Κάρτα γενεθλίων 04


Όπως καταλάβατε, και άλλο πάρτυ αυτή τη βδομάδα! Απ’ ότι φαίνεται, κάθε βδομάδα, σχεδόν, με καλούν και σε ένα πάρτυ! Πήραν φόρα και δεν μπορούν χωρίς εμένα😆 Ιδιαίτερη πρόσκληση και για την δασκάλα τους τα μικρά μου😀

Αυτή τη φορά, γιορτάζει ο Παναγιωτούλης, ένα μικρό ξανθούλη φατσουλίνι, που συνέχεια μου φέρνει κάθε πρωί ένα λουλούδι😀

Λόγω καλοκαιριού, σκέφτηκα να του φτιάξω τον Nemo, το μικρό ψαράκι από την γνωστή ταινία. Το ίδιο ψαράκι έχω φτιάξει και για μια άλλη κατασκευή, την οποία θα σας δείξω σε άλλο ποστ.

Η καρτούλα είναι αυτή

Και το ποιηματάκι που τη συνοδεύει
Παναγιωτάκη είσαι ζουζουνάκι
ένα καλό και γλυκό παιδάκι
Είσαι ένα φατσουλίνι ντροπαλούλι
που το πρωί μου φέρνει ένα λουλούδι

Στα γενέθλιά σου ήρθα εγώ
με χαρά για να σου ευχηθώ
Χρόνια πολλά, να ζήσεις
και, φυσικά, να τα εκατοστήσεις!!!

8 thoughts on “Κάρτα γενεθλίων 04

  1. χαχαχα Γλαρένια μου μπορώ να σου εγγυηθώ γι’αυτό! Παρόλο που είναι λίγο ντροπαλούλης, το χρέος του το κάνει😆

    φιλιά γλυκά καλή μου :-***

  2. Να σου πω, μαθητές “λίγο” μεγάλους δέχεσαι; Ενδιαφέρομαι. Και έχε τον νου σου τη Τρίτη ο Λάμπρος σκοπεύει να χαρίσει ένα δόντι καρχαρία, φυσικά με διαγωνισμό.

  3. Αλήθεια θα σε ενδιέφερε να αποκτήσεις ένα δόντι καρχαρία; Πως είναι οι γνώσεις σου με τα ψάρια; Για έλα να μας πεις.

Σχολιάστε

