Τρίτωσε το κακό…


Δεν μας πάει καθόλου φέτος με το αυτοκίνητο του πατέρα μου… Μα καθόλου λέμε! Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο χτυπήθηκε το αμάξι 3 φορές.

Σήμερα ξύπνησα αρκετά αργά, κατά τις 11.15 και αυτό επειδή χτύπησε το κινητό μου. Ήμουν αρκετά κουρασμένη καθώς όλη τη βδομάδα όχι απλώς δεν έκατσα να ξαπλώσω να ξεκουραστώ για μεσημέρι, αλλά το αντίθετο, μέχρι τις 9-10 το βράδυ ασχολιόμουν με τα του σχολείου.

Έτσι, λοιπόν, χτυπάει το τηλέφωνο, ήταν ο πατέρας μου που είχε πάει με τη μαμά μου στο εξοχικό από την Παρασκευή. Μου λέει, σήκω και έλα γιατί τράκαρα με έναν και το αμάξι έγινε σμπαράλια! Εγώ που ήμουν μεταξύ ύπνου και ξύπνιου, λέω τι είπες τώρα; Τι λες; Και μόλις συνειδητοποίησα ότι όντως και πάλι είχε τρακάρει ο πατέρας μου, σηκώθηκα, ντύθηκα και έφυγα για το εξοχικό.

Πριν μερικούς μήνες είχε πέσει μία πάνω στον πατέρα μου, ενώ εκείνος περίμενε στο φανάρι στη Γαλατσίου… Πίσω προφυλακτήρας και πορτ παγκάζ άχρηστα, όλα μέσα. Το πήγε στο φανοποιείο ο μπαμπάς μου, το έφτιαξε, έφτιαξε και κάτι λακούβες στην οροφή από το χαλάζι που είχε ρίξει μια χρονιά στην Αθήνα, έφτιαξε και την πόρτα του οδηγού που την είχε «σκοτώσει» η αδελφή μου σε μια απόπειρα να μάθει οδήγηση, βάφτηκε όλο και ήταν σα καινούργιο.

Λίγο πριν κλείσει 24ωρο το αμάξι, όταν βγήκε από το συνεργείο, πήγε ο πατέρας μου σε μια δουλειά, σταθμευμένος κανονικά. Ενώ ήταν μέσα στην οικοδομή και δούλευε, ακούει τον συνεργεμό και κατεβαίνει κάτω να δει. Κάποιος είχε πέσει πάνω στην πόρτα του οδηγού και την είχε βάλει μέσα. Δυστυχώς όμως αυτός έφυγε και δεν μάθαμε από ποιον έγινε. Φτιάξαμε και αυτό, βγήκε από το συνεργείο και μετά από 4 μήνες ( ; ), σήμερα ο πατέρας μου «φιλήθηκε» με έναν άλλον και ο μπροστινός προφυλακτήρας, καπό, λίγο δεξί φτερό, ίσως και τα ψυγεία, ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ! Βέβαια έφτιαγε ο πατέρας μου γιατί ο άλλος είχε προταιρετότητα, αλλά και αυτός ο αθεόφοβος έτρεχε πολύ και δεν σταμάτησε καθόλου στη διασταύρωση. Σήμανση δεν υπήρχε, αλλά προτεραιότητα είχε ο άλλος. Απλά έτρεχε και δεν σταμάτησε καθόλου. Ο πατέρας μου δεν έτρεχε αλλά δεν είχε πολύ καλή ορατότητα.

Το κακόμοιρο το αμάξι… Την φωτό την έβγαλα από το φορτηγό της οδικής βοήθειας… Συνόδεψα τον ασθενή στο συνεργείο και άφησα το δικό μου αμάξι στους γονείς μου.

Χτες τράκαραν και άλλοι 2 φίλοι μου… Δεν έφταιγαν αυτοί, αλλά έπεσαν πάνω τους. Στο ένα ήμουν και παρούσα γιατί είχα πάει να βγάλω φωτοτυπίες.

Τι γίνεται ρε παιδιά; Τι έχουν πάθει όλοι; Μα δεν προλαβαίνω να ακούσω για κάποιον που τράκαρε και έχει τρακάρει και άλλος. Έλεος πια!

Αναδρόμιασε ο Ερμής και όλα πάνε ανάποδα!

15 thoughts on “Τρίτωσε το κακό…

  1. Aποπειράθηκε η Μαρία να μάθει οδήγηση και το λες έτσι απλά;;;;;;

    Μήπως κάποιος/α (;) τους γκαντεμιάζει όλους και τρακάρουν;;;;

    Λέω εγώ τώρα η κακιά

  2. αμαν
    TOYOTA τρακαρισμενο;;;
    Παναγια μου!!! (και γω τετοια μαρκα εχω)

    Δεν πειραζει, τα σιδερα φτιαχνονται.

    Ο πατερας σου ειναι καλα φανταζομαι, ετσι;

    Καλο βραδυ.

  3. Γκέλυ μου, είχε αποπειραθεί πριν μερικά χρόνια ο πατέρας μου και την έβαλε μέσα… Αλλά πάνε χρόνια λέμε!😛

    Αντώνη μου, άστα να πάνε! Οι δικοί μου είναι μια χαρά. Το ευτυχές ήταν ότι δεν βρίσκονταν σε κεντρικό δρόμο αλλά σε κάτι στενάκια. Αλλά και πάλι έγινε ζημιά μεγάλη.

    Το άλλο κακό είναι ότι και οι δυο γονείς μου δεν φορούσαν ζώνη και έγινα έξαλλη. Ειδικά η μαμά μου έχει το συνήθειο να μην φορά και πρέπει να της το λέμε συνέχεια. Το ότι βρίσκονται σε στενάκια δε σημαίνει ότι είναι περισσότερο ασφαλείς.

    Με προσοχή στους δρόμους και πάντα με ζώνη!

    Καλό βράδυ🙂

  4. Ναι όντως οι μεγαλύτεροι δεν έχουν τη συνήθεια να φορούν ζώνη ακόμα και μέσα στην πόλη. Και η μητέρα μου το ίδιο αλλά σιγά σιγά συνηθιζει. Σε μένα σπάει νεύρα ο ανιχνευτής βάρους στο συνοδηγό και αναγκάζονται όλοι να βάλουν ζώνη μόλις ξεκινάω…

  5. Αυτός ο ανιχνευτής κάνει πολύ καλή δουλειά τελικά. Αν δε φορέσεις ζώνη, σου σπάει τα νεύρα ο ήχος, οπότε αναγαστικά, θέλοντας και μη, θα την βάλεις τη ζώνη. Το θέμα είναι ότι πρέπει να μάθουμε και χωρίς τον ανιχνευτή, να φοράμε ζώνη όπου και αν πάμε. Εγώ αν δε φορέσω, νιώθω ότι κάτι μου λείπει. Κάτι δεν με κρατάει. Βάζω ζώνη αμέσως μόλις ανάψω την μηχανή πλέον. Ας είναι! Τα σίδερα όντως ξαναφτιάχνονται… Ευτυχώς που δεν είχαμε τίποτα χειρότερο λέω…

  6. Διαβάζοντας ξανά ένα άρθρο από το http://www.myhoroscope.gr για τον Ανάδρομο Ερμή, έπεσα πάνω σε αυτό:

    Σε ένα πιο καθημερινό επίπεδο, η εναρμόνιση του ανάδρομου Ερμή με τους επίσης ανάδρομους Ποσειδώνα-Χείρωνα μπορεί μέσα από την γοητεία του λόγου να φέρει ψευδαισθήσεις, απογοήτευση και πληγές. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή γιατί την ίδια περίοδο το τετράγωνο με τον Ουρανό στους Ιχθείς διασπά την προσοχή, μειώνει την σωστή κρίση και δημιουργεί νευρικότητα. Οι μαθητές και οι οδηγοί πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί.

    😆 😆

    Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο εδώ http://www.myhoroscope.gr/112-%E1%F3%F4%F1%EF%EB%EF%E3%E9%EA%DC-%E4%F1%FE%EC%E5%ED%E1/6292-%E5%F1%EC%DE%F2-%E1%ED%DC%E4%F1%EF%EC%EF%F2-%F3%F4%EF%F5%F2-%E4%DF%E4%F5%EC%EF%F5%F2.html

  7. Ούτε να το συζητάς. Απαραιτήτως ζώνη πάντα ακόμα και για 50m…
    Αλλά και ο ανιχνευτής παρακάμπτεται με κάτι ειδικά γαντζάκια ή με το σύστημα που έχει βρει ένας φίλος μου και βάζει ζώνη στο …κάθισμα και μετά κάθεται!! Βέβαια συνήθως βαριέται να το κάνει γιατί το θυμάται όταν ξεκινάω και δεν μπορεί να ανασηκώνεται να βάλει τη ζώνη, άρα τη φοράει κανονικά!

  8. Λαχταρήσατε.
    Κακοτυχία οπωσδήποτε μεγάλη που ευτυχώς δεν ήτα μεγαλύτερη αν υπήρχαν τραυματισμοί και βάλε…
    Ζώνη…ζώνη….ζώνη και τύχη… για να μην τυχαίνει σε κανένα.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  9. Γκέλυ μου, καινούργιες πατέντες είναι αυτές;😛

    Γλαρένια μου, ευτυχώς που δεν είχαμε τίποτα π ιο σοβαρό, να τρέχουμε χειρότερα… Φιλιά πολλά :-*****

    Αυτός ο ανάδρομος δεν με βοηθάει καθόλου… έχω μεγάλο πρόβλημα με την σύνδεσή μου…😦 😦 😦

  10. Μη μου πεις ότι δεν το ξερες;

    Βάζεις τη ζώνη στο κάθισμα, μετά κάθεσαι και δεν χτυπάει τίποτα…

    Αλλά καλύτερα να τη φοράς να είσαι καλυμμένος!

  11. Παραμένει παραμένει… αλλά λόγω του ότι είναι πολύ ακριβό, αρχίζω να κινούμαι σε εναλλακτικές λύσεις… Γι αυτό και ένα διαστημικό C4 θα μου έκανε πολύ καλό, με τις απαραίτητες πινελιές των ζαντών και της αεροτομής.🙂

  12. Αυτός ο ήχος που κάνει όταν δεν μπαίνει η ζώνη δεν είναι τίποτα… μια και εάν θέλεις να τον αποφύγεις απλά βάζεις την ζώνη και μετά κάθεσαι… Δεν ξέρω τι είναι ο Ερμής… αλλά αυτά συμβαίνουν… Και αφού δεν έπαθε κανείς τίποτα όλα καλά… Όσο για το ότι οι μεγαλύτεροι δεν φοράνε ζώνη… τι να πω. Μόνο να θυμίσω ότι πριν το 80 δεν υπήρχαν ζώνες στα αυτοκίνητα.

    Lykos…

  13. Συμβαίνουν και παρασυμβαίνουν! Απλά τώρα άκουσα πολλά μαζί και μου φάνηκε παράξενο!

    Τον ήχο τον έχω ακουστά… Εμένα το αυτοκίνητό μου είναι παλιό, οπότε πρέπει εγώ να κάνω ήχο για να βάλουν ζώνη όσοι δε βάζουν… Κοινώς αρχίζω τις φωνές και βάλτε ζώνη μη σας πάρει και σας σηκώσει😆

    Εγληματικό να μην έχουν ζώνες τα αμάξια πριν το 80. Ομολογώ πως δεν το ήξερα….

Σχολιάστε

