε ίσως έχεις πλανήτες που πέφτουν πάνω στον ωροσκόπο σου ή τον ήλιο σου και χρωματίζουν εντελώς διαφορετικά την προσωπικότητά σου.

    Έχει πολύ ζουμί η ιστορία ότανπρόκειται να αναλύσεις έναν χάρτη. Στείλε μου στο μέιλ πλήρη ημερομηνία γέννησης, ακριβή ώρα και τόπο για να σου πω τον ωροσκόπο σου και να δω γιατί δεν σου βγαίνουν τα κριαρίσια χαρακτηριστικά😉

    Υ.Γ. Απρόσεκτη είμαι και γω… Αν και έχω μέρες να πέσω να σκοτωθώ σε κάποιο σημείο του σώματός μου😆

Σχολιάστε

