Κατασκευές: Το καλοκαιράκι, στην ακρογυαλιά…


ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΑ!!!!!!!!!!

Μα να μην φτιάξουμε και κάτι καλοκαιρινό για να στολίσουμε την τάξη μας; Να το βλέπουμε και να λέμε «Αχ και να είμασταν τώρα σε μια παραλία να κάνουμε βουτιές;;»😀

Έτσι, λοιπόν, παρόλο που αυτές τις μέρες είμαι στην τσίτα με την καλοκαιρινή γιορτή του σταθμού, και όλη μέρα δεν ησυχάζει το κεφάλι μου από όσα πρέπει να γίνουν και τα συναφή (με πιάνουν τα άγχη μου), φτιάξαμε με τα παιδιά έναν μεγάλο βυθό θάλασσας, στο σημείο που αναρτούμε τις εργασίες-ζωγραφιές μας. Βέβαια, θα το βλέπουμε, θα λέμε και το παραπάνω, και θα βλαστημάω (από μέσα μου βέβαια) που το φτιάξαμε και δεν μπορούμε εκείνη τη στιγμή να είμαστε στην θαλασσίτσα😆

Έδωσα στα παιδιά ψαράκια και φαλαινίτσες για να τα βάψουν με τέμπερες. Εγώ έκοψα μερικά χταπόδια με 5 πόδια (😆 ) και μερικά φύκια για να γίνει ο βυθός πιο ρεαλιστικός. Το αποτέλεσμα είναι τούτο:

Επίσης, έφτιαξα θάλασσα, δελφινάκια, ψαράκια και χταποδάκια (τονίζω με 5 πόδια😆 ) για τα τζάμια, για μπούμε περισσότερο στο κλίμα. Ορίστε και τα τζαμάκια μας:

update

Ορίστε και τα πατρόν από τα υπόλοιπα θαλασσινά

Επίσης, φτιάξαμε και 4 θαλασσινά σε μεγένθυση και τα ζωγραφίσαμε με τέμπερες και τα στολίσαμε στην τάξη μας

Άντε ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ μας ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ παίδες!!!!!!

Υ.Γ. Φυσικά, το ίδιο σκηνικό έχω φτιάξει και στο τζάμι του δωματίου μου…

😆 😆 😆

Αμ πως!!!!

11 thoughts on “Κατασκευές: Το καλοκαιράκι, στην ακρογυαλιά…

  1. Καλό μήνα astropelekaki και καλό καλοκαίρι! Μου έφτιαξες τη διάθεση. Πότε θα πάρω άδειαααααααα;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Καλό μήνα και σε σένα Βεράκι μου🙂
    Πότε θα πάρεις άδεια;;;;;; Πότε θες; Πες μου και θα το κανονίσω άμεσα😛
    Εγώ πάντως τον Αύγουστο θα την κάνω… Οπότε έχω μέλλον ακόμη🙂

  3. Αχ Καβείρε μου! Τα βλέπουμε και ζηλεύουμε που δεν είμαστε σε μια παραλία να λιαζόμαστε και να κάνουμε βουτιές!😛

  4. πω πω και που να δεις Live χταποδι που χαμε εμεισ σημερα στην παραλια!!!
    αντε καλο καλοκαιρι!

  5. Ψυθιράκι μου με τρομάζεις!😆 Και φτου σου που μας λες τόσο ωμά ότι ήσουν στην παραλία😛

    Καλό μας καλοκαίρι🙂

  6. Γλαρένια μου, σε ευχαριστούμε πολύ!
    Να δοκιμάσεις και να μας πεις φυσικά😉

    Καλό μήνα και καλό καλοκαιράκι… στην ακρογιαλιά…δωσμου ένα φιλάκι, και έλα πιο κοντά!😀

    :-*****

  7. Παράθεμα: Ο Βυθός « Astropeleki – Just another star in the webSky

  8. Καλο μηνα και καλο καλοκαιρι και καλη επιτυχια στη γοορτη!!!!!!Φοβερο σκηνικο,εννοειται θα το βαλω κι εγ στο δωματιο του Αναστασή!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

